
"Live info" panel do 300Tdi
Moderátor: Acon
Re: "Live info" panel do 300Tdi
Pěkný, a jaká by byla prodejní cena? Klidně do SZ. 

Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Live info" panel do 300Tdi
O ceně jsem nepřemýšlel. Záleží co se použije za čidla atd.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
- Příspěvky: 15213
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: "Live info" panel do 300Tdi
Hezké, to je to, co mi několik let leží v krabici, a nebyl jsem schopnej se dokopat k dokončení. Gratuluju.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Live info" panel do 300Tdi
Pokud bych to měl stavět tak jedině přes příští zimu.
Cena tohoto mě vyšla asi 2000 Kč ale pod 4000 Kč bych to nedělal.
Ale zadarmo poskytnu software a i radu
.
Cena tohoto mě vyšla asi 2000 Kč ale pod 4000 Kč bych to nedělal.
Ale zadarmo poskytnu software a i radu

Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: "Live info" panel do 300Tdi
Pěkný Huberte
Líbí se mi ten digitální náklonoměr, hned bych ho vyměnil za starý klasický....

UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: "Live info" panel do 300Tdi
Tak dobrá chlapci. To vypadá super. Něco hodně podobného bych potřeboval do závoďáka. Hlavně ty signalizace mezních hodnot.
Dokázal by mi tedy někdo udělat něco takového? Asi bych to dokázal i slušně zaplatit.
Potřeboval bych tam tyhle údaje:
teplota vody (nejlépe 2x, jako na dvou místech)
teplota oleje v automatu
teplota oleje v motoru
tlak oleje
tlak turba
volty 12v
volty 24v
No a špatný, když to tak vidím, by nebylo ani:
hodiny
náklonoměr
tachometr
kompas
výškoměr
K

Dokázal by mi tedy někdo udělat něco takového? Asi bych to dokázal i slušně zaplatit.



Potřeboval bych tam tyhle údaje:
teplota vody (nejlépe 2x, jako na dvou místech)
teplota oleje v automatu
teplota oleje v motoru
tlak oleje
tlak turba
volty 12v
volty 24v
No a špatný, když to tak vidím, by nebylo ani:
hodiny
náklonoměr
tachometr
kompas
výškoměr
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
-
- Příspěvky: 15213
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: "Live info" panel do 300Tdi
A ještě pořádně hlasitá houkačka, že se něco děje. A celé to musí být vodotěsné a blátotěsné a otřesuvzdorné. A po stránce elektrické to musí přežít zkraty a podobné věci. Vyrobit to není problém, určitě budeš chtít aspoň 2 kusy, co není úplně jednoduché jsou čidla na tlak.
Podle mě to chce si sednout a sepsat pořádné zadání. A potom se kouknout, jestli už to někdo nevyrábí, protože nejlepší výroba je ta, která nenastala.
Podle mě to chce si sednout a sepsat pořádné zadání. A potom se kouknout, jestli už to někdo nevyrábí, protože nejlepší výroba je ta, která nenastala.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: "Live info" panel do 300Tdi
Čidla na tlak nejsou asi takový problém ne?
Stačí koupit nějaké k tuningovým budíkům. Dají se koupit i samostatně. Nebo to koupit celé, není to zase tak drahé. Třeba tu http://www.highperformanceparts.cz/katalog/267-senzory
Zatím tam mám jednotlivé (i kombinované třeba tyhle jsou docela dobré http://www.highperformanceparts.cz/kata ... a-wbl-4in1 ) ty tuningové budíky. Akorát mi u nich chybí to upozornění při krajní hodnotě. Vyrábějí se sice i takové co to mají (malinkatou kontrolku), ale ty zase nejsou moc čitelné.
Mě by vlastně asi stačilo si vzít údaje už z těch čidel co mám v autě a jenom tam nějak dodělat ty upozornění při dosažení mezních hodnot. Ale to upozornění by opravdu mělo být alespoň na velkou kontrolku.
No to vodo a blátotěsné není zas tak úplně nutné. Máme všechnu elektroniku pod střechou ve výšce sání, takže pokud to vykoupu až takhle hluboko, tak si to stejně nasaje a chcípne.
Ale vlhkotěsné a otřesuvzdorné by to asi být mělo.
No a lepší by to bylo min třikrát možná čtyřikrát.
K
Stačí koupit nějaké k tuningovým budíkům. Dají se koupit i samostatně. Nebo to koupit celé, není to zase tak drahé. Třeba tu http://www.highperformanceparts.cz/katalog/267-senzory
Zatím tam mám jednotlivé (i kombinované třeba tyhle jsou docela dobré http://www.highperformanceparts.cz/kata ... a-wbl-4in1 ) ty tuningové budíky. Akorát mi u nich chybí to upozornění při krajní hodnotě. Vyrábějí se sice i takové co to mají (malinkatou kontrolku), ale ty zase nejsou moc čitelné.
Mě by vlastně asi stačilo si vzít údaje už z těch čidel co mám v autě a jenom tam nějak dodělat ty upozornění při dosažení mezních hodnot. Ale to upozornění by opravdu mělo být alespoň na velkou kontrolku.
No to vodo a blátotěsné není zas tak úplně nutné. Máme všechnu elektroniku pod střechou ve výšce sání, takže pokud to vykoupu až takhle hluboko, tak si to stejně nasaje a chcípne.

Ale vlhkotěsné a otřesuvzdorné by to asi být mělo.

No a lepší by to bylo min třikrát možná čtyřikrát.
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Live info" panel do 300Tdi
Zapoměl jsem na automatickou regulace intenzity podsvícení displaye tak jsem to doplnil.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
- Příspěvky: 15213
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: "Live info" panel do 300Tdi
U TD5ky to mám nachystané tak, že pokud už v autě čidlo je, tak ho využiju a doplním pouze čidla, která chybí. To vodo a bahnoodolnost jsem myslel nejenom během závodu, ale i po dojezdu, při čistění auta. A dva kusy byly myšlené do jednoho auta, pro případnou výměnu. Protože vyrobit další kus, když něco umře netrvá jeden den.
Velká kontrolka na palubce je jasná, a k ní pískák, který krátce pískne. Celej displej pak nemusí být na palubce.
Jestli by se našel požadavek na cca 5 nebo více kusů, tak už se s tím dá rozumně začít.
Velká kontrolka na palubce je jasná, a k ní pískák, který krátce pískne. Celej displej pak nemusí být na palubce.
Jestli by se našel požadavek na cca 5 nebo více kusů, tak už se s tím dá rozumně začít.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 15213
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: "Live info" panel do 300Tdi
Tak jsem ještě jednou koukal na to co si vytvořil Hubert, líbí se mi to a mám jeden návrh na vylepšení - před displej dát průhledné plexisklo tloušťky cca 3mm, mělo by přesahovat kovový rámeček displeje. Důvody jsou 2 - mechanický - brání poškození displeje, a elektrický - při dotyku prstem může přeskočit jiskra statické elektřiny a v lepším případě se celá věc jenom rozhodí a na displeji budou nesmysly, v horším případě něco umře.
Docela jsem se s tím netrápil v EMC zkušebně a tohle bylo jediné rozumné řešení. Ono se takovéto věci testují na bezkontaktní výboj (přeskok vzduchem) s napětím 8kV.
A k tomu co chce Karel - výběr čidel bude to zásadní - teplota není problém - buďto už v autě je a bude se měřit jenom napětí (u TD5ky v pohodě, u 300ky potřeba ověřit), nebo se namontuje druhé stejné čidlo. Napětí baterek není problém, pokud by se chtělo měřit proud (třeba do navijáku), tak by mělo stačit měřit úbytek napětí na napájecím drátu k navijáku. Tlak za turbem je v pohodě - buďto to čidlo v autě je (TD5), nebo se dá doplnit a použít stejné (tedy standardní sehnatelné).
Co se týče čidel tlaku oleje, nebo pro TD5ku nafty, tak tam moc výběr není, a pokud už nějaké slušné čidlo je, tak cena je 1-2000Kč. Doplňkové měřáky do aut jsou dost často s kapilárou. A hlavně, pokud se bavíme o výrobě, tak to čidlo musí být sehnatelné dlouhodobě - ono zrovna prostředí na motoru kde se střídají teploty není extra příznivé pro životnost čehokoliv.
Umístění jak Karel psal - do závoďáku ke stropu - tedy elektronika s displeje, a na palubce velký indikátor problému, a tlačítko a vypnutí sirény.
Trošku mám problém s dalšími funkcemi:
1. hodiny - potřebují tlačítka na seřízení času, záložní baterku a zabírají místo na displeji.
2. náklonoměr - u střechy nebude vidět, a dělat externí vodotěsný displej není úplně nejjednodušší - to už radši samostatný náklonoměr.
3. tachometr - pro kontrolu toho, co je na palubce, vzhledem k tomu, že se počítá asi z různě velkými koly, jinak na něj opět u stropu nebude vidět.
4. kompas - okolo bude fůra železa, takže o funkci si nedělám iluze, navíc opět problém s viditelností.
5. výškoměr - nutnost ovládání pro nastavení výšky, čidlo není vodotěsné - většinou.
K ovládání - co nejméně tlačítek, radši větší displej, kde to zobrazí všechny hodnoty naráz, než nutnost je přepínat. Zjednoduší se obsluha a zmenší možnost, že dovnitř zateče.
A pokud se to povede, tak se to v jiné krabičce bude dát namontovat třeba do civilního auta na palubku.
Co by tam ještě mohlo být je GPS přijímač a ukládání hodnot na SD kartu, ale tady je opět problém s vodotěsností.
A podle hesla - co je na všechno je taky nahovno doporučuju se zamyslet, co je doopravdy potřeba od monitorovacího systému a co už je navíc a dá se oželet. Nejspíš se to celé zjednoduší a bude funkčnější.
Třeba hodiny se slušným LCD displejem na zaklapnutí do palubky se dají koupit za cca 150Kč a displej mají velikej. Tomu se nedá moc konkurovat.
Docela jsem se s tím netrápil v EMC zkušebně a tohle bylo jediné rozumné řešení. Ono se takovéto věci testují na bezkontaktní výboj (přeskok vzduchem) s napětím 8kV.
A k tomu co chce Karel - výběr čidel bude to zásadní - teplota není problém - buďto už v autě je a bude se měřit jenom napětí (u TD5ky v pohodě, u 300ky potřeba ověřit), nebo se namontuje druhé stejné čidlo. Napětí baterek není problém, pokud by se chtělo měřit proud (třeba do navijáku), tak by mělo stačit měřit úbytek napětí na napájecím drátu k navijáku. Tlak za turbem je v pohodě - buďto to čidlo v autě je (TD5), nebo se dá doplnit a použít stejné (tedy standardní sehnatelné).
Co se týče čidel tlaku oleje, nebo pro TD5ku nafty, tak tam moc výběr není, a pokud už nějaké slušné čidlo je, tak cena je 1-2000Kč. Doplňkové měřáky do aut jsou dost často s kapilárou. A hlavně, pokud se bavíme o výrobě, tak to čidlo musí být sehnatelné dlouhodobě - ono zrovna prostředí na motoru kde se střídají teploty není extra příznivé pro životnost čehokoliv.
Umístění jak Karel psal - do závoďáku ke stropu - tedy elektronika s displeje, a na palubce velký indikátor problému, a tlačítko a vypnutí sirény.
Trošku mám problém s dalšími funkcemi:
1. hodiny - potřebují tlačítka na seřízení času, záložní baterku a zabírají místo na displeji.
2. náklonoměr - u střechy nebude vidět, a dělat externí vodotěsný displej není úplně nejjednodušší - to už radši samostatný náklonoměr.
3. tachometr - pro kontrolu toho, co je na palubce, vzhledem k tomu, že se počítá asi z různě velkými koly, jinak na něj opět u stropu nebude vidět.
4. kompas - okolo bude fůra železa, takže o funkci si nedělám iluze, navíc opět problém s viditelností.
5. výškoměr - nutnost ovládání pro nastavení výšky, čidlo není vodotěsné - většinou.
K ovládání - co nejméně tlačítek, radši větší displej, kde to zobrazí všechny hodnoty naráz, než nutnost je přepínat. Zjednoduší se obsluha a zmenší možnost, že dovnitř zateče.
A pokud se to povede, tak se to v jiné krabičce bude dát namontovat třeba do civilního auta na palubku.
Co by tam ještě mohlo být je GPS přijímač a ukládání hodnot na SD kartu, ale tady je opět problém s vodotěsností.
A podle hesla - co je na všechno je taky nahovno doporučuju se zamyslet, co je doopravdy potřeba od monitorovacího systému a co už je navíc a dá se oželet. Nejspíš se to celé zjednoduší a bude funkčnější.
Třeba hodiny se slušným LCD displejem na zaklapnutí do palubky se dají koupit za cca 150Kč a displej mají velikej. Tomu se nedá moc konkurovat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: "Live info" panel do 300Tdi
Na niečom podobnom som pracoval, potreboval som mať viac informácií čo na prístr.doske nie sú a nenašiel som nič vhodné na webe. Nemám tam externé čidlá na to som lenivý. Všetko sa ťahá z OBD, mimo OBD sa meria len napätie. Motor TD4 poskytuje hodne málo live dát, ale mám tam aspoň ECT, IAT, Plyn, rýchlosť a MAF. Z MAF počítam pomocou korekcií na teplotu a plyn hodinovú spotrebu, z nej s rýchlosťou spotrebu na 100km a šupem to do grafu. Mám tam aj DTC test a mazanie. Displej tam mám RGB OLED 130x160 ale iba 1,8", procesor MSP430f149. Vyvíjať to na novo, tak by som tam použil nejaké priemyselne PC s linuxom alebo winCE. K-line je skurv.. pomalá, vyčítanie tých 5tich parametrov trvá cca 2s, chcelo by to CAN..
S pripájaním ext.čidiel je problém, pretože ťahať analog.hodnotu k displeju je blbosť a tam by to chcelo nejaké spracovanie pod kapotou a do displeja len sériovú linku.
S pripájaním ext.čidiel je problém, pretože ťahať analog.hodnotu k displeju je blbosť a tam by to chcelo nejaké spracovanie pod kapotou a do displeja len sériovú linku.
- Přílohy
-
- obd1.jpg (31.2 KiB) Zobrazeno 2553 x
-
- obd2.jpg (25.15 KiB) Zobrazeno 2553 x
-
- Příspěvky: 15213
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: "Live info" panel do 300Tdi
Dvě poznámky - TD4 a TD5 je docela rozdíl a uchodit dlouhodobě spolehlivě live data u TD5ky není jednoduché, zvlášť pokud to má fungovat i na nejstarších verzích.
Dotáhnout analogovej signál je velmi jednoduché - prostě to chce jeden nebo dva dráty navíc a správně je na straně procesoru ošetřit.
Každopádně 300TDi nemá žádnou diagnostickou sběrnici a i do TD5ky to mám nachystané bez OBD. Protože pokud budu chtít nějaká čidla doplnit (tlak nafty, teplota výfukových plynů), co originál na motoru nejsou, tak tu analogovou část tomu musím stejně udělat. A to nejlépe tak, jako to mají dělané v řídících jednotkách co v autech běžně jsou. Takže to potom půjde použít skoro na každé auto, maximálně s drobnou úpravou.
A k čidlům co už v autě jsou se dá klidně připojit paralelně - prostě měřit napětí. Výstupy čidel jsou na dost nízké impedanci, aby hrozilo jejich ovlivnění.
Každopádně s tím barevným displejem je to hezké. Bohužel jsem nebyl schopen najít vhodný displej, který by byl nějak standardní a dostupný od více výrobců a dlouhodobě. A zrovna displej se nahrazuje špatně - většinou to znamená i změnu mechaniky. Co jsem dělal ve vývoji a výrobě speciální elektroniky, tak displeje byl největší problém - pár kousků jako vzorky se sehnalo, vagón - tedy několik tisíc kusů výrobce vyrobil třeba za půl roku, ale něco mezi tím bylo velmi problematické, nedej bože třeba po 3 letech.
A rozhodně nechci navrhovat něco, kvůli jednomu kusu. Musí to být nějak opakovatelné.
Dotáhnout analogovej signál je velmi jednoduché - prostě to chce jeden nebo dva dráty navíc a správně je na straně procesoru ošetřit.
Každopádně 300TDi nemá žádnou diagnostickou sběrnici a i do TD5ky to mám nachystané bez OBD. Protože pokud budu chtít nějaká čidla doplnit (tlak nafty, teplota výfukových plynů), co originál na motoru nejsou, tak tu analogovou část tomu musím stejně udělat. A to nejlépe tak, jako to mají dělané v řídících jednotkách co v autech běžně jsou. Takže to potom půjde použít skoro na každé auto, maximálně s drobnou úpravou.
A k čidlům co už v autě jsou se dá klidně připojit paralelně - prostě měřit napětí. Výstupy čidel jsou na dost nízké impedanci, aby hrozilo jejich ovlivnění.
Každopádně s tím barevným displejem je to hezké. Bohužel jsem nebyl schopen najít vhodný displej, který by byl nějak standardní a dostupný od více výrobců a dlouhodobě. A zrovna displej se nahrazuje špatně - většinou to znamená i změnu mechaniky. Co jsem dělal ve vývoji a výrobě speciální elektroniky, tak displeje byl největší problém - pár kousků jako vzorky se sehnalo, vagón - tedy několik tisíc kusů výrobce vyrobil třeba za půl roku, ale něco mezi tím bylo velmi problematické, nedej bože třeba po 3 letech.
A rozhodně nechci navrhovat něco, kvůli jednomu kusu. Musí to být nějak opakovatelné.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: "Live info" panel do 300Tdi
Asi by potom bolo najjednoduchšie vziať štandardný priemyselný modul vstupov /bežne 24 až 32 vstupov/, pod kapotou to nadrátovať a po zbernici vyviesť k nejakemu vizualizačnému počítaču. Ten by spracoval len hotové dáta a to by uz bola brnkačka, keby tam bola aj nejaká rozumná platforma, tak by to šlo. Výhoda by bola v použití overených komponent a v rezerve výpočtového výkonu. Na jednočipe je nejaká animácia o hubu i keď grafické displeje podporujú grafické pičičiny. Do počítača je možné integrovať aj ostatný balast /kamery,navi a pod/ to je iný level. Taká BEGA220 je za necelých 200€ a má to winCE, 7" miesta na lcd, wifi atd. Modul IO bude do stovky, čidlá neviem. Už len programa je to
http://www.sos.sk/?str=1474&article=bol ... prostredia
Až budem mať chvíľku času tak sa tou begou pobavím a ozvem sa.

http://www.sos.sk/?str=1474&article=bol ... prostredia
Až budem mať chvíľku času tak sa tou begou pobavím a ozvem sa.
-
- Příspěvky: 15213
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: "Live info" panel do 300Tdi
Přeju hodně štěstí - idea hezká, stvořit jeden kousek proč ne, překlopit do výroby a dostat rozumnej prodejnej produkt - nejsem si jistej.
Pokud to má být hlídač parametrů v autě, jako je třeba Defender, tak nepotřebuju barevnej displej a grafiku, ale jednoduchou věc, co startuje hned a je spolehlivá. To okamžité startování je podle mě nutnost - zvlášť při použití v závodním autě.
A cenově - materiál bez mechaniky musí vyjít do 2000Kč, jinak je to podle mě neprodejné.
Pokud to má být hlídač parametrů v autě, jako je třeba Defender, tak nepotřebuju barevnej displej a grafiku, ale jednoduchou věc, co startuje hned a je spolehlivá. To okamžité startování je podle mě nutnost - zvlášť při použití v závodním autě.
A cenově - materiál bez mechaniky musí vyjít do 2000Kč, jinak je to podle mě neprodejné.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: "Live info" panel do 300Tdi
Za 2000kč v kusovke je to nevyrobiteľné, komerčne je to úplne mimo aj za násobný peniaz, ale o to tu asi nejde.
Je to skôr o nejakom nadšení pre dobrú vec a akúsi úchylnú formu relaxu
, bohužiaľ to koliduje s časovými možnosťami a to je problém.
U mňa sú to projekty na roky, preto sa snažím o max.zjednodušenie, použiť dostupný hw atd...
O nejakej výrobe na zakázku neuvažujem, ale kto chce, tomu dám zdrojáky schémy radu.
Inak ten okamžitý start je samozrejmosť, to mi winCE v tom pc umožňujú.
Je to skôr o nejakom nadšení pre dobrú vec a akúsi úchylnú formu relaxu

U mňa sú to projekty na roky, preto sa snažím o max.zjednodušenie, použiť dostupný hw atd...
O nejakej výrobe na zakázku neuvažujem, ale kto chce, tomu dám zdrojáky schémy radu.
Inak ten okamžitý start je samozrejmosť, to mi winCE v tom pc umožňujú.
-
- Příspěvky: 15213
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: "Live info" panel do 300Tdi
Těch 2000Kč bylo myšleno - součástky + plošný spoj. Mechanika, osazení a oživení jsou další peníze, a SW další.
Ono i pokud by se mělo dělat 10ks, tak je to o něčem jiném, než 1ks ve formě "bastlu".
A hlavně - existují docela přísné normy na to, co má elektronika do auta vydržet (přepětí, špičky, teploty, ...), a těch se to chce pokud možno držet. A to je problém s koupeným HW - většinout tam tohle není vůbec řešeno, a řešit to dodatečně může být stejně složité, jako si to postavit celé znovu.
Ono i pokud by se mělo dělat 10ks, tak je to o něčem jiném, než 1ks ve formě "bastlu".
A hlavně - existují docela přísné normy na to, co má elektronika do auta vydržet (přepětí, špičky, teploty, ...), a těch se to chce pokud možno držet. A to je problém s koupeným HW - většinout tam tohle není vůbec řešeno, a řešit to dodatečně může být stejně složité, jako si to postavit celé znovu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo