Freelander 1 jazda na klzkom povrchu
Moderátor: Safraporte
Re: Freelander 1 jazda na klzkom povrchu
ke každému nastavení geometrie musíš dostat protokol y počítače kde jsou předepsané parametry k danému vozu, původní stav a stav po opravě,pak máš jistotu.V každém případě to vyžaduj k vůli reklamaci.Musí mít samozřejmě leisrovou techniku,ne ve stodole podle špagátu!V každém případě špatně sjeté gumy se po seřízení začnou znovu sjíždět a přizpůsobovat se novému nastavení vtom případě jak už bylo psané do vyrovnání budou hlučné.
Re: Freelander 1 jazda na klzkom povrchu
Tak veru. Gumy sú hlučné, ale na zasneženej vozovke ich už tak nepočuť. Čiže žiadne ložiská, IRD, auto je v poriadku, len ma trápi to podskakovanie, ešte si pozriem palivový filter, možno auto skáče preto, lebo pri ubratí plynu nemá prísun paliva. Alebo mám tie pneumatiky fakt tak do..., že skáčem.y.sajty píše:ke každému nastavení geometrie musíš dostat protokol y počítače kde jsou předepsané parametry k danému vozu, původní stav a stav po opravě,pak máš jistotu.V každém případě to vyžaduj k vůli reklamaci.Musí mít samozřejmě leisrovou techniku,ne ve stodole podle špagátu!V každém případě špatně sjeté gumy se po seřízení začnou znovu sjíždět a přizpůsobovat se novému nastavení vtom případě jak už bylo psané do vyrovnání budou hlučné.
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: Freelander 1 jazda na klzkom povrchu
Drobná připomínka:
je doporučeno kontrolovat rovnoměrnost ojetí pneu přední a zadní nápravy každých 10-20.000km a v případě potřeby je prohodit, aby se ojely všechny 4 rovnoměrně. Jinak se nadměrně zatěžuje a opotřebovává mezinápravový dif (viscospojka) kvůli rozdílnému obvodu pneu.
je doporučeno kontrolovat rovnoměrnost ojetí pneu přední a zadní nápravy každých 10-20.000km a v případě potřeby je prohodit, aby se ojely všechny 4 rovnoměrně. Jinak se nadměrně zatěžuje a opotřebovává mezinápravový dif (viscospojka) kvůli rozdílnému obvodu pneu.
Re: Freelander 1 jazda na klzkom povrchu
Toto som potreboval počuť. Ďakujem
Re: Freelander 1 jazda na klzkom povrchu
Už sú preložené z predu dozadu a zo zadu dopredu. Auto mi dosť hučí, idem ho dať zdvihnúť a skúsim jazdu na zodvihnúť na zdvihák a skúsim jazdu bez kontaktu s vozovkou. Trápi ma hukot, už raz som mal IRD na repase. 

- fR4Nk
- Příspěvky: 161
- Registrován: 23 říj 2013 18:52
- tel.: 0948028417
- auto: LR Freelander
- Bydliště: Parchovany/Cibuľarovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander 1 jazda na klzkom povrchu
Co ti huci? Nehucia ti nahodou loziska kardanu?
Biely Freelander "Lord Sníh" a cierna Mazda MX-3 V6 "Black Widow". Dokonaly Jing Jang.
Re: Freelander 1 jazda na klzkom povrchu
Kontrola oleja v IRD preukázala to najhoršie. Kovové čiastky na magnete a olej zafarbený došeda. Môžu prísť Vianoce. 

Re: Freelander 1 jazda na klzkom povrchu
Nechci strašit před vánocema - přesně tento příznak / hobliny na magnetu a olej jak stříbřenka / jsem měl taky, nakonec z toho byla výměna IRD za repas + repas VISCO 

Re: Freelander 1 jazda na klzkom povrchu
Zložil som kardan a používam ho len na krátke presuny v rámci mesta. Na repas musím počkať. Auta sa nechcem zbaviť, lebo som dal hodne peňazí za opravy a renovácie.
Re: Freelander 1 jazda na klzkom povrchu
Mám po druhom repase IRD, tento raz stačilo vymeniť len ložiská. Musím nájsť príčinu, lebo auto opäť pri zabere zrachoti, takým plechovým zvukom. Možno mám poruchu zadného diferencialu. Dnes som sa vyhral na parkovisku, krásne som sa točil ako na kolotoči. :-D