RR 4.4 Jag motor
-
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
RR 4.4 Jag motor
Chlapy mate niekdo skusenosti z týmto motorom? nejde mi o BMW motor ale o ten z Jaguaru hlavne spolahlivost a pod.
Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )
- stan
- Příspěvky: 680
- Registrován: 22 zář 2009 20:35
- tel.: +420 603 499 869
- auto: Discovery III - 4,4i
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR 4.4 Jag motor
Myslím, že mám ten samý ve své D3 a je v pohodě, mám na něm nalítáno cca 175 tisíc milkapscha píše:Chlapy mate niekdo skusenosti z týmto motorom? nejde mi o BMW motor ale o ten z Jaguaru hlavne spolahlivost a pod.
a zvuk té V8, když se to vytočí, je úžasný
Land Rover Discovery III - 4,4i V8 HSE - LPG, automat, rok 2006
nafta je palivo satanovo
nafta je palivo satanovo

- eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR 4.4 Jag motor
Jestli máš na LPG najeto víc než 100 000 km, tak je potřeba seřídit ventilystan píše:Myslím, že mám ten samý ve své D3 a je v pohodě, mám na něm nalítáno cca 175 tisíc mil
a zvuk té V8, když se to vytočí, je úžasný
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Re: RR 4.4 Jag motor
eliott píše:Jestli máš na LPG najeto víc než 100 000 km, tak je potřeba seřídit ventilystan píše:Myslím, že mám ten samý ve své D3 a je v pohodě, mám na něm nalítáno cca 175 tisíc mil
a zvuk té V8, když se to vytočí, je úžasný
hmmm a nemá to nahodou hydraulicke vymedzovanie ventilov?

Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )
Re: RR 4.4 Jag motor
AJV8 motor znám z Jaguaru XK, se kterým ročně najezdím pár tisíc km, přesto, že mi nepatří a ten motor (v tomto případě atmosferický 4,2 l) miluji. V Jaguaru pochopitelně nepřipadá konverze na LPG vůbec v úvahu (to auto žere stejně nebo často i míň benzinu, než Discovery nafty), ale tohle píší JE Engineering o možných problémech s hlavami u tohoto motoru při konverzi na LPG:
However, the AJV8 engine has been found to be susceptible to valve recession when using LPG due to the valveseat
material used in OE manufacture, and the "dry" nature of the gas with no lubrication additives as found in petrol. JE
have developed two alternative configurations to overcome this problem.
S/V Cylinder Heads: JEmodified heads with 16 all new sintered tungsten carbide valve seats per head. Valve seats
machined, cut and ground to the optimum shape for performance and long life. Valves individually handground to fit
individual seats, ports shaped to improve gas flow and camshafts and followers fitted to optimise minimum tolerance
specifications. Per pair (exchange) £1328.00 Fitting £1015.00.
For total peace of mind, especially when intending to cover very high mileages, it is wise not to rely entirely on
'FlashLube' with an LPG converted normally aspirated AJ engine and to fit the JE modified heads. In any event, LPG
converted cars should always be run on neat petrol from time to time.
However, the AJV8 engine has been found to be susceptible to valve recession when using LPG due to the valveseat
material used in OE manufacture, and the "dry" nature of the gas with no lubrication additives as found in petrol. JE
have developed two alternative configurations to overcome this problem.
S/V Cylinder Heads: JEmodified heads with 16 all new sintered tungsten carbide valve seats per head. Valve seats
machined, cut and ground to the optimum shape for performance and long life. Valves individually handground to fit
individual seats, ports shaped to improve gas flow and camshafts and followers fitted to optimise minimum tolerance
specifications. Per pair (exchange) £1328.00 Fitting £1015.00.
For total peace of mind, especially when intending to cover very high mileages, it is wise not to rely entirely on
'FlashLube' with an LPG converted normally aspirated AJ engine and to fit the JE modified heads. In any event, LPG
converted cars should always be run on neat petrol from time to time.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
-
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Re: RR 4.4 Jag motor
Neklan píše:AJV8 motor znám z Jaguaru XK, se kterým ročně najezdím pár tisíc km, přesto, že mi nepatří a ten motor (v tomto případě atmosferický 4,2 l) miluji. V Jaguaru pochopitelně nepřipadá konverze na LPG vůbec v úvahu (to auto žere stejně nebo často i míň benzinu, než Discovery nafty), ale tohle píší JE Engineering o možných problémech s hlavami u tohoto motoru při konverzi na LPG:
However, the AJV8 engine has been found to be susceptible to valve recession when using LPG due to the valveseat
material used in OE manufacture, and the "dry" nature of the gas with no lubrication additives as found in petrol. JE
have developed two alternative configurations to overcome this problem.
S/V Cylinder Heads: JEmodified heads with 16 all new sintered tungsten carbide valve seats per head. Valve seats
machined, cut and ground to the optimum shape for performance and long life. Valves individually handground to fit
individual seats, ports shaped to improve gas flow and camshafts and followers fitted to optimise minimum tolerance
specifications. Per pair (exchange) £1328.00 Fitting £1015.00.
For total peace of mind, especially when intending to cover very high mileages, it is wise not to rely entirely on
'FlashLube' with an LPG converted normally aspirated AJ engine and to fit the JE modified heads. In any event, LPG
converted cars should always be run on neat petrol from time to time.
mno u Jagu ma ten motor 4.2l a tam je možna aj nižsia spotreba bo to auto važi o dost menej ako D3 a aj odpor vzduchu , pneumatík atd... a aj o nieco vecsi objem motora... tak tam je ta spotreba isto o dost vyžsia ako u Jagu.... u D3 je nutnost LPG
nmo ale pokial som to dopre preložil tak by pri jazde iba na benzín mal byt ten motor viac menej bezproblemový

Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )
- stan
- Příspěvky: 680
- Registrován: 22 zář 2009 20:35
- tel.: +420 603 499 869
- auto: Discovery III - 4,4i
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR 4.4 Jag motor
Kdo mne zná, tak ví, že bohužel u aut jsem nadšený a plně spokojený (a snad i šikovný) uživatel - řidič. S opravama je to u mne ale horší. Sám moc nezvládnu a musím si vše nechat spravovat v servisu... Nicméně ke scé D3:Neklan píše:
Já už ji koupil někdy v září 2009 - to už byla předělaná na plyn, jak dlouho, to teď nevím, musel bych pohledat papíry a to se mi teď vzhledem k vrozené lenosti moc nechce. Od té doby jsem s tím já najezdil přes 100 tisíc mil (tzn. přes 160 tisíc km) a motor šlape pořád jako hodinky. Jediná nepříjemnost byla, když mi asi před rokem fouklo těsnění pod hlavou. Ale aspoň se vše zkontrolovalo (hlavy se dělaly u Rajnocha v Ostravě) a vše včetně ventilů bylo OK.
S autem jezdím jak krátké, tak dlouhé cesty a umí jet i 160 kmh, ale to už pak spouští vír v nádrži

Takže dobře udělaného LPG bych se u tohoto motoru nebál... Tolik mé vlastní zkušenosti.
Land Rover Discovery III - 4,4i V8 HSE - LPG, automat, rok 2006
nafta je palivo satanovo
nafta je palivo satanovo

- eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR 4.4 Jag motor
Tak to ty ventily snad udělali.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- stan
- Příspěvky: 680
- Registrován: 22 zář 2009 20:35
- tel.: +420 603 499 869
- auto: Discovery III - 4,4i
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR 4.4 Jag motor
Já jsem původně je chtěl udělat, ale ukázali mi to a byli naprosto OK...eliott píše:Tak to ty ventily snad udělali.
Land Rover Discovery III - 4,4i V8 HSE - LPG, automat, rok 2006
nafta je palivo satanovo
nafta je palivo satanovo

-
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Re: RR 4.4 Jag motor
Raz som sa viezol v tej D3 4.4l a ta kultura chodu tak to je dovidenia krasny zamatový a tichý chod motorastan píše:Já jsem původně je chtěl udělat, ale ukázali mi to a byli naprosto OK...eliott píše:Tak to ty ventily snad udělali.

Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )
- eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR 4.4 Jag motor
Dělali jsme před Vánoci auto, co mělo najeto 100k na LPG a některé ventily už vůbec nedovíraly.stan píše:Já jsem původně je chtěl udělat, ale ukázali mi to a byli naprosto OK...eliott píše:Tak to ty ventily snad udělali.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- stan
- Příspěvky: 680
- Registrován: 22 zář 2009 20:35
- tel.: +420 603 499 869
- auto: Discovery III - 4,4i
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR 4.4 Jag motor
Asi mám štěstí na dobře udělaný plyn. Je fakt, že původní majitel byl nadšenec a nechal si to vyšperkovat...eliott píše: Dělali jsme před Vánoci auto, co mělo najeto 100k na LPG a některé ventily už vůbec nedovíraly.
A je taky fakt, že čas od času tomu dopřeju delší jízdu jen na benzín... Tak možná...
Land Rover Discovery III - 4,4i V8 HSE - LPG, automat, rok 2006
nafta je palivo satanovo
nafta je palivo satanovo
