rada pneu
Moderátor: Miky_CZ
Covece a mate nejake porovnani ohledne spotreby? Kdesi jsem videl zminku ze kdyz nekdo prehodil AT na MT stejneho rozmeru tak mu stoupla spotreba o 2,5l.... coz se mi teda uplne nezda... Uvazoval jsem o Matadorech MT ale kdyz si vezmu treba vylet do Maroka a nejakych 7 tis. km, uz to nejaky ten peniz da... dalsi variantu mam Maxxise AT...
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Do Maroka se na MT nejezdíkubass píše:Covece a mate nejake porovnani ohledne spotreby? Kdesi jsem videl zminku ze kdyz nekdo prehodil AT na MT stejneho rozmeru tak mu stoupla spotreba o 2,5l.... coz se mi teda uplne nezda... Uvazoval jsem o Matadorech MT ale kdyz si vezmu treba vylet do Maroka a nejakych 7 tis. km, uz to nejaky ten peniz da... dalsi variantu mam Maxxise AT...


Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
s tou spotřebou to odpovídá. Jsem lenivej to počítat na litry, ale při obvyklém dojezdu na nádrž cca 500 km, jsem s MT jezdil tak 400 - 420 (mluvím o ježdění na normální cestě a autě Suzuki Jimny).
H.
H.
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
A u Suzuki Jimny navíc nafťáka se spotřeba dá změřit?Vždyť musí být nula nula nicGobey píše:s tou spotřebou to odpovídá. Jsem lenivej to počítat na litry, ale při obvyklém dojezdu na nádrž cca 500 km, jsem s MT jezdil tak 400 - 420 (mluvím o ježdění na normální cestě a autě Suzuki Jimny).
H.

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
karle taky o nich uvažuju ale mněl jsem stejný vzorek od vraníka a začal jsem pozorovat trhliny u krajních kostek jak kdyby se chtěla kostka utrhnout od pláště, nedělá ti to taky, jak dlouho je máškarel píše:Jezdím celoročně utrahrubé protektory Black Star Mudmax, které v česku prodává firma Tiptyre Kroměříž a nemůžu si stěžovat, ale je to dáno tím, že mám auto pouze na ježdění po akcích, čili plánovanou životnost cca 20 tisíc km dosáhnu plus mínus za 3 roky.Na denní ježdění bych šel rozhodně do origo gum zřejmě BFG AT
Mám na gumách najeto cca.5000 km pouze na jěždění po akcích, čili přejezd tam ježdění terénem všeho druhu, cesta zpět a nepozoruji nic než běžné opotřebení.Vzorek prakticky neubyl žádné trhliny nepozoruji, ale co vím tak přesně ty samé zkušenosti o kterých píšeš mají kluci právě s Vraníkovými T3.Rozdíl mezi T3 a francouzským protoktorem Black Star je v poměru sazí a kaučuku, kterého je u frantíků víc a tedy je ta guma pružnější a nedochází k odlupování protektoru.Jeho cena je krapet vyšší, ale zase vydrží víc.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- discork
- Příspěvky: 531
- Registrován: 16 led 2008 19:58
- tel.: +421944435540
- auto: Discovery 1 3,9 efi
- Bydliště: Martin,Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
a nevies ako to je s italskymi vyrobcami?ja som mal kedysi obycajne protektory od Marixu na klasickom osobaku,a boli uplne do pohodykarel píše:Mám na gumách najeto cca.5000 km pouze na jěždění po akcích, čili přejezd tam ježdění terénem všeho druhu, cesta zpět a nepozoruji nic než běžné opotřebení.Vzorek prakticky neubyl žádné trhliny nepozoruji, ale co vím tak přesně ty samé zkušenosti o kterých píšeš mají kluci právě s Vraníkovými T3.Rozdíl mezi T3 a francouzským protoktorem Black Star je v poměru sazí a kaučuku, kterého je u frantíků víc a tedy je ta guma pružnější a nedochází k odlupování protektoru.Jeho cena je krapet vyšší, ale zase vydrží víc.

LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540
+421944435540
díky za dobrou zkušenost a info, jak seženu náhradní sadu disků tak to koupím v tiptyre,jinak jsem zjistil že tenhle vzorek má hodně trialistů tak na tom něco budekarel píše:Mám na gumách najeto cca.5000 km pouze na jěždění po akcích, čili přejezd tam ježdění terénem všeho druhu, cesta zpět a nepozoruji nic než běžné opotřebení.Vzorek prakticky neubyl žádné trhliny nepozoruji, ale co vím tak přesně ty samé zkušenosti o kterých píšeš mají kluci právě s Vraníkovými T3.Rozdíl mezi T3 a francouzským protoktorem Black Star je v poměru sazí a kaučuku, kterého je u frantíků víc a tedy je ta guma pružnější a nedochází k odlupování protektoru.Jeho cena je krapet vyšší, ale zase vydrží víc.
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
díky za dobrou zkušenost a info, jak seženu náhradní sadu disků tak to koupím v tiptyre,jinak jsem zjistil že tenhle vzorek má hodně trialistů tak na tom něco bude[/qusvíťa píše:karel píše:Mám na gumách najeto cca.5000 km pouze na jěždění po akcích, čili přejezd tam ježdění terénem všeho druhu, cesta zpět a nepozoruji nic než běžné opotřebení.Vzorek prakticky neubyl žádné trhliny nepozoruji, ale co vím tak přesně ty samé zkušenosti o kterých píšeš mají kluci právě s Vraníkovými T3.Rozdíl mezi T3 a francouzským protoktorem Black Star je v poměru sazí a kaučuku, kterého je u frantíků víc a tedy je ta guma pružnější a nedochází k odlupování protektoru.Jeho cena je krapet vyšší, ale zase vydrží víc.
Na silnici bych volil AT, do terenu MT, na trial special... a mimochodem prave jsem na ceste z testu zimnich gum a jestli jsem doposud jezdil vsechno na MT, tak jsem se hrube mylil. V zime na ledu je MT hazard a snehu tam zimni jezdi o rady lepe. Hlavni problem je ale v technice jizdy na snehu. Jako spravno offroadaci hrabeme vsady. A to na snehu je nejzasadnejsi chyba...
V Maroccu jsem zatim nebyl, ale ti co tam jezdili v Atlasu tvrdili, ze MT je vhodnejsi. Ti, co jezdili ve vychodni casti- poust, tak MT
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
BFG MT ti vydrží klidně i 80 tisíc km, kdežto originál Simex je tak měkký, že na asfaltu je ojedeš dřív než spatříš terén, tak bacha na to.Já preferuji protektory vzhledem k poměru cena/ujeté kilometry.KAKTUS píše:Ja dam na svoje auto BFG MT, mozno aj rovno Simex, ak nasporim, protektory velmi neuznavam...
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
To co ma Karel, je kopia Simex Extrem Trekker, ked dobre zozenies cena tak cca 9tis SKK/ks!!!
http://www.simex4x4.com/html/s02_articl ... =55&dsb=55
V mokrom terene nic lepsie nezozenies a naopak na cestu nic horsie nezozenies! Kopiu/protektor tychto pneu vyraba kde-kto, v UK sa to napr. vola Insa Turbo.
ttp://www.paddockspares.com/sp/category/WHEEL ... Track.html
Rozdiel v zabere medzi orig. a protektorom je velky, maju tu chalani aj orig. aj protektor. Podla ich skusenosti ma original podstatne lepsi zaber, je lahsi a podstatne menej sa derie. Pozor, treba citat pozorne specifikaciu rozmerov, lebo original Simex je vacsi na priemere ako udava papierovy rozmer. Za tymto vzorom je velka priepast a za nou je BFG MT, pneu kt. sa daju jazdit na ceste a este stale urobia v terene dost ale nikdy ani z daleka nie to co Simex. A fakt je, ze vydrzia v poho 60tis. km.
Potom su BFG AT, kt. vydrzia ties daleko nad 60tis a hlavne v uzkych rozmeroch idu pekne v zime aj v blate, v terene nikdy vsak nie tak ako MT.
Ak chces normalne spravanie auta v zime, zabudni na ktorekolvek z nicha kup si makke zimne pneu. Ak ti staci velky kompromis daj AT.
No a ak chces chodit na Simexoch (alebo kopii) do prace denne, tak si priprav vela penazi na pneu, naftu a zatky do usi!
http://www.simex4x4.com/html/s02_articl ... =55&dsb=55
V mokrom terene nic lepsie nezozenies a naopak na cestu nic horsie nezozenies! Kopiu/protektor tychto pneu vyraba kde-kto, v UK sa to napr. vola Insa Turbo.
ttp://www.paddockspares.com/sp/category/WHEEL ... Track.html
Rozdiel v zabere medzi orig. a protektorom je velky, maju tu chalani aj orig. aj protektor. Podla ich skusenosti ma original podstatne lepsi zaber, je lahsi a podstatne menej sa derie. Pozor, treba citat pozorne specifikaciu rozmerov, lebo original Simex je vacsi na priemere ako udava papierovy rozmer. Za tymto vzorom je velka priepast a za nou je BFG MT, pneu kt. sa daju jazdit na ceste a este stale urobia v terene dost ale nikdy ani z daleka nie to co Simex. A fakt je, ze vydrzia v poho 60tis. km.
Potom su BFG AT, kt. vydrzia ties daleko nad 60tis a hlavne v uzkych rozmeroch idu pekne v zime aj v blate, v terene nikdy vsak nie tak ako MT.
Ak chces normalne spravanie auta v zime, zabudni na ktorekolvek z nicha kup si makke zimne pneu. Ak ti staci velky kompromis daj AT.
No a ak chces chodit na Simexoch (alebo kopii) do prace denne, tak si priprav vela penazi na pneu, naftu a zatky do usi!

Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
-
- Příspěvky: 88
- Registrován: 08 lis 2014 20:34
- tel.: 778546716
- auto: Discovery 2
Re: rada pneu
ahoj , bacha na pneu vraník, pokud chcete jezdit i po dalnici radši NEBRAT. Střelila mi při předjíždění kamionu ve 110 a zbyla jen původní kostra, bylo to opavdu vzrůšo.