najcastejsie kvapka to odtial, kde tie 2 hinikove rury idu do radiatora. tam treba vymenit O kruzky. oplati sa tam dat trosku hrubsie ako original, pretoze to je slabe miesto systemu, a okrem toho ked to vedenie potahas v motorovom priestore, do vnutra uz je to hlinik a takisto pevne je zapojene do radiatora. ergo tam mas pruzne a fixne casti, a podla mna to neni prislis stastne riesenie. proste nejaky majster robi u motora a pritom nema tusenie, ze kvoli tomu za tyzden alebo dva ti zacne kvapkat voda z kurenia a teba moze slag trafit
tu najdes rozmery tesnenia:
viewtopic.php?f=8&t=25730
problem byva ked to este predtym nikto nerobil ,lebo tam neni priamy pristup na sroub, ktory spoji hlinikove rury s radiatorom. prakticky tento problem ale neexistuje, lebo urcite to uz niekto robil a tym poriadne potrapil

a preto uz vyrezal potrebne diery - ked demontujes priehradku spolujazdca a bocny kryt stredoveho panelu tak tam stale je plastovy kryt kvoli tomu tam nedostanes priamo so srobovakom.
no a keby si potreboval naozaj vymenit aj radiator, tak ta stranka ti dava navod ako to spravit bez toho aby si musel demontovat palubovku. nevyhoda tam je, ze musis zobrat malu karbosku a na danom mieste rozrezat ram palubovky aby si to trosku uvolnil a tym padom vedel vytiahut radiator. len pozor na iskry lebo tam je aj airbag spolujazdca hned nad tym
