Problem s nastarovanim.

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Zpráva
Autor
Jirkaxrv
Příspěvky: 16
Registrován: 03 dub 2014 22:40
tel.: 728174582
auto: FREE 2.0Di
Bydliště: Pacov

Re: Problem s nastarovanim.

#21 Příspěvek od Jirkaxrv » 21 led 2015 23:58

zkus povolit jednu vstřikovací trubku a měla by ti z ni stříkat nafta ale jen ji povol trochu je tam tlak a po zatočeni motorem by tam mela stříkat nafta, jestli ne tak to muže být:ventilem, nemáš naftu v palivovém systému, prasklý rozvodový řemen nebo může byt přeskočeny ale to by jsi měl mít naftu na vstřikách a jen by to dávkovalo špatně

Uživatelský avatar
Chiswick
Příspěvky: 35
Registrován: 18 bře 2011 01:03

Re: Problem s nastarovanim.

#22 Příspěvek od Chiswick » 22 led 2015 00:03

Jirkaxrv píše:zkus povolit jednu vstřikovací trubku a měla by ti z ni stříkat nafta ale jen ji povol trochu je tam tlak a po zatočeni motorem by tam mela stříkat nafta, jestli ne tak to muže být:ventilem, nemáš naftu v palivovém systému, prasklý rozvodový řemen nebo může byt přeskočeny ale to by jsi měl mít naftu na vstřikách a jen by to dávkovalo špatně
Zkousel jsem povolit ten odvzdusnovaci sroub, a z nej sla nafta jen kdyz jsem rucne pumpoval pumpou pred filtrem.

Jirkaxrv
Příspěvky: 16
Registrován: 03 dub 2014 22:40
tel.: 728174582
auto: FREE 2.0Di
Bydliště: Pacov

Re: Problem s nastarovanim.

#23 Příspěvek od Jirkaxrv » 22 led 2015 00:18

odvzdušňovací šroub na čerpadle nebo pal. filtru, zkus jestli ti stříká nafta až u vstřikovače, je možnost ten stopventil vykuchat pak by ti to nechcípalo jedině přes zařazenou rychlost, je to jen vytočit z čerpadla v něm je pružinka a plastový ventil který vyndáš natočíš zpět elektromagnet který už nemusíš připojovat jelikož bude sloužit jen jako záslepka

Uživatelský avatar
Chiswick
Příspěvky: 35
Registrován: 18 bře 2011 01:03

Re: Problem s nastarovanim.

#24 Příspěvek od Chiswick » 22 led 2015 00:21

Jirkaxrv píše:odvzdušňovací šroub na čerpadle nebo pal. filtru, zkus jestli ti stříká nafta až u vstřikovače, je možnost ten stopventil vykuchat pak by ti to nechcípalo jedině přes zařazenou rychlost, je to jen vytočit z čerpadla v něm je pružinka a plastový ventil který vyndáš natočíš zpět elektromagnet který už nemusíš připojovat jelikož bude sloužit jen jako záslepka
ten odzvdusnovaci sroub je na cerpadle, ted mi doslo ze vlastne z nej nesla nafta kdyz bylo zapnute zapalovani, sakra. Takze by to mohl byt problem s pumpou v nadrzi?

Jirkaxrv
Příspěvky: 16
Registrován: 03 dub 2014 22:40
tel.: 728174582
auto: FREE 2.0Di
Bydliště: Pacov

Re: Problem s nastarovanim.

#25 Příspěvek od Jirkaxrv » 22 led 2015 00:28

Mám obavy že elektrické nízkotlaké čerpadlo u 2,0Di budeš opravdu marně hledat, bude součástí vstřikovacího čerpadla a tudíž mechanické, ať mě moudří když tak opraví el. podávací čerpadlo bude mít TD4

Uživatelský avatar
Chiswick
Příspěvky: 35
Registrován: 18 bře 2011 01:03

Re: Problem s nastarovanim.

#26 Příspěvek od Chiswick » 22 led 2015 00:32

Jirkaxrv píše:Mám obavy že elektrické nízkotlaké čerpadlo u 2,0Di budeš opravdu marně hledat, bude součástí vstřikovacího čerpadla a tudíž mechanické, ať mě moudří když tak opraví el. podávací čerpadlo bude mít TD4
Ne ne, ja myslim cerpadlo v nadrzi, to ve vstrikovacim cerpadle pracuje, tedy slysel jsem ho ze bezi.

Odpovědět