rada pneu

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
kubass
Příspěvky: 40
Registrován: 11 úno 2008 07:45
Bydliště: Slany

#21 Příspěvek od kubass » 11 úno 2008 07:53

Covece a mate nejake porovnani ohledne spotreby? Kdesi jsem videl zminku ze kdyz nekdo prehodil AT na MT stejneho rozmeru tak mu stoupla spotreba o 2,5l.... coz se mi teda uplne nezda... Uvazoval jsem o Matadorech MT ale kdyz si vezmu treba vylet do Maroka a nejakych 7 tis. km, uz to nejaky ten peniz da... dalsi variantu mam Maxxise AT...

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Miloš II » 11 úno 2008 08:26

kubass píše:Covece a mate nejake porovnani ohledne spotreby? Kdesi jsem videl zminku ze kdyz nekdo prehodil AT na MT stejneho rozmeru tak mu stoupla spotreba o 2,5l.... coz se mi teda uplne nezda... Uvazoval jsem o Matadorech MT ale kdyz si vezmu treba vylet do Maroka a nejakych 7 tis. km, uz to nejaky ten peniz da... dalsi variantu mam Maxxise AT...
Do Maroka se na MT nejezdí :idea: :lol: Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
Gobey
Příspěvky: 1674
Registrován: 26 zář 2007 23:48
tel.: +420603440581
auto: Defender
Bydliště: Pchery
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Gobey » 11 úno 2008 08:58

s tou spotřebou to odpovídá. Jsem lenivej to počítat na litry, ale při obvyklém dojezdu na nádrž cca 500 km, jsem s MT jezdil tak 400 - 420 (mluvím o ježdění na normální cestě a autě Suzuki Jimny).

H.
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od low » 11 úno 2008 09:24

u defika neni rozdil u BFG mezi AT / MT osobne odzkouseno

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#25 Příspěvek od karel » 11 úno 2008 10:34

Gobey píše:s tou spotřebou to odpovídá. Jsem lenivej to počítat na litry, ale při obvyklém dojezdu na nádrž cca 500 km, jsem s MT jezdil tak 400 - 420 (mluvím o ježdění na normální cestě a autě Suzuki Jimny).

H.
A u Suzuki Jimny navíc nafťáka se spotřeba dá změřit?Vždyť musí být nula nula nic :lol:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

kubass
Příspěvky: 40
Registrován: 11 úno 2008 07:45
Bydliště: Slany

#26 Příspěvek od kubass » 13 úno 2008 11:37

No to ja vim ze se do Maroka na MT nejezdi, byl jsem tam pianem na zimakach a docela spokojenej...:-) ale prece jenom to chce neco vetsiho a vic do terenu...

svíťa

#27 Příspěvek od svíťa » 13 úno 2008 18:20

karel píše:Jezdím celoročně utrahrubé protektory Black Star Mudmax, které v česku prodává firma Tiptyre Kroměříž a nemůžu si stěžovat, ale je to dáno tím, že mám auto pouze na ježdění po akcích, čili plánovanou životnost cca 20 tisíc km dosáhnu plus mínus za 3 roky.Na denní ježdění bych šel rozhodně do origo gum zřejmě BFG AT
karle taky o nich uvažuju ale mněl jsem stejný vzorek od vraníka a začal jsem pozorovat trhliny u krajních kostek jak kdyby se chtěla kostka utrhnout od pláště, nedělá ti to taky, jak dlouho je máš

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#28 Příspěvek od karel » 13 úno 2008 20:00

Mám na gumách najeto cca.5000 km pouze na jěždění po akcích, čili přejezd tam ježdění terénem všeho druhu, cesta zpět a nepozoruji nic než běžné opotřebení.Vzorek prakticky neubyl žádné trhliny nepozoruji, ale co vím tak přesně ty samé zkušenosti o kterých píšeš mají kluci právě s Vraníkovými T3.Rozdíl mezi T3 a francouzským protoktorem Black Star je v poměru sazí a kaučuku, kterého je u frantíků víc a tedy je ta guma pružnější a nedochází k odlupování protektoru.Jeho cena je krapet vyšší, ale zase vydrží víc.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
discork
Příspěvky: 531
Registrován: 16 led 2008 19:58
tel.: +421944435540
auto: Discovery 1 3,9 efi
Bydliště: Martin,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od discork » 13 úno 2008 21:00

karel píše:Mám na gumách najeto cca.5000 km pouze na jěždění po akcích, čili přejezd tam ježdění terénem všeho druhu, cesta zpět a nepozoruji nic než běžné opotřebení.Vzorek prakticky neubyl žádné trhliny nepozoruji, ale co vím tak přesně ty samé zkušenosti o kterých píšeš mají kluci právě s Vraníkovými T3.Rozdíl mezi T3 a francouzským protoktorem Black Star je v poměru sazí a kaučuku, kterého je u frantíků víc a tedy je ta guma pružnější a nedochází k odlupování protektoru.Jeho cena je krapet vyšší, ale zase vydrží víc.
a nevies ako to je s italskymi vyrobcami?ja som mal kedysi obycajne protektory od Marixu na klasickom osobaku,a boli uplne do pohody :Pohoda:
LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#30 Příspěvek od karel » 13 úno 2008 21:58

Právě část protektorů., které prodává Vraník je od italské pneu ovada.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

svíťa

#31 Příspěvek od svíťa » 14 úno 2008 06:50

karel píše:Mám na gumách najeto cca.5000 km pouze na jěždění po akcích, čili přejezd tam ježdění terénem všeho druhu, cesta zpět a nepozoruji nic než běžné opotřebení.Vzorek prakticky neubyl žádné trhliny nepozoruji, ale co vím tak přesně ty samé zkušenosti o kterých píšeš mají kluci právě s Vraníkovými T3.Rozdíl mezi T3 a francouzským protoktorem Black Star je v poměru sazí a kaučuku, kterého je u frantíků víc a tedy je ta guma pružnější a nedochází k odlupování protektoru.Jeho cena je krapet vyšší, ale zase vydrží víc.
díky za dobrou zkušenost a info, jak seženu náhradní sadu disků tak to koupím v tiptyre,jinak jsem zjistil že tenhle vzorek má hodně trialistů tak na tom něco bude

KAKTUS
Příspěvky: 117
Registrován: 14 zář 2007 18:41
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od KAKTUS » 14 úno 2008 07:10

Ja dam na svoje auto BFG MT, mozno aj rovno Simex, ak nasporim, protektory velmi neuznavam... :roll:

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2886
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od erik » 14 úno 2008 07:11

svíťa píše:
karel píše:Mám na gumách najeto cca.5000 km pouze na jěždění po akcích, čili přejezd tam ježdění terénem všeho druhu, cesta zpět a nepozoruji nic než běžné opotřebení.Vzorek prakticky neubyl žádné trhliny nepozoruji, ale co vím tak přesně ty samé zkušenosti o kterých píšeš mají kluci právě s Vraníkovými T3.Rozdíl mezi T3 a francouzským protoktorem Black Star je v poměru sazí a kaučuku, kterého je u frantíků víc a tedy je ta guma pružnější a nedochází k odlupování protektoru.Jeho cena je krapet vyšší, ale zase vydrží víc.
díky za dobrou zkušenost a info, jak seženu náhradní sadu disků tak to koupím v tiptyre,jinak jsem zjistil že tenhle vzorek má hodně trialistů tak na tom něco bude[/qu


Na silnici bych volil AT, do terenu MT, na trial special... a mimochodem prave jsem na ceste z testu zimnich gum a jestli jsem doposud jezdil vsechno na MT, tak jsem se hrube mylil. V zime na ledu je MT hazard a snehu tam zimni jezdi o rady lepe. Hlavni problem je ale v technice jizdy na snehu. Jako spravno offroadaci hrabeme vsady. A to na snehu je nejzasadnejsi chyba...
V Maroccu jsem zatim nebyl, ale ti co tam jezdili v Atlasu tvrdili, ze MT je vhodnejsi. Ti, co jezdili ve vychodni casti- poust, tak MT
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#34 Příspěvek od karel » 14 úno 2008 08:04

KAKTUS píše:Ja dam na svoje auto BFG MT, mozno aj rovno Simex, ak nasporim, protektory velmi neuznavam... :roll:
BFG MT ti vydrží klidně i 80 tisíc km, kdežto originál Simex je tak měkký, že na asfaltu je ojedeš dřív než spatříš terén, tak bacha na to.Já preferuji protektory vzhledem k poměru cena/ujeté kilometry.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#35 Příspěvek od jezbera ivan » 14 úno 2008 09:53

To co ma Karel, je kopia Simex Extrem Trekker, ked dobre zozenies cena tak cca 9tis SKK/ks!!!
http://www.simex4x4.com/html/s02_articl ... =55&dsb=55
V mokrom terene nic lepsie nezozenies a naopak na cestu nic horsie nezozenies! Kopiu/protektor tychto pneu vyraba kde-kto, v UK sa to napr. vola Insa Turbo.
ttp://www.paddockspares.com/sp/category/WHEEL ... Track.html
Rozdiel v zabere medzi orig. a protektorom je velky, maju tu chalani aj orig. aj protektor. Podla ich skusenosti ma original podstatne lepsi zaber, je lahsi a podstatne menej sa derie. Pozor, treba citat pozorne specifikaciu rozmerov, lebo original Simex je vacsi na priemere ako udava papierovy rozmer. Za tymto vzorom je velka priepast a za nou je BFG MT, pneu kt. sa daju jazdit na ceste a este stale urobia v terene dost ale nikdy ani z daleka nie to co Simex. A fakt je, ze vydrzia v poho 60tis. km.
Potom su BFG AT, kt. vydrzia ties daleko nad 60tis a hlavne v uzkych rozmeroch idu pekne v zime aj v blate, v terene nikdy vsak nie tak ako MT.
Ak chces normalne spravanie auta v zime, zabudni na ktorekolvek z nicha kup si makke zimne pneu. Ak ti staci velky kompromis daj AT.
No a ak chces chodit na Simexoch (alebo kopii) do prace denne, tak si priprav vela penazi na pneu, naftu a zatky do usi! :D
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

KAKTUS
Příspěvky: 117
Registrován: 14 zář 2007 18:41
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od KAKTUS » 14 úno 2008 19:13

Na Simex si nenasporim :roll: takze ostavam pri BFG MT :twisted:

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#37 Příspěvek od karel » 14 úno 2008 19:18

KAKTUS píše:Na Simex si nenasporim :roll: takze ostavam pri BFG MT :twisted:
Z klasických MT gum máš vybrané to nejlepší :!:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

wittmann19
Příspěvky: 88
Registrován: 08 lis 2014 20:34
tel.: 778546716
auto: Discovery 2

Re: rada pneu

#38 Příspěvek od wittmann19 » 16 črc 2015 13:58

ahoj , bacha na pneu vraník, pokud chcete jezdit i po dalnici radši NEBRAT. Střelila mi při předjíždění kamionu ve 110 a zbyla jen původní kostra, bylo to opavdu vzrůšo.

Odpovědět