Po ujetí cca 40km skube
Moderátor: Safraporte
Po ujetí cca 40km skube
Zdravím, mam freelander 1.8 16v 88kw asi měsíc. Auto normálně jezdilo a teď po výměně výfuku začalo zlobit dost záhadným způsobem. Za studena normálně nastartuje, běží jak švýcary a jede taky normálně, ale ujedu cca 30-40km a najednou začne škubat, prskat a nereaguje na plyn. Zastavim necham to třeba 5 minut být a pak zase jede ale po cca 5km to začne dělat znovu. Mám komplet nový výfuk včetně katu, nový palivový a vzduchový filtr a nové svíčky a problém stále. Volnoběh ale drží a startuje taky normálně... Prostě záhada... Neměl jste někdo podobný problém nebo tak něco. Přijde mi jako kdyby se něco přehřálo a udělal se někde studený spoj. Motor má ale teplotu naprosto v pořádku. Díky za každou radu
Re: Po ujetí cca 40km skube
Já bych řekl že máš ucpaný odvzdušňovák nádrže. Ve víčku nádrže je dírka kterou proudí vzduch do nádrže. Ubyde benzín a vzduch tam nejde. Koukni na to.
Výfukem to nebude
Výfukem to nebude
Re: Po ujetí cca 40km skube
Tak sem to vyčistil a stále stejný problém. Asi to bude něco jiného... Otázka je co, je to fakt záhada
Re: Po ujetí cca 40km skube
Jak ti to začne haprovat tak zastav a otevři nádrž,pokud tam podtlak nebude, tak jdi po káblech ke svíčkam. Jestli ti při velké teplotě motoru neprobíjejí.
Ale já bych to viděl na to víčko nádrže. Taky jsem ho u jiného auta čistil a nakonec jsem ho provrtal 1mm vrtákem
Ale já bych to viděl na to víčko nádrže. Taky jsem ho u jiného auta čistil a nakonec jsem ho provrtal 1mm vrtákem

Re: Po ujetí cca 40km skube
Tak víčko je průchozí na to sem dneska koukal ještě jednou. Jinak diagnostika je bez chyb, vyčistil sem čidlo teploty nasávaného vzduchu a víčko rozdělovače. Zatim to běží, zítra to projedu a uvidíme...
Re: Po ujetí cca 40km skube
Tak už sem v koncích, po vyčištění vička rozdělovače a čidla teploty nasávaného vzduchu to najelo cca 200km a teď to začlo zlobit znova uplně stejně... Někdo nějaký nápad??
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Po ujetí cca 40km skube
Nevim jestli Ti to k něčemu bude, ale tady nějaký anglický soudruh popisuje skoro nemlich to samé co ty (normální start, dobrá jízda-chvíli) a v jeho příběhu to nakonec končí šťastně "pouhou" výměnou těsnícího kroužku palivového filtru v čerpadle v nádrži. Viděl sem to i v nějaké tabulce "známých" závad u Free. Nejlepší by ale asi bylo napřed změřit tlak v palivové soustavě.
http://forums.lr4x4.com/index.php?showtopic=47183
http://forums.lr4x4.com/index.php?showtopic=47183
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: Po ujetí cca 40km skube
no další poznatek je že to dělá častěji když je venku teplo, v chladných dnech to nedělalo... Tím čerpadlem mi to nepřijde a nějak nevim jak otestovat tlak v palivové soustavě... Nějaký typ nebo tak??
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Po ujetí cca 40km skube
No skutečný tlak asi změříš jen s patřičným výbavením. I když, i pomocí diagnostiky by to mělo být vidět (na volnoběh cca 3,5baru), ale tu si napíchlou měl. Teplo-chladno to by vypadalo na studený spoj, špatný kontakt. Jenom ale vědět kde
.

Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: Po ujetí cca 40km skube
Napadlo mě jestli to nemůže dělat zapalovací cívka, že se přehřeje a pak nepálí, ale je divný že i když to začne zlobit tak to drží v pohodě volnoběh...
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Po ujetí cca 40km skube
Z těch svépomocnějších věcí bych ještě zkusil zkontrolovat okruh napájení čerpadla - pojistku, relé a zejména jejich konektory (i z druhé strany nejlépe), relé alespoň v nouzi zkusit zaměnit za jiné. Konektor na čerpadle by taky stál za kontrolu. To jak píšeš, že to v chladnějším období nedělá by lecčemus z toho nasvědčovalo.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008