Tak to je smolař. Uvidíme, zatím děláme jen oleje. Jinak je to skvělý polykač km na dlouhé pracovní cesty ven...kapscha píše:
mno kamarát ma E60-ku a origos 180 tis. km a už tam menil 3 krát prevodovku! a troska hnevala aj daka elektrika + samozrejme vstrekovače .............
Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"
Moderátor: Acon
Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"
Je pravda ze naftoveho trilitroveho motoru a prevodovky bych se u e60 vubec nebal.
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"
Koncernovým benzínům TSi s rozvodem řetězem bych se vyhnul ve všech objemech.
Rover 75 s naftou je spolehlivostí bez problémů .
Upřímně, na to využití bych viděl nejrozumnější si nechat D2.
Mám P38 a neumím si představit jiné, tak univerzální, spolehlivé (byť nějaké vrtochy má) a mě bavící auto......
Apropo Rover, teď provětrávám bratrovo Rover 200 (280.000km) a opět jsem překvapen, jak mě s tím autem "baví" jezdit....a tak je to u Roveru (i LR) vždy..
Rover 75 s naftou je spolehlivostí bez problémů .
Upřímně, na to využití bych viděl nejrozumnější si nechat D2.
Mám P38 a neumím si představit jiné, tak univerzální, spolehlivé (byť nějaké vrtochy má) a mě bavící auto......
Apropo Rover, teď provětrávám bratrovo Rover 200 (280.000km) a opět jsem překvapen, jak mě s tím autem "baví" jezdit....a tak je to u Roveru (i LR) vždy..
Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"
Tak jsem se s tátou nějak špatně pochopil a chce sice 325i, ale už tu novější... ne 141kW, ale 160kW. U těch ale píšou, že mají stejný problém jako právě ty TFSI u VW a to ten, že výrobcem předepsaný interval výměn longlife oleje po 30 tis. km spolehlivě ty motory okolo 160-180 tis. km odrovná 

Land Rover Discovery 2 Td5
- Otloukánek
- Příspěvky: 94
- Registrován: 19 zář 2014 00:21
- tel.: 737874014
- auto: Def 130 Td5/VolvoV70
- Bydliště: Broumy
Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"
Zdravím,
za mne dávám hlas Volvu...
Poslední 4 roky jezdím s Volvem V70 D5 Geartronic (r.v. 2005, 120 kW) a na tahání je to velká pohoda. A tažné je na 1800 kg. Velká výhoda je, že není tolik oblíbené u zlodějů... Jinak zkušenosti s Volvem mám 12 let (744, 944, 945, C30, XC90, V70), takže jsem poněkud zaujatý...
Martin
za mne dávám hlas Volvu...
Poslední 4 roky jezdím s Volvem V70 D5 Geartronic (r.v. 2005, 120 kW) a na tahání je to velká pohoda. A tažné je na 1800 kg. Velká výhoda je, že není tolik oblíbené u zlodějů... Jinak zkušenosti s Volvem mám 12 let (744, 944, 945, C30, XC90, V70), takže jsem poněkud zaujatý...

Martin
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spolehlivý břichoplaz + příležitostný "tahoun"
Otloukánek píše:Zdravím,
za mne dávám hlas Volvu...
Poslední 4 roky jezdím s Volvem V70 D5 Geartronic (r.v. 2005, 120 kW) a na tahání je to velká pohoda. A tažné je na 1800 kg. Velká výhoda je, že není tolik oblíbené u zlodějů... Jinak zkušenosti s Volvem mám 12 let (744, 944, 945, C30, XC90, V70), takže jsem poněkud zaujatý...![]()
Martin
Jako byvaly VOLVISTA nemuzu dnesni volva vubec doporucit. Jsou to cinske plastove vrzaci krabicky s nepovedenou AW TF80 prevodovkou. Motor D5 neni uplny propadak, ale zadna vyhra to taky neni... Jediny celkem pekny model byla S60 s manualni prevodovkou.
modely V70 I.generace a 850 to bylo ulpne jine auto. Svedsky tank jak se patri...