Range Rover 3,0 TD6 r.v. 2002

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
HamrLand
Příspěvky: 4
Registrován: 09 črc 2015 11:52
auto: Range Rover TD6

Range Rover 3,0 TD6 r.v. 2002

#1 Příspěvek od HamrLand » 09 črc 2015 12:15

Zdravím, nikde jsem to zde nenašel, takže to zkusím takto:
1. při vyšší akceleraci se mi rozsvítí současně kontrolky ABS + žlutá kontrolka nedostatečné tloušťky brzdového obložení + HDC (kontrolované sjíždění svahů).... viz. foto, můžete mi prosím poradit kde hledat problém?
2. když je auto "studené" trvá řekněme pár vteřin než se rozjede, je mi jasné, že problém je v převodovce, nicméně "jak velký mám problém"?
3. na displei mi to píše něco ve smyslu, že pérování není aktivní, v podstatě ani nevím jak měchy ovládat, nicméně byl jsem v pneuservisu a po spuštění ze zvedáku se měchy nafoukly...

Jen pro upřesnění, auto mám týden a koupil jsem ho za, řekněme dobré peníze, rád bych si jej nechal, nicméně jsem z toho zatím "jelen" :-)
IMAG1043.jpg

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6539
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Range Rover 3,0 TD6 r.v. 2002

#2 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 09 črc 2015 12:23

Co obutí, jak jsou na tom gumy, jsou setjné a stejně sjeté? To mne jenom tak napadá k bodu jedna. ale range neznám, to je jen taková obecná souvislost.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

HamrLand
Příspěvky: 4
Registrován: 09 črc 2015 11:52
auto: Range Rover TD6

Re: Range Rover 3,0 TD6 r.v. 2002

#3 Příspěvek od HamrLand » 09 črc 2015 12:52

No je fakt, že gumy tam byly úplně hrozné, minulý majitel neřešil geometrii, tu jsem nechal udělat a dal tam gumy druhé, nicméně tak na dojetí (byly k tomu autu)....

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6539
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Range Rover 3,0 TD6 r.v. 2002

#4 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 09 črc 2015 13:40

no já myslel, jednak aby měly fakt stejnej obvod, byly stejně veliké a pak, kdyby byla jedna nebo dve nejak tvrdsi, nebosjetejsi, jestli fakt nemaj tendenci prohrabnout. No pokud to neni tato realná příčina, tak by to bylo něco elektrickího, ... a to nejspis zlomenej kablik nekde u kola, ze by pri akceleraci trochu menil polohu a zlobil. Ale to uz si hodne vymejslim, snad poradi nekdo, kdo to auto zná.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Range Rover 3,0 TD6 r.v. 2002

#5 Příspěvek od Lukasino » 10 črc 2015 10:46

Diagnostika říká něco?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

HamrLand
Příspěvky: 4
Registrován: 09 črc 2015 11:52
auto: Range Rover TD6

Re: Range Rover 3,0 TD6 r.v. 2002

#6 Příspěvek od HamrLand » 10 črc 2015 10:55

Ještě jsem neměl čas na diagnostiku jít, nicméně, již z několika směrů mi bylo řečeno, že je to pneumatikami....příští měsíc jdu na repas převodovky, takže snad se současně vyřeší i jiné problémy.

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: Range Rover 3,0 TD6 r.v. 2002

#7 Příspěvek od pan klobouk » 10 črc 2015 11:46

Neměnila se baterka? Co zkusit kalibraci volantem? Nastartovat, vytočit plnej rejd doprava, podržet, potom doleva, podržet.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Range Rover 3,0 TD6 r.v. 2002

#8 Příspěvek od Lukasino » 10 črc 2015 11:52

"Při vyšší akceleraci se rozsvítí..." To nebude kalibrace podle mě ;) Ale je fakt, že to může klidně způsobit kroužek pod volantem, nebo něco podobného. Chce to diagnostiku. Odkud jsi? Pokud z Prahy, tak Ti to klidně načtu, když se stavíš.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: Range Rover 3,0 TD6 r.v. 2002

#9 Příspěvek od pan klobouk » 10 črc 2015 12:32

Aha, asi máš pravdu, bývá tam jiná hláška "air suspension" ,nebo tak nějak.

HamrLand
Příspěvky: 4
Registrován: 09 črc 2015 11:52
auto: Range Rover TD6

Re: Range Rover 3,0 TD6 r.v. 2002

#10 Příspěvek od HamrLand » 13 črc 2015 20:20

Díky za rady, bohužel jsem z opačného konce republiky. Ale vyzkouším tu kalibraci, jelikož mi to píše také Air suspensor inactive....a baterka byla také odpojena, není tam originál velikost a v servise jim umřela, tak ji nabíjeli....

Uživatelský avatar
Balú
Příspěvky: 767
Registrován: 01 srp 2012 13:53
tel.: +421903775011
auto: LR DII 2003
Bydliště: Púchov

Re: Range Rover 3,0 TD6 r.v. 2002

#11 Příspěvek od Balú » 13 črc 2015 20:38

ked si z toho opacneho konca ,tak si skoc za kokeskom

RRMilan
Příspěvky: 7
Registrován: 11 úno 2014 10:34
tel.: 0915441796
auto: RR 3,0 Td6 Vogue
Bydliště: Bratislava

Re: Range Rover 3,0 TD6 r.v. 2002

#12 Příspěvek od RRMilan » 18 zář 2015 11:52

Zdravim páni!!! Mne sa to isté rozsvieti cca po 15min jazdy, cca po prejdeni 10km. Nie vždy z čoho nechapem, zablokuje mi to podvozok-vyskocia kontrolky abs atd... tá foto sedí. RV 2002 3,0 Td V6 ak by to niekto doriešil bolo by super.

Mna skor napadá či to nebude nejaký senzor. menil som riadenie, komplet nápravu a stále mi niečo vydáva z nápravy dutý zvuk pri nerovnej vozovke (jediné čo to už može byť su tlmiče) a myslím si skor ze to bude mat suvislost s tym.

Uživatelský avatar
mipr
Příspěvky: 674
Registrován: 11 črc 2014 11:34
tel.: +421907431767
auto: Diskosky mam rad :-)
Bydliště: Horska 30, Bratislava

Re: Range Rover 3,0 TD6 r.v. 2002

#13 Příspěvek od mipr » 18 zář 2015 20:32

Niekolko postrehov z praxe:

- L322 (aj ine LR) mava problemy v "canbusoch" = datovych komunikacnych sietach po ktorych si odovzdavaju riadiace jednotky informacie - ak je porucha takehoto typu, riadaice jednotky jednoducho hlasia poruchu, pretoze im chybaju nejake informacie = nie je to bezna porucha snimaca/suciastky a pod...

- ak sa objavia kontrolky, treba ist ako prve na dignostiku, tam sa rychlo ukaze co je vo veci

- nie kazda diagnostika rozumie Land Roveru. To, ze dokaze vycitat/mazat chybove kody nestaci, dolezite su live data, programovanie a dalsie specialne funkcie...
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)

Perak
Příspěvky: 1
Registrován: 08 říj 2015 22:32
auto: RRTDV8 4.4

Re: Range Rover 3,0 TD6 r.v. 2002

#14 Příspěvek od Perak » 08 říj 2015 23:14

To je je je to 10 roku roku roku . . . Nevychytal první majitel čekají t těžké chvilky. Diagnostika Diagnostika jednoznc na místě jako první, podvoze , potřebuje vymenit senzor tím by se měli vyřešit mechy, převodovka m odesl při 300tis. Km, opravy a garance typu 20tis , že 6mesicu jsou nehoraz z t ceny sezen dobrou z bouračky nebo rovno novou rozdíl v ceně a zaruky za to stojí. Taky si zkontroluj predn karda jestli je vyměněny za dvoukloubovy byla na to svolavacka , , vypeklo 3x auto j pak nepojizdne.

Odpovědět