Zdravim! Obzvlast v letnom obdobi pri vyssich teplotach pozorujem neravidelny chod motora, auto cuka pri zoslapnuti plynoveho pedalu. Spaliny su nestandardne (az prilis) smradlave, auto ale nedymi. V zime, resp na jar a jesen ked su teploty nizsie vsetko je ok.
Mozno to bude spalovanim oleja spolu s palivom (i ked to by asi kurilo) - kedy to nastava a ake su najcastejsie priciny? Co by bolo treba skontrolovat?
DII TD5 - smradlave spaliny, auto cuka
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 15266
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DII TD5 - smradlave spaliny, auto cuka
Jako obvykle u TD5ky bych začal napíchnutím na diagnostiku - jestli náhodou některé čidlo není KO. A potom zkontrolovat sací trakt - jestli není ucpanej vzduchovej filtr, případně není špatná některá ze vzduchových hadic. Ty umí časem změknout a mohou se začít loupat jednotlivé vrstvy, až do stavu, že to udělá kapsu uvnitř a ucpe sání.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 15266
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DII TD5 - smradlave spaliny, auto cuka
A ještě jeden aktuální poznatek - po nataknování nafty v Bosně auto sice normálně jede, ale smrdí jak bolavá noha. A je jedno, jestli TD5 nebo 300 TDi nebo nějaký jiní diesel okolo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo