vyriešene

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
kapscha
Příspěvky: 173
Registrován: 19 říj 2013 21:11
auto: Range Rover 4.6 HSE
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

vyriešene

#1 Příspěvek od kapscha » 11 úno 2015 17:07

vedel by niekdo z vás ako sa dostat ku radiatore kúrenia :hmm: začal mi tiect trosku a chcel by som to poriesit a údajne na to existuje daka finta ako sa to nemusí moc rozoberat až tak moc za vase odpovede vopred dakujem :Sorry:
Naposledy upravil(a) kapscha dne 09 dub 2015 19:58, celkem upraveno 1 x.
Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 713
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: radiátor kúrenia P38

#2 Příspěvek od pooh » 11 úno 2015 19:29

otazka co chces vymenit, radiator, alebo ti staci vymenit gumove tesnenie O ring.
na vymenu radiatora tu najdes nejaky popis:
http://www.rangerovers.net/repairdetail ... rcore.html
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

kapscha
Příspěvky: 173
Registrován: 19 říj 2013 21:11
auto: Range Rover 4.6 HSE
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: radiátor kúrenia P38

#3 Příspěvek od kapscha » 11 úno 2015 20:01

pooh píše:otazka co chces vymenit, radiator, alebo ti staci vymenit gumove tesnenie O ring.
na vymenu radiatora tu najdes nejaky popis:
http://www.rangerovers.net/repairdetail ... rcore.html
mnoo vela som tam tomu nerozumel ale aspon mam zhruba prehlad ako na to hmmm to bude zasa papina :sad
Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 713
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: radiátor kúrenia P38

#4 Příspěvek od pooh » 11 úno 2015 20:34

najcastejsie kvapka to odtial, kde tie 2 hinikove rury idu do radiatora. tam treba vymenit O kruzky. oplati sa tam dat trosku hrubsie ako original, pretoze to je slabe miesto systemu, a okrem toho ked to vedenie potahas v motorovom priestore, do vnutra uz je to hlinik a takisto pevne je zapojene do radiatora. ergo tam mas pruzne a fixne casti, a podla mna to neni prislis stastne riesenie. proste nejaky majster robi u motora a pritom nema tusenie, ze kvoli tomu za tyzden alebo dva ti zacne kvapkat voda z kurenia a teba moze slag trafit :Ja blb:

tu najdes rozmery tesnenia: viewtopic.php?f=8&t=25730

problem byva ked to este predtym nikto nerobil ,lebo tam neni priamy pristup na sroub, ktory spoji hlinikove rury s radiatorom. prakticky tento problem ale neexistuje, lebo urcite to uz niekto robil a tym poriadne potrapil :angry a preto uz vyrezal potrebne diery - ked demontujes priehradku spolujazdca a bocny kryt stredoveho panelu tak tam stale je plastovy kryt kvoli tomu tam nedostanes priamo so srobovakom.

no a keby si potreboval naozaj vymenit aj radiator, tak ta stranka ti dava navod ako to spravit bez toho aby si musel demontovat palubovku. nevyhoda tam je, ze musis zobrat malu karbosku a na danom mieste rozrezat ram palubovky aby si to trosku uvolnil a tym padom vedel vytiahut radiator. len pozor na iskry lebo tam je aj airbag spolujazdca hned nad tym :rock
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Odpovědět