Zde může každý napsat nabídku služeb a zároveň se k této nabídce může někdo jiný vyjádřit.
Moderátor: Miky_CZ
-
Martin Š.
- Příspěvky: 262
- Registrován: 01 bře 2015 11:17
- Bydliště: 921 01 Piešťany, SLOVENSKO
#1
Příspěvek
od Martin Š. » 01 bře 2015 11:35
Ahoj, ak by mal niekto záujem viem vyrobiť diely pre zaslepenie EGR z nerezu. Cena by bola 600Kc pre motor TD5.
Ukážka mojej práce:
![Obrázek](http://i60.tinypic.com/33f8bpl.jpg)
-
Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
#2
Příspěvek
od Balú » 01 bře 2015 18:14
noo pekny stvorlistok,zvlastna 500 vka ci co ,a zaujimave neviem co
![Nechápu :nech](./images/smilies/Skypesmilies/smile_dull.gif)
skusil by som dat fotku toho vehementu co ponukas a co vsetko v tej sade je a z akeho matrosu (viem nerez ,ale aka hrubka materialu napr...)
-
Martin Š.
- Příspěvky: 262
- Registrován: 01 bře 2015 11:17
- Bydliště: 921 01 Piešťany, SLOVENSKO
#3
Příspěvek
od Martin Š. » 03 bře 2015 21:07
Materiál klasika AlSi 304. Sada zahŕna všetko okrem tesnenia. To zatial nevyrábam. Príruby hrúbka 4mm, trubka s hrúbkou 2mm.
-
kupec18
- Příspěvky: 1700
- Registrován: 18 dub 2013 21:35
- auto: D1 300tdi
- Bydliště: Ova,Brno
#4
Příspěvek
od kupec18 » 03 bře 2015 21:15
AlSi a nerez?
![Zajímavé :wring](./images/smilies/Skypesmilies/smile_wondering.gif)
-
Martin Š.
- Příspěvky: 262
- Registrován: 01 bře 2015 11:17
- Bydliště: 921 01 Piešťany, SLOVENSKO
#5
Příspěvek
od Martin Š. » 04 bře 2015 06:07
no tak sorry
![Úsměv :)](./images/smilies/Skypesmilies/smile_happy.gif)
AISI 304. Mal som radšej napísať STN 17 240
![Úsměv :)](./images/smilies/Skypesmilies/smile_happy.gif)
-
Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6488
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
#6
Příspěvek
od Hanys_a_Kaca » 04 bře 2015 11:03
To je fuk z čeho to je, důležitý je, aby se ti nezkroutila ta příruba, když k tomu vaříš tu trubku a aby se nezkroutila ta příruba, když se ohřeje (ale ona se zas tak moc neohřeje) od motoru. Jestli je to čelo příruby rovné i po svaření, tak je to ok, to je asi jediné, co nás může zajímat. Měl jsem v ruce kus, co jsem musel přefrézovat, aby mělo vůbec smysl doufat v nějakou těsnost.
-
Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
#7
Příspěvek
od Balú » 04 bře 2015 11:48
no mna by este zaujimalo ci to ma take to rozsirenie na konci tej trubky aby sa hadica nemala tendenciu zvliekat ked v nej bude tlak...nechapem preco sem nedas fotku ked si dokazal odfotit stvorlistok dokazes hadam aj tu sadu nie ?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
chcem si kupit to zaslepenie EGR ale bez toho aby som videl ako to vyzera isto nie
![hmm :hmm:](./images/smilies/hm.gif)
-
kupec18
- Příspěvky: 1700
- Registrován: 18 dub 2013 21:35
- auto: D1 300tdi
- Bydliště: Ova,Brno
#8
Příspěvek
od kupec18 » 04 bře 2015 12:32
Ja teda Td5 nemám ale zajimalo by mě včem je lepši řešit celou nějakou přirubu z trubkou oproti uřiznutí plochače ktery vložím mezi stávajici těsnění a z každe strany dam těsnění.
navic na stk to neni tak lehce prokouknutelne.
-
Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6488
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
#9
Příspěvek
od Hanys_a_Kaca » 04 bře 2015 15:45
Lepší je to akorát v tom, že ta naše trubka v sobě nemá ten samotnej ventil vubec. Tedy má ještě menší tlakovou ztrátu než otevřený ventil, ale je pravda, že ten rozdíl asi není velký.
A k tomu co píše balů. já třeba mám trubku přímou bez toho lemu na konci a mám ji přesvorkovanou tak nějak normálně, akorát jsem hadici i tu trubku hezky očistil od mastnot a stáhnul jsem to tak, že si nemyslim, že se to svleče, a že by mi najdenou začlo turbo foukat deset atmosfér, to se nebojim. takže já bych neřekl, že je žalud na konci trubky nějak zásadní.
-
peppino
- Příspěvky: 733
- Registrován: 04 zář 2011 23:29
- tel.: 606486252
- auto: LR DII Td5
- Bydliště: Chotěboř
#10
Příspěvek
od peppino » 04 bře 2015 17:51
kupec18 píše:Ja teda Td5 nemám ale zajimalo by mě včem je lepši řešit celou nějakou přirubu z trubkou oproti uřiznutí plochače ktery vložím mezi stávajici těsnění a z každe strany dam těsnění.
navic na stk to neni tak lehce prokouknutelne.
Na stk to nikoho nezajímá.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!
-
kupec18
- Příspěvky: 1700
- Registrován: 18 dub 2013 21:35
- auto: D1 300tdi
- Bydliště: Ova,Brno
#11
Příspěvek
od kupec18 » 04 bře 2015 17:57
peppino píše:kupec18 píše:Ja teda Td5 nemám ale zajimalo by mě včem je lepši řešit celou nějakou přirubu z trubkou oproti uřiznutí plochače ktery vložím mezi stávajici těsnění a z každe strany dam těsnění.
navic na stk to neni tak lehce prokouknutelne.
Na stk to nikoho nezajímá.
Když budou chtít tak je to zajímat bude, tohle je jen o laxnosti toho či onoho technika. Který mávne rukou, což zrovna není věc na kterou bych chtěl vždy spoléhat.
-
MadTom
- Příspěvky: 15007
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
#12
Příspěvek
od MadTom » 05 bře 2015 07:52
Ad STK - to by musel sundat ten plastovej kryt, co kryje vršek motoru TD5, a to pokud vím na STK ani nesmí. Co mi vždy technik vysvětloval bylo, že jediné co smí s nářadím je seřídit světla.
Ad rozšíření na konci trubky - u originál černých gumových hadic to asi není problém. U těch "lepších" silikonových to problém být může - jsou velice hladké a kloužou. Viděl jsem je sklouznout i přez hrb co je na trubce na výstupu turba - normální páska to neudržela, musela se dávat nějaká o hodně lepší.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
Martin Š.
- Příspěvky: 262
- Registrován: 01 bře 2015 11:17
- Bydliště: 921 01 Piešťany, SLOVENSKO
#13
Příspěvek
od Martin Š. » 05 bře 2015 20:15
Keď to bude vyrobené pošlem fotku
-
Truck Rover
- Příspěvky: 321
- Registrován: 23 pro 2007 15:30
- tel.: +421940860490
- auto: LR 90
- Bydliště: Hôrka nad Váhom
-
Kontaktovat uživatele:
#14
Příspěvek
od Truck Rover » 06 bře 2015 11:54
co sa tak trasete natej estekačke
LR 90
-
Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6488
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
#15
Příspěvek
od Hanys_a_Kaca » 06 bře 2015 13:00
Já sem dycky děsně vyplesklej, dyž jedu na stká, abych dojel tam i zpátky a nemusel po cestě opravovat
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Martin Š.
- Příspěvky: 262
- Registrován: 01 bře 2015 11:17
- Bydliště: 921 01 Piešťany, SLOVENSKO
#16
Příspěvek
od Martin Š. » 24 bře 2015 19:06
Prvé záslepky mám hotové (rezané plazmou). Chýbajú mi ešte tie kusy s tou trubkou lebo nemám rozmery tej trubky. Kto mi prvý poskytne rozmery, dostane vzorku zdarma
![Úsměv :)](./images/smilies/Skypesmilies/smile_happy.gif)
.
![Obrázek](http://oi61.tinypic.com/o0vvki.jpg)
Naposledy upravil(a)
Martin Š. dne 07 črc 2015 11:55, celkem upraveno 1 x.
-
Land Jirka
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
-
Kontaktovat uživatele:
#17
Příspěvek
od Land Jirka » 25 bře 2015 08:27
poslal jsem ti to na mail
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
-
Martin Š.
- Příspěvky: 262
- Registrován: 01 bře 2015 11:17
- Bydliště: 921 01 Piešťany, SLOVENSKO
#18
Příspěvek
od Martin Š. » 19 čer 2015 16:07
Zvar je kontrolovaný kapilárnou skúškou takže je 100% tesný. Dosadacia plocha je sústružená. Takto si to objednal Land Jirka: .
ale nieje problém vyrobit aj to rozšírenie na konci trubky resp. by to vyzeralo asi takto:
![Obrázek](http://oi62.tinypic.com/14y6fci.jpg)
Naposledy upravil(a)
Martin Š. dne 27 čer 2015 17:10, celkem upraveno 1 x.
-
Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
#20
Příspěvek
od Balú » 27 čer 2015 19:25
odkial si ? jeden ks by som zobral