DII životnost
Moderátor: Miky_CZ
DII životnost
Ahoj, chtěl bych požádat majitele D2 automat o zkušenosti Klady/Zápory a investice. Také zda se mě vyjádříte k reálné životnosti D2 v km. Mám v plánu koupit tohoto krasavce .: http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list .
Zainvestovat do komplet podvozku na pružiny atd. + GO motoru a výměn všech možných části (sil.hadice těsnění atd.).
Jezdit bud 70/30 silnice /teren. A má NEJ otázka je zda při pečlivém servise je v D2 TD5 reálné najed 400tis a více.
Investici počítám 150-200tis. Aby byl jak nový. Děkuji moc za postřehy,rady,názory. Případně i o info zda nevíte o nějaké D2 TD5 Automat na prodej.
Děkuji moc všem. Ať už jsem v Rodině.
Zainvestovat do komplet podvozku na pružiny atd. + GO motoru a výměn všech možných části (sil.hadice těsnění atd.).
Jezdit bud 70/30 silnice /teren. A má NEJ otázka je zda při pečlivém servise je v D2 TD5 reálné najed 400tis a více.
Investici počítám 150-200tis. Aby byl jak nový. Děkuji moc za postřehy,rady,názory. Případně i o info zda nevíte o nějaké D2 TD5 Automat na prodej.
Děkuji moc všem. Ať už jsem v Rodině.
Re: DII životnost
Blázen...lukk píše:Ahoj, chtěl bych požádat majitele D2 automat o zkušenosti Klady/Zápory a investice. Také zda se mě vyjádříte k reálné životnosti D2 v km. Mám v plánu koupit tohoto krasavce .: http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list .
Zainvestovat do komplet podvozku na pružiny atd. + GO motoru a výměn všech možných části (sil.hadice těsnění atd.).
Jezdit bud 70/30 silnice /teren. A má NEJ otázka je zda při pečlivém servise je v D2 TD5 reálné najed 400tis a více.
Investici počítám 150-200tis. Aby byl jak nový. Děkuji moc za postřehy,rady,názory. Případně i o info zda nevíte o nějaké D2 TD5 Automat na prodej.
Děkuji moc všem. Ať už jsem v Rodině.

400 tisíc je nájezd úplně v klidu pro motor, převody budou na 400 už hlučný ale asi v pohodě.
Takový km má většina aut kolem roku 2000 už najetý. Kdybys se ptal na 600, tak chápu, ale 400 je normál při poctivý údržbě.
Moje předchozí DII měla při prodeji něco přes 300 a dělaly se tam za její život jen ložiska v kolech, kříže kardanů, jednou turbo v záruce při 40000, jednou spojka a při 50000 km diferák na záruku. Při prodeji rozvody a vodní pumpa. Byl to manuál na pružinách.
To turbo podle mě byla chyba servisu (AMT), v knížce potom byl ještě cooler výměna za děravej, asi měsíc po turbu

No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
Re: DII životnost
Tak raději se zeptám. Ale díky za zprávu a zkušenosti.
- Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
Re: DII životnost
neviem preco vymyslas z takymi chobotinami ako je generalka motora a oplieskanim tolkych prachov...sak si hadam nekupis vybehaneho vreda ...či? po kupe si vyries veci co sa robia bezne u vsetkych aut -oleje,filtre...poprecitavaj si to tu a ked uz chces silou mocou menit,tak vymen preventivne nejake chronicke zalezitosti,ktore sa urcite raz objavia a je to len otazka casu,za mna by som vymenil pri vymene oleja a filra v automate tie nestastne trubkohadice co idu z prevodovky do chladica oleja,tie sa casom poseru isto ,hlavne sa snaz kupit zachovale auto o ktore bolo starane,najlepsie z fora
a v ktorom je uz dost prachov nasypane byvalym majitelom 


- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: DII životnost
A ak by aj automat blbol, oprava Ťa nezrujnuje. Kompletný repas výmenným sposobom z UK je za 750Ł a v CZ sa tiež dá poriešiť rozumne. D2 je dobré auto, hodne vydrží a ceny opráv a ND sú určite jedni z najpriaznivejších. 400 000 tu už pár ľudí prekročilo vedome a mnoho ľudí nevedome. Len preto, že veria stavu tachometru 

Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- mipr
- Příspěvky: 674
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: DII životnost
lukk, s takym rozpoctom budes v servise velmi vitany, "uděláme cokoliv si budete přát"...
Teraz vazne:
- to auto nemusi mat 200 tisic ako vidis na tachaci, D2 vydrzi hodne dlho
- na D2 by som radsej bral manual ako automat (myslim ze sa tam viac hodi)
- ako tu uz chalani pisali, ak to malo dobry servis pred tebou, nemas sa coho bat
- zober si do bazaru so sebou servisaka, ten ti poradi...
michal

Teraz vazne:
- to auto nemusi mat 200 tisic ako vidis na tachaci, D2 vydrzi hodne dlho
- na D2 by som radsej bral manual ako automat (myslim ze sa tam viac hodi)
- ako tu uz chalani pisali, ak to malo dobry servis pred tebou, nemas sa coho bat
- zober si do bazaru so sebou servisaka, ten ti poradi...

michal
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
-
- Příspěvky: 15266
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DII životnost
Vzhledem ke stáří těchto aut primárně řešit korozi - mohou v tom být veliké rozdíly - jednou auto úplně v pohodě, druhé celé shnilé. A potom teprve mechaniku jako takovou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: DII životnost
Takže moje DII manuál 1999 má (POZOR) poctivých 310 000 km.
Aby to jezdilo, dostává základní servis (oleje, filtry, a podobné prkotiny) u autorizovaných.
To že jsem častým tazatelem ohledně servisních a opravních rad je dáno tím, že se v tom s oblibou hrabu a dokážu dojebat i věci, které jsou v zásadě nedojebatelné. Jako že tam Ája naleje 30l benzínu a pak se diví co s tím ta TD5 dělá.
Ale po pravdě. Co jsem nezničil při ježdění a pokusech o osobité upgrade/update:
Zámky dveří (to je prostě průser)
Přední kardan (to má na svědomí vesnický debil-servis)
Hadice chlazení (taková ta s 4 vývody).
Chladič motoru
Jednotka karoserie (ta šla asi do háje sama bez jakéhokoliv výrazného přispění z mé strany - doufám).
A poslední dobou (letos) to moc neklimatizuje (no ale je to r.v. 1999 - tak na to asi má nárok). Ale to by snad mohli vyřešit v tom servise v Praze Letňanech - (ale musí to stihnout dřív než se na to podívám) až tam opět dorazím (a mimochodem doporučuji).
Aby to jezdilo, dostává základní servis (oleje, filtry, a podobné prkotiny) u autorizovaných.
To že jsem častým tazatelem ohledně servisních a opravních rad je dáno tím, že se v tom s oblibou hrabu a dokážu dojebat i věci, které jsou v zásadě nedojebatelné. Jako že tam Ája naleje 30l benzínu a pak se diví co s tím ta TD5 dělá.
Ale po pravdě. Co jsem nezničil při ježdění a pokusech o osobité upgrade/update:
Zámky dveří (to je prostě průser)
Přední kardan (to má na svědomí vesnický debil-servis)
Hadice chlazení (taková ta s 4 vývody).
Chladič motoru
Jednotka karoserie (ta šla asi do háje sama bez jakéhokoliv výrazného přispění z mé strany - doufám).
A poslední dobou (letos) to moc neklimatizuje (no ale je to r.v. 1999 - tak na to asi má nárok). Ale to by snad mohli vyřešit v tom servise v Praze Letňanech - (ale musí to stihnout dřív než se na to podívám) až tam opět dorazím (a mimochodem doporučuji).
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: DII životnost
default píše:...To že jsem častým tazatelem ohledně servisních a opravních rad je dáno tím, že se v tom s oblibou hrabu a dokážu dojebat i věci, které jsou v zásadě nedojebatelné...

som velmi rad ze nie som sam. dnes sa mi bude lepsie zaspavat

Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
- mipr
- Příspěvky: 674
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: DII životnost

spravne. a nemyslite si ze sa aj v servise niekedy veci nedojebu. treba to vsak nakoniec aj opravit...

LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
Re: DII životnost

A proto já do servisu nejezdím vůbec a radši se v tom ani moc nehrabu... Dolejvám akorát ostřikovač a naftu. Akorát jsem ze současnýho kusu lehce nervozní, jestli není ta DII nějaká vadná, když z toho nekape olej.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
Re: DII životnost
Asi tam už žádný nemáš, jinak by určitě kapal - to není vlastnost ale fičura 
I pes si značkuje trasu

I pes si značkuje trasu

Discovery je životní styl.
Re: DII životnost
Steve píše:Asi tam už žádný nemáš, jinak by určitě kapal - to není vlastnost ale fičura
I pes si značkuje trasu

No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
Re: DII životnost
jsou v podstatě 2 olejové varianty: a/ s kapajícím olejem ,b/ s nekapajícím olejem
a/ pokud olej kape je to OK,- /zatím tam je / , až přestane kapat je zaděláno na pruser.
b/ pokud olej nekape, je to OK, až začne kapat je zaděláno na pruser.
Záleží s jakou variantou chceš žít.
a/ pokud olej kape je to OK,- /zatím tam je / , až přestane kapat je zaděláno na pruser.
b/ pokud olej nekape, je to OK, až začne kapat je zaděláno na pruser.
Záleží s jakou variantou chceš žít.

Defender ? For heaven´s sake, not on your life!