RRC 200TDI by DDT
RRC 200TDI by DDT
Ahoj,
tak jsem se stal majitelem RRC 200TDi rv93 a rád bych se formou tohohle topicu s Vaší pomocí dopracoval k vozu pro denní ježdění.
Pokud mi kdokoliv poradí, i na pro Vás sebevětší blbost, tak budu jedině rád a budu za to vděčný.
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/RRC_200TDI/
Auto je teď zvednuté, nevím o kolik, ale půjde zpět na sériové pružiny spolu s origo kolama pro RRC, nové zimní gumy jsou už na cestě. To byl první krok směrem k sériovosti vozu z mé strany. Druhým krokem, bylo vydrhnutí vnitřku, včetně vyprání koberců.
Budu tady udržovat aktuální seznam nedostatků:
- rez.....jasně
- důlky, šrámy, odřeniny
- chybí rámeček kolem rádia
- nekompletní tapce, místo dřeva nějaká samolepka, chybí plasty kolem zámků - doplněno dřevo i plasty na tapcích
- popraskané sedačky, oloupaná kůže,
- kůže kolem řadící páky roztrhaná - koupena nová, bez vad
- kůže kolem redukce roztrhaná
- kolem řadící páky chybí dřevo - doplněno
- zadní stahování oken nejde, jdou jen předky
- větrák funguje klasicky na I a III - už mám objednané odpory a napájím náhradní aby jel normálně
- ABS prý odpojeno - kde to najdu abych to zapl a zkusil si nechat vypípat důvod chyby?
- zadní stěrač nejde - opraveno
- teče olej na přírubě olejového filtru
- teče servo
- netěsní víko motoru
Co jsem už na autě provedl:
- ohnutý přední nárazník a rozlámané rožky - zcela nový nárazník, nové rožky i všechny držáky
- ohnutý zadní nárazník a rozlámané rožky - zadní nárazník opraven, natřen, nové rožky i držáky
- popraskané boční blikače slepené páskou - blikače vyměněny
- levý blikač nebliká - zakoupen nový
- chybí popelník - dokoupeno
- zteřelé všechny stěrače - vyměněno
- zkrat v elektřině - vyřešeno, nalezené "bastly" odstraněny
- prověšený strop - nechal jsem přečalounit celou stropnici
- stržená látka na šibru - šíbr přečalouněný
- vůle na nápravě, hrozně to auto plave - čepy, silentbloky, ramena a nevím co vše ještě, vyměněno za nové
- nefunkční dálkový centrál - vyřešeno, nová baterka
- výhřev zadního okna, jedna packa ulomená a druhá packa v celku, ale chybí kabel s koncovkou - opraveno, packa nastavena
- vnitřní osvětlení se při otevření nerožne - přerušený drát, opraveno
- osvětlení pod kapotou nefunguje - přerušený drát od spínače, opraveno
- dokoupeny originál 16" kola, opísnované a nalakované + nové zimní pneu 230/70/16 + nové letní pneu 230/70/16
- auto je zpět na továrních pružinách a továrních tlumičích,
- ostřik světel, jsou tam, ale nefungují - vypnuto kvůli nesmyslné spotřebě vody, nechám to tak
- zcela chybí stabilizátory podvozku, předek i zadek dokoupeno a nainstalováno
- z 6ti repro hraje jeden výměna všech původních co chrčely nebo nehrály za nové
- vůle na nápravě - nové silentbloky, kulák na trianglu, čepy, ramena, prostě dvě krabice dílů na podvozek
- dokoupeny zástěrky za všechny kola, staré někdo uřezal
- nový pomocný a hlavní spojkový válec
Co je nakoupeno a čeká:
- 200TDi rozvodová sada,
- nové všechny filtry a nový olej
To je zatím co jsem našel.............a teď vzhůru dolů.
Auto chci na denní ježdění a rád bych aby to bylo normální auto případně na výlet, na ryby, hřiby nebo jen tak. Nějaký ten štěrk nebo nezpevněná cesta, ale žádný těžký terén.
tak jsem se stal majitelem RRC 200TDi rv93 a rád bych se formou tohohle topicu s Vaší pomocí dopracoval k vozu pro denní ježdění.
Pokud mi kdokoliv poradí, i na pro Vás sebevětší blbost, tak budu jedině rád a budu za to vděčný.
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/RRC_200TDI/
Auto je teď zvednuté, nevím o kolik, ale půjde zpět na sériové pružiny spolu s origo kolama pro RRC, nové zimní gumy jsou už na cestě. To byl první krok směrem k sériovosti vozu z mé strany. Druhým krokem, bylo vydrhnutí vnitřku, včetně vyprání koberců.
Budu tady udržovat aktuální seznam nedostatků:
- rez.....jasně
- důlky, šrámy, odřeniny
- chybí rámeček kolem rádia
- nekompletní tapce, místo dřeva nějaká samolepka, chybí plasty kolem zámků - doplněno dřevo i plasty na tapcích
- popraskané sedačky, oloupaná kůže,
- kůže kolem řadící páky roztrhaná - koupena nová, bez vad
- kůže kolem redukce roztrhaná
- kolem řadící páky chybí dřevo - doplněno
- zadní stahování oken nejde, jdou jen předky
- větrák funguje klasicky na I a III - už mám objednané odpory a napájím náhradní aby jel normálně
- ABS prý odpojeno - kde to najdu abych to zapl a zkusil si nechat vypípat důvod chyby?
- zadní stěrač nejde - opraveno
- teče olej na přírubě olejového filtru
- teče servo
- netěsní víko motoru
Co jsem už na autě provedl:
- ohnutý přední nárazník a rozlámané rožky - zcela nový nárazník, nové rožky i všechny držáky
- ohnutý zadní nárazník a rozlámané rožky - zadní nárazník opraven, natřen, nové rožky i držáky
- popraskané boční blikače slepené páskou - blikače vyměněny
- levý blikač nebliká - zakoupen nový
- chybí popelník - dokoupeno
- zteřelé všechny stěrače - vyměněno
- zkrat v elektřině - vyřešeno, nalezené "bastly" odstraněny
- prověšený strop - nechal jsem přečalounit celou stropnici
- stržená látka na šibru - šíbr přečalouněný
- vůle na nápravě, hrozně to auto plave - čepy, silentbloky, ramena a nevím co vše ještě, vyměněno za nové
- nefunkční dálkový centrál - vyřešeno, nová baterka
- výhřev zadního okna, jedna packa ulomená a druhá packa v celku, ale chybí kabel s koncovkou - opraveno, packa nastavena
- vnitřní osvětlení se při otevření nerožne - přerušený drát, opraveno
- osvětlení pod kapotou nefunguje - přerušený drát od spínače, opraveno
- dokoupeny originál 16" kola, opísnované a nalakované + nové zimní pneu 230/70/16 + nové letní pneu 230/70/16
- auto je zpět na továrních pružinách a továrních tlumičích,
- ostřik světel, jsou tam, ale nefungují - vypnuto kvůli nesmyslné spotřebě vody, nechám to tak
- zcela chybí stabilizátory podvozku, předek i zadek dokoupeno a nainstalováno
- z 6ti repro hraje jeden výměna všech původních co chrčely nebo nehrály za nové
- vůle na nápravě - nové silentbloky, kulák na trianglu, čepy, ramena, prostě dvě krabice dílů na podvozek
- dokoupeny zástěrky za všechny kola, staré někdo uřezal
- nový pomocný a hlavní spojkový válec
Co je nakoupeno a čeká:
- 200TDi rozvodová sada,
- nové všechny filtry a nový olej
To je zatím co jsem našel.............a teď vzhůru dolů.
Auto chci na denní ježdění a rád bych aby to bylo normální auto případně na výlet, na ryby, hřiby nebo jen tak. Nějaký ten štěrk nebo nezpevněná cesta, ale žádný těžký terén.
Naposledy upravil(a) DDT dne 01 úno 2017 13:48, celkem upraveno 9 x.
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
První bod je zásadní, pokud budeš auto používat i v zimě, za 3 roky je po něm...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: RRC 200TDI by DDT
Rád bych se dotkl šotka v elektrice, než s tím půjdu k autoelektrikáři tak třeba někoho něco napadne.
Jak se to projevuje, světla svítí slabě, když zatáhnu ruční brzdu zhasne rádio a pak se rozjede, nebo někdy když dupnu na brzdu tak se světla ztlumí někdy zesílí. To samé rádio někdy chvilu přestane hrát, jako by bylo málo šťávy.
Co jsem tady vyčetl tak zkrat na kostru, zatím jsem laicky, pod autem a v motorovém prostoru nic nenašel, že by někde trčelo, ulomilo se a tak. Vyčetl jsem tady rovněž možný problém s přípojkou na vozík, že tam může být nějaký zkrat (někdy když dávám směrovku tak bliká blikač a taky bliká zeleně vozík). Zezadu jak je ten plech na zásuvku na vozík tak je to orezlé ale kabel tam vede pevně a bez přerušení, ty tři šrouby povolit nešly, jsou zarezlé a všechny 3 křížové hlavy jsou vymačkané tak to nešlo nijak povolit, ani s HDčkem, tak zítra uřežu a dám nové šrouby. Nicméně jestli nebude vevnitř nějaký uhnilý kabel tak jsem vyčerpal co jsem tu načetl a čím by to mohlo být. Řešil to už předchozí majitel, jeho auto elektrikář na nic nepřišel a vyvedl jen nový kabel od baterky na kostru auta. Ještě jedna věc, vnitřní podsvětlení budíků, topení a nevím co vše má svítit.....svítí to asi 1-5 minut a pak to zhasne, někdy se to nerožne vůbec. Světla svítí hrozně slabě, jako by tam šlo málo proudu.
A když otevřu dveře, má se uvnitř auta rožnout? Měl jsem za to že to nejde, ale někde jsem našel díl který tvrdí že je čidlo na dveře pro vnitřní osvětlení....tak to funguje jak?
Jak se to projevuje, světla svítí slabě, když zatáhnu ruční brzdu zhasne rádio a pak se rozjede, nebo někdy když dupnu na brzdu tak se světla ztlumí někdy zesílí. To samé rádio někdy chvilu přestane hrát, jako by bylo málo šťávy.
Co jsem tady vyčetl tak zkrat na kostru, zatím jsem laicky, pod autem a v motorovém prostoru nic nenašel, že by někde trčelo, ulomilo se a tak. Vyčetl jsem tady rovněž možný problém s přípojkou na vozík, že tam může být nějaký zkrat (někdy když dávám směrovku tak bliká blikač a taky bliká zeleně vozík). Zezadu jak je ten plech na zásuvku na vozík tak je to orezlé ale kabel tam vede pevně a bez přerušení, ty tři šrouby povolit nešly, jsou zarezlé a všechny 3 křížové hlavy jsou vymačkané tak to nešlo nijak povolit, ani s HDčkem, tak zítra uřežu a dám nové šrouby. Nicméně jestli nebude vevnitř nějaký uhnilý kabel tak jsem vyčerpal co jsem tu načetl a čím by to mohlo být. Řešil to už předchozí majitel, jeho auto elektrikář na nic nepřišel a vyvedl jen nový kabel od baterky na kostru auta. Ještě jedna věc, vnitřní podsvětlení budíků, topení a nevím co vše má svítit.....svítí to asi 1-5 minut a pak to zhasne, někdy se to nerožne vůbec. Světla svítí hrozně slabě, jako by tam šlo málo proudu.
A když otevřu dveře, má se uvnitř auta rožnout? Měl jsem za to že to nejde, ale někde jsem našel díl který tvrdí že je čidlo na dveře pro vnitřní osvětlení....tak to funguje jak?
Re: RRC 200TDI by DDT
To užívání v zimě, ok beru v potaz. Co s tím tedy? Jde nějak ošetřit spodek? Vystříkat dutiny a tak? Nebo prostě zapomeň na jízdu v zimě když solí.
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: RRC 200TDI by DDT
Zkus očistit znovu kostry na karoserii a hlavně i na motoru. Tím určitě začni. A to pořádně
K

K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: RRC 200TDI by DDT
Výborně.....díky. Kde to najdu? :-D
A co mám chápat pod pojmem očisti? Rozebrat, ojet ocelovým kartáčem a stříknout kontaktolem? Nebo vše co je rezavé vyměnit?
A co mám chápat pod pojmem očisti? Rozebrat, ojet ocelovým kartáčem a stříknout kontaktolem? Nebo vše co je rezavé vyměnit?
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Rozhodně do soli nejezdit, jinak spodek kastle prostě zmizí...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: RRC 200TDI by DDT
Stačí rozebrat, očistit, já to vždy vezmu takovým tím smirkovým kartáčem na vrtačce, ale stačí klidně i ručně, prostě to očistit na kov.
Někde jsem dostal, měděnou vazelinu ve spreji, tak jim tam vždy ještě na ty kontakty stříknu.
A najdeš to všude kde je nějaký kablík pomocí očka připevněn ke karoserii, rámu nebo čemukoliv železnému co je spojené s autem.
o RRC vím hovno. Ale jeden najdeš určitě když půjdeš po - kabelu od baterky, několik by jich mohlo byt v bocích u řidiče a spolujezdce u nohou. Taky patrně někde kolem zadních svítilen.
Nějakým pleteným drátem bude ještě spojeny motor(popřípadě převodovka) s rámem.
Tady máš trochu motivaci. viewtopic.php?f=8&t=28836 abys to udělal jak se patří a neodflakl to
Někde jsem dostal, měděnou vazelinu ve spreji, tak jim tam vždy ještě na ty kontakty stříknu.
A najdeš to všude kde je nějaký kablík pomocí očka připevněn ke karoserii, rámu nebo čemukoliv železnému co je spojené s autem.
o RRC vím hovno. Ale jeden najdeš určitě když půjdeš po - kabelu od baterky, několik by jich mohlo byt v bocích u řidiče a spolujezdce u nohou. Taky patrně někde kolem zadních svítilen.
Nějakým pleteným drátem bude ještě spojeny motor(popřípadě převodovka) s rámem.
Tady máš trochu motivaci. viewtopic.php?f=8&t=28836 abys to udělal jak se patří a neodflakl to

Re: RRC 200TDI by DDT
Má to nějaký extra důvod, jako že třeba zrovna tenhle model tyhle roky, hnijou nějak extremě víc než hnijou všechny ostatní zelené ovály?eliott píše:Rozhodně do soli nejezdit, jinak spodek kastle prostě zmizí...
Re: RRC 200TDI by DDT
Musím odpojit baterku?
A ta sůl, nejde to nijak ošetřit? Mně se právě líbí 4x4 a na zimu jsem se těšil.
A ta sůl, nejde to nijak ošetřit? Mně se právě líbí 4x4 a na zimu jsem se těšil.
Re: RRC 200TDI by DDT
Baterku odpojovat nemusíš.DDT píše:Musím odpojit baterku?
A ta sůl, nejde to nijak ošetřit? Mně se právě líbí 4x4 a na zimu jsem se těšil.
Re: RRC 200TDI by DDT
Ok děkuji, jdu hledat na netu kde to všude je a jak se k tomu dostanu
- Michell Disco
- Příspěvky: 187
- Registrován: 21 lis 2012 08:00
- tel.: 777228165
- auto: LR Disco 300 tdi
- Bydliště: H.a S.kraj
Re: RRC 200TDI by DDT
Ten problém co tu popisujes s el.mám úspěšně vyřešen, byla to kostra pod palubkou,dělal jsem nové kostry,baterka-šasi,motor-šasi,no prostě každou co jsem našel ale tu co dělala tuhle neplechu ne a ne najit,tak jsem to pak odvezl elektr.a on mě asi za hodku volal ze je po problému.Mám sice DI ale problémy stejné.
http://www.offroad-krkonose.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
,,Landrover buď miluješ,nebo nesnášíš,nic mezi tím neexistuje"
,,Landrover buď miluješ,nebo nesnášíš,nic mezi tím neexistuje"
Re: RRC 200TDI by DDT
Děkuji, pod palubkou myslíš že musí palubka dolu, nebo pod palubkou jako směrem níže od ni? Já bohužel vím jen o kostře v motorovém prostoru. Teď se to snažím najit na forech po světě
- Michell Disco
- Příspěvky: 187
- Registrován: 21 lis 2012 08:00
- tel.: 777228165
- auto: LR Disco 300 tdi
- Bydliště: H.a S.kraj
Re: RRC 200TDI by DDT
Tak to už nevím?ale palubka dole určitě nebyla.
http://www.offroad-krkonose.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
,,Landrover buď miluješ,nebo nesnášíš,nic mezi tím neexistuje"
,,Landrover buď miluješ,nebo nesnášíš,nic mezi tím neexistuje"
- Mirko
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Tvůj elektrický šotek možná souvisí s fusible linkem - svazkem pojistných kabelů v takové punčoše za baterkou. To by chtělo nechat od elektrikáře předělat na pořádnou pojistkovou skříň. Ve dvou ze 3 naších RRC, které tohle mají, to zlobí. Bylo to jen od 92 do 95. je to popsané i ve vlákně od Máry, nicméně Vencovo řešení se mi moc nelíbí - vše spájet a vynechat tu pojistnou funkci.
- Vnitřní světla mají normálně svítit při otevření dveří, není ani možné je vypnout. Spínače jsou na všech dveřích včetně zadní klapky.
- Projít kostry určitě taky, ale asi to chce aspoň základně vědět, co to znamená, jinak se tady upíšeme.... Na netu existují základní elektrické schémata ke Classicovi, ale bohužel jsem nenašel pro tdi. Nicméně spousta věci bude stejných
- Kontrola blinkru na vozík problikne, když zapneš blinkr, i když vozík není zapojený, to je OK.
- opravu stropu jsem zde ve vlákně popisoval, ale s rozdílným úspěchem, jeden už zas spadl, ale aspoň to není tak hrozné.
- kolem řadicí páky má být jen popelník a dřevo je tam jen, pokud máš i dřevo na palubce.
- zadní stahování oken nejde kvůli studeňáku v řídicí jednotce (pod vložkou cubby boxu) nebo kvůli upadlé kostře (na stejném místě)
- klima se ovládá tak, že dáš vypínač do polohy sněhové vločky - nejspíš je ale po těch letech i mrtvý kompresor, navíc je stejně na R12, které ti oficiálně nikde nedoplní. Nejlepší bude přestavba na R134 s novým kompresorem.
- ABS odpojeno nevím co znamená...Jako konektor od řídicí jednotky, relátko, nebo co?
- ostřik světel nejspíš nebude zapojený, a u okna buď motůrek nebo zpětný ventil.
Nejdříve ze všeho bych ale začal s tou rzi - protože jestli to znamená, že se díváš pod kobercema na asfalt, případně v kufru zvrchu na nádrž, případně jsou děravé prahy, případně ti zůstanou v ruce zadní pásy, když za ně zabereš u podběhu, tak by to chtělo trochu vyvařit, jinak bude stahování zadních oken podřadným problémem. Jak píše Eliott, hnije to fest (D1 taky, ale přece jen bývá kolem pěti let mladší). Dá se to samozřejmě do určité míry ochránit ale stejně tě pak čeká jednoho dne vyvařování, což ale není neřešitelné, jak nedávno zas předvedl kryten:
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=28448
ale pokud vypadá pod plechem takto, tak vše ostatní je kosmetika.
- Vnitřní světla mají normálně svítit při otevření dveří, není ani možné je vypnout. Spínače jsou na všech dveřích včetně zadní klapky.
- Projít kostry určitě taky, ale asi to chce aspoň základně vědět, co to znamená, jinak se tady upíšeme.... Na netu existují základní elektrické schémata ke Classicovi, ale bohužel jsem nenašel pro tdi. Nicméně spousta věci bude stejných
- Kontrola blinkru na vozík problikne, když zapneš blinkr, i když vozík není zapojený, to je OK.
- opravu stropu jsem zde ve vlákně popisoval, ale s rozdílným úspěchem, jeden už zas spadl, ale aspoň to není tak hrozné.
- kolem řadicí páky má být jen popelník a dřevo je tam jen, pokud máš i dřevo na palubce.
- zadní stahování oken nejde kvůli studeňáku v řídicí jednotce (pod vložkou cubby boxu) nebo kvůli upadlé kostře (na stejném místě)
- klima se ovládá tak, že dáš vypínač do polohy sněhové vločky - nejspíš je ale po těch letech i mrtvý kompresor, navíc je stejně na R12, které ti oficiálně nikde nedoplní. Nejlepší bude přestavba na R134 s novým kompresorem.
- ABS odpojeno nevím co znamená...Jako konektor od řídicí jednotky, relátko, nebo co?
- ostřik světel nejspíš nebude zapojený, a u okna buď motůrek nebo zpětný ventil.
Nejdříve ze všeho bych ale začal s tou rzi - protože jestli to znamená, že se díváš pod kobercema na asfalt, případně v kufru zvrchu na nádrž, případně jsou děravé prahy, případně ti zůstanou v ruce zadní pásy, když za ně zabereš u podběhu, tak by to chtělo trochu vyvařit, jinak bude stahování zadních oken podřadným problémem. Jak píše Eliott, hnije to fest (D1 taky, ale přece jen bývá kolem pěti let mladší). Dá se to samozřejmě do určité míry ochránit ale stejně tě pak čeká jednoho dne vyvařování, což ale není neřešitelné, jak nedávno zas předvedl kryten:
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=28448
ale pokud vypadá pod plechem takto, tak vše ostatní je kosmetika.
- Mirko
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Umístění koster:

Společný jmenovatel tvých problémů se zdá být kostra E200 za bočním krytem prostoru noh u řidiče, což by odpovídalo tomu, co píše Michell

Společný jmenovatel tvých problémů se zdá být kostra E200 za bočním krytem prostoru noh u řidiče, což by odpovídalo tomu, co píše Michell
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Mirko, já jen zachoval původní tovární řešení. Pojistky k jednotlivým větvím jsou dál po autě. Kdyby tam v originále patřila pojistnice, nechal bych ji tam..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
To DDT:
Kostru v motoru už jsi našel. Další kostra je nad levým blatníkem, další asi za nádobkou ostřikovače nebo někde v těch místech, pokud tam máš relátka. Pod volantem, v prostoru nad pedály je taky kostra, další jsem zahlídnul vedle levé nohy řidiče a vedle pravé nohy spolujezdce a další je pod sedačkou řidiče. Určitě jich ještě pár ve výčtu chybí
.
Jak už tu bylo psáno, nejduležitější je hlavní kostra Baterie- Motor- Karoserie.
Kostru v motoru už jsi našel. Další kostra je nad levým blatníkem, další asi za nádobkou ostřikovače nebo někde v těch místech, pokud tam máš relátka. Pod volantem, v prostoru nad pedály je taky kostra, další jsem zahlídnul vedle levé nohy řidiče a vedle pravé nohy spolujezdce a další je pod sedačkou řidiče. Určitě jich ještě pár ve výčtu chybí

Jak už tu bylo psáno, nejduležitější je hlavní kostra Baterie- Motor- Karoserie.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Páni, ty máš všechnoMirko píše:Umístění koster:
Společný jmenovatel tvých problémů se zdá být kostra E200 za bočním krytem prostoru noh u řidiče, což by odpovídalo tomu, co píše Michell


Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD