pomoc nestartujeme

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

pomoc nestartujeme

#1 Příspěvek od alap » 03 kvě 2008 22:48

Jdu vám z hospody ke svému autu a normálně odemknu dálkáčem a chci startovat a strartér se nerozjede. Tak kontroluju volič převodovky a je tam P, raději trochu zakverluju aby vše seplo a stejně nic. Stojí mi chudáček před hospodou a nechce jet. Poraďte prosím co s tím. A dotaz problikávání diody na klíčku se děje při každém zasunutí klíčku a pootočení a nebo ne? Mě tam titož nebliká, ale nefunguje ani druhý klíček. Zítra ráno zkontroluju kontakty na startéru a to je tak vše co mě napadá.
Jestli ještě nějaké rady, prosím sem s nima.

Děkuji
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od OC » 03 kvě 2008 23:14

Oba klíčky na dálku zamykají/odmykají, leč nestartují?

Ano-li, hledal bych chybu někde kolem snímače stavu řadicí páky (neví, že je tam P). Zkus také N. Nepomůže-li to, nevím.... :(
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Mešky
Příspěvky: 838
Registrován: 08 bře 2007 11:41
tel.: 602465066
Bydliště: Třeboň
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Mešky » 04 kvě 2008 00:00

Píše ti něco na displeji?

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od alap » 04 kvě 2008 08:32

centrál na dálku normálně funguje, display nic nepíše a při poloze startování všechno zhasne jak má. Zkoušel jsem jak na P tak na N.
Za chvilku tam pojedu a jediné co mě napadá, že bude blbý kontakt na startéru a nebo startér.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od alap » 04 kvě 2008 11:19

Tak další poznatky: Obešel jsem eletroniku a roztočil startér, ale i tak motor nechytne. Takže je z nějakého důvodu blokován. Zkusil jsem i přes klíček znovu rozjet imobiliser a taky nic.
Co může ještě blokovat motor aniž by to něco napsalo?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od OC » 04 kvě 2008 14:12

alap píše:Co může ještě blokovat motor aniž by to něco napsalo?
hledal bych chybu někde kolem snímače stavu řadicí páky (neví, že je tam P/N)

Nebo tuto možnost už jsi vyloučil?

Jinak, u mně vždy po zapnutí trvá několik sekund, než mohu nastartovat -- zkusím-li to dříve, nestane se nic (přesně jako u Tebe). Nevím, co je příčinou (ale Eliott říkal, že to je u RR normální). Možná by zde stálo za to někde zjistit, co přesně se tam děje (nějaký timeout imobilizéru?!?!? Fakt netuším; hledals v ETM?), a ověřit, zda u Tebe nezůstane v tom stavu, v němž je běžně jen pár sekund, nastálo...?
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od alap » 04 kvě 2008 14:43

rozebral jsem to kolem řadící páky, ale tam je spínač jen redukce nic jiného, takže to snímá někde v převodovce. Ale na palubce to normálně ukazuje P nebo N, takže nevím.
Měl jsem zaplé zapalování docela dlouho a i tak nic.
I takj je mi divné proč se blokuje motor, proč to nechytne. Ještě zkusím zadat kod imobiliseru před dveře a pak to zkusit nastartovat přes baipas starterem. V manuálu píšou, že když se ztratí kod imobiliseru, tak se musí zadávat přes dveře před každým startováním.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od alap » 05 kvě 2008 15:24

Tak jsem auto odtáhli k Dordovi, tak uvidíme s čím příjdou
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od OC » 05 kvě 2008 16:01

EKA tedy nepomohl, nebos už to nakonec nezkoušel?
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5254
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#10 Příspěvek od Rover » 05 kvě 2008 16:41

Vzhledem k tomu, že jsi šel z hospody bych to tipoval, že startování zablokovalo automatické čidlo hladiny alkoholu v krvi řidiče... :wink:
Country boy...

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od alap » 05 kvě 2008 17:07

Rover píše:Vzhledem k tomu, že jsi šel z hospody bych to tipoval, že startování zablokovalo automatické čidlo hladiny alkoholu v krvi řidiče... :wink:

já si myslím že po 2 litrech kofoly by se ve mě alkoholu nedořezal, ale je pravda, že kamarád jich dost měl i za nás oba. Ale proč teda stávkuje i dnes? :-)
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od alap » 05 kvě 2008 17:17

OC píše:EKA tedy nepomohl, nebos už to nakonec nezkoušel?
Nejsem v elektrice tak zdatný a v angličtině už vůbec ne :-(
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od OC » 05 kvě 2008 17:24

To "zadání kód imobiliséru přes dveře", co ses o něm zmiňoval (máš, doufám, na mysli ty opičárny s klíčkem -- Nkrát doprava, Nkrát doleva, ....), se v manuálu jmenuje EKA (Emergency Key Access).
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od alap » 05 kvě 2008 17:35

Jo jo to jsem dělal několikrát, sousedi si už mysleli, že se snažím ten zámek snad znásilnit. Ještě že nezavolali rychlou, kdo nezná nepochopí.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od alap » 21 kvě 2008 20:40

Tak zatím z právy od DORDY Liberec, že bude asi v prdeli jednotka motoru. Prý hází nějaké mezní hodnoty 3 čidel najednou. Telota vody a vzduchu a ještě poloha pedálu plynu. No uvidíme v pondělí má přijet nějaký "eso" z Prahy na vraky RR a mám ze v úterý zastavit co mi řeknou.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od motohanz » 22 kvě 2008 11:37

jaky je eso z prahy na RR kdybych ho nahodou i potreboval? :)
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od alap » 22 kvě 2008 14:42

motohanz píše:jaky je eso z prahy na RR kdybych ho nahodou i potreboval? :)

Nevím, doufám, že to je něco jako ESO Rimmer :D
Toho si pozval servis, mají tam přý už moc vraků se kterýma si něvědí rady.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od motohanz » 22 kvě 2008 16:57

tak si na nej vem cislo jo...:)
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od alap » 22 kvě 2008 19:59

motohanz píše:tak si na nej vem cislo jo...:)
Jelikož přijde v pondělí a mě řekli ať se stavím nejdřív v úterý, tak nepředpokládám, že by mi dovolili vůbec vidět. I kdybych v pondělí přijel. Co kdyby mi náhodou řekl, že je to jen prasklá pojistka a oni by vypadali jako blbci. Ne na takové lidi se telefony moc nerozdávají
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od alap » 01 čer 2008 21:03

Tak nový postup, minulý uterý mi předali od Dordy auto s tím, že normálně strartuje, akorát to nemám zkoušet s tím, že jim chytnul katalizátor. A že je potřeba ho vyměnit před nastartováním.
Ani mi nenabídli, že by ho vyměnili, hned řekli ať si to odtáhnu.
Jelikož mám doma jiný tak jsem auto odtáhnul do jiného servisu a těm to bylo divný tak jen odpojili výfuky před katalizátorem a zkusili nastartovat. Startém sice už točí, ale motor neběží. Děkuji Drodovi za výtečný servis.
No tak jsem volal z5k Dordovi a řekli, že to tam můžu zase dotáhnout, ale že nevědí kdy se na to dostanou. Že z jejich strany to bylo všechno v pořádku.
Takže jsem nechal zkontrolovat u nějakého típka jednotku motoru jestli s ní něco není a dle něj je vše v pořádku, teda to co se dá zkontrolovat.
Napojil jsem jí z5 a už to na mě jen pípá a ani nechce si nechat zadat kod imobiliseru přes klíček. Jak otočímklíčkem tak to pípne a kod to nebere a na palubce to píše, že je to zablokované. A jak otevřu dveře okamžitě se spustí alarm. Takže auto stojí u servisu a asi musím zítra ukecat admina aby se na to podíval v Pace. Je to krásné soužení s tím strojem P38. Už měsíc jsem bez auta.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Odpovědět