Alternátor P38 4.6, shořel, teplota alternatoru ??? Pomoc jaká je Vaše teplota?
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: 08 dub 2015 20:37
Alternátor P38 4.6, shořel, teplota alternatoru ??? Pomoc jaká je Vaše teplota?
Ahoj kluci, hledal jsem podobné téma ale nenašel jsem. Mám problém s alternátorem, jeden mi shořel (rozhučel se a přestal dobíjet) byl jsem za elektrikářem, ten říkal, že se alternátor přetížil a shořel (spálila se a vytekla izolace mezi statorem a kostrou). Pořídil jsem alternátor použitý (120A), alternátor dobíjí 13.8-13.9V) odběr auta z alternátoru je při veškerém odběru co jsem mohl pustit (zapomněl jsem na výhřev čelního a zadního skla) je 85A. Jde mi o to jaká má být teplota alternátoru, respektive jako máte teplotu vy? Já na něj po chvilce jízdy sotva udržím ruku, alternátor pořád funguje, ale jde mi o to aby ho nepotkal stejný osud jako alternátor předešlý. Ten první alternátor odešel po výměně mechů kdy mi jeden prasknul, vím že to asi s tím nemá co společného jedině že když jsem dojížděl tak pořád běžel kompresor, tak jestli jsem ten první alternátor nemohl tímto načnout. Díky moc za jakoukoliv odpověd.
Naposledy upravil(a) John_deere dne 08 kvě 2015 21:09, celkem upraveno 1 x.
Re: Alternátor P38 4.6, shořel, teplota alternatoru ???
Stale beziaci kompresor urcite viac zatazil alternator.
Aj ja mam alternator horuci. Ale ak ten alternator zhorel po rokoch prevadzky, tak by som to velmi neriesil. Mozno keby som chcel mat kludnejsie spanok, tak by som dal novy, alebo ten pouzivany dal preventivne zrepasovat a skontrolovat.
To co bolo pricinou zhorenia stareho mozes iba spekulovat. Pretazenie je asi najjednoduchsie a najpochopitelnejsie vysvetlenie, preto ho asi chlapik pouzil. Na druhu stranu ma v podstate pravdu. Zhorel pretoze sa asi pretazil. Pretazil sa asi preto lebo sa bud nieco pokazilo, predralo, opotrebovalo atd...
Aj ja mam alternator horuci. Ale ak ten alternator zhorel po rokoch prevadzky, tak by som to velmi neriesil. Mozno keby som chcel mat kludnejsie spanok, tak by som dal novy, alebo ten pouzivany dal preventivne zrepasovat a skontrolovat.
To co bolo pricinou zhorenia stareho mozes iba spekulovat. Pretazenie je asi najjednoduchsie a najpochopitelnejsie vysvetlenie, preto ho asi chlapik pouzil. Na druhu stranu ma v podstate pravdu. Zhorel pretoze sa asi pretazil. Pretazil sa asi preto lebo sa bud nieco pokazilo, predralo, opotrebovalo atd...

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: 08 dub 2015 20:37
Re: Alternátor P38 4.6, shořel, teplota alternatoru ???
Díky za odpověď, příčinu jsem bohužel neodhalil. Odběr OK a všechny pojistky byly také v pořádku, nevím proč se to stalo, elektrikář mi říkal, že alternátor má být vlažný až teplý tak mě to vyděsilo. A zajímalo mě jako máte teplotu altíku vy. Každopádně díky 

-
- Příspěvky: 22
- Registrován: 08 dub 2015 20:37
Re: Alternátor P38 4.6, shořel, teplota alternatoru ??? Pomoc jaká je Vaše teplota?
Kluci není tady ještě prosím vás někdo kdo mi prozradil jakou má teplotu alternátoru. Popřípadě někdo z Prahy a okolí kdo by mě nechal sáhnout? Diky 
