Těsnění Papír & Silikon

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2490
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Těsnění Papír & Silikon

#1 Příspěvek od mr-tomas » 07 čer 2015 13:07

Chystám se na GO motoru a zajímal by mě Váš názor na použití těsnění co je v kontaktu s olejem u částí které se pak nerozdělávají ( vana, prsa, vakuovka, servo, čerpadlo, diferáky atd.). Jde mi o minimalizování úniků oleje, (svoje teritorium jsem se už označkoval :grin: ), a proto se ptám, není lepší dát kvalitní silikon než dávat papírové nebo korkové těsnění?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění Papír & Silikon

#2 Příspěvek od Kokesek » 07 čer 2015 14:10

mr-tomas píše:Chystám se na GO motoru a zajímal by mě Váš názor na použití těsnění co je v kontaktu s olejem u částí které se pak nerozdělávají ( vana, prsa, vakuovka, servo, čerpadlo, diferáky atd.). Jde mi o minimalizování úniků oleje, (svoje teritorium jsem se už označkoval :grin: ), a proto se ptám, není lepší dát kvalitní silikon než dávat papírové nebo korkové těsnění?


absolutne jasna volba
70-31414-20 - REINZ - Těsnicí materiál
70-31414-20 SILIKON TESNENI TUBA 200ML
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3609
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění Papír & Silikon

#3 Příspěvek od VencaZE » 07 čer 2015 14:40

Já už se snažím silikon minimalizovat, protože to blbě vypadá a taky se můžou přebytky silikonu někam dostat, ale někde je kombinace papír+ silikon vhodná.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2490
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Těsnění Papír & Silikon

#4 Příspěvek od mr-tomas » 07 čer 2015 14:44

Na vzhledu mi nezáleží. Takže papír zachovat a z obou stran podmáznout, nebo úplně vynechat? Je ten Reinz lepší jak Loctite?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění Papír & Silikon

#5 Příspěvek od Kokesek » 07 čer 2015 17:19

mr-tomas píše:Na vzhledu mi nezáleží. Takže papír zachovat a z obou stran podmáznout, nebo úplně vynechat? Je ten Reinz lepší jak Loctite?

urcite je lepsi, pouzivame i LOCTITE, ale on nedrzi na mastnem. Kdyz delam rozvadec nebo solenoidy na automatu ktery je na aute. Je potreba zpet natesnit vanu. Ale problem je ze ti porad kape olej z prevodovky. Muselo by to stat aspon tri dny aby to cele odkapalo. kdyz dame Reinz tak drzi i na mastnem. Delal jsem nekolik motoru s retezem (tedy prsa), vana termostaty atd. nikdy ani kapka. Plochy ocistim, odmastim pokud to jde a natahnu tenkou snurku ve stredu stycnych ploch. nikdy nerozmazavam. Pritisknu a zasroubuju. Vytlaci se to tak akorat jako ve fabrice. Neni treba nic cistit a utirat ani orezavat.

zasadni rozdil je ze loctite je na bazi silikonu, ale reinz ne. ma krasnou cernou grafitovou barvu a kdyz schne tak pekne voni :blush
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2490
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Těsnění Papír & Silikon

#6 Příspěvek od mr-tomas » 07 čer 2015 17:47

:yes Díkes, tohle jsem přesně potřeboval vědět. Takže bez papíru jenom Reinz.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2510
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění Papír & Silikon

#7 Příspěvek od Hubert » 08 čer 2015 11:29

S tím Reinzem dělám už asi 5 let a taky maximální spokojenost i na mastném. Kdysi jsem přišel ke spreji kterým se nastříkalo papírové těsnění to postřik nasálo a po dotažení a vytvrdnutí postřik zgumovatěl. Ještě mě kdysi poradil Pan mistr opravář papírové těsnění nastříkat řídkým olejem (WD40 nebo Konkor) to změkne a také to funguje bezvadně. Kde byl papír dávám papír. Ale i při zdravých plochách nemám problém s papírem na sucho.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Těsnění Papír & Silikon

#8 Příspěvek od dava » 08 čer 2015 17:08

mr-tomas píše::yes Díkes, tohle jsem přesně potřeboval vědět. Takže bez papíru jenom Reinz.
Pozor na zatečení dovnitř, ztuhlá kapka spolehlivě ucpe třeba postřikovou trysku pod píst a podobně... Na letecký motory jsme to dřív měli zakázané, právě z tohoto důvodu. Navíc to údajně čerpadlo nesemele, protože je to poddajný matroš. Ale u toho auta je lepší filtrace, tak to tak moc neohrožuje
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Odpovědět