Všeobecné rady a informace
Moderátor: Acon
-
RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
#61
Příspěvek
od RudaK » 19 pro 2015 15:55
mr-tomas píše:Z jakejch 7 pohledů?
Sem to už psal

Budou fotit VIN , čelní okno ( aby tam nebylo nalepené co nemá ) , vzadu omezenou rychlost u nákladních aut atp. ....... mě šlo primárně jen o to,abych prošel ( vlastně jako pokaždé nemám s LR D3 problém

) . Ty informace mě nijak nebraly - je ještě rok 2015

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
kubas
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
#62
Příspěvek
od kubas » 07 led 2016 11:37
už jste nekdo byl s necim upraveným? zajima me jestli fotej narazniky,připadne jestli budou mit cetníci na silnici k temto fotkám přístup
-
jancho
- Příspěvky: 331
- Registrován: 01 srp 2014 22:26
- tel.: 777714532
- auto: ex Disco II TD5
- Bydliště: Praha a Čisovice
#63
Příspěvek
od jancho » 07 led 2016 11:47
Fotí se i pohled na celé auto a ty fotky se odešlou do centrálního registru vozidel a do něj mají četníci přístup.
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#64
Příspěvek
od Kokesek » 07 led 2016 19:58
tak sem dneska delal americkou dovozovou technickou r.v.2015, ja teda prosel na emisich ok. I readness kody jsem mel vsechny ok. Ale bylo mi receno ze kazde druhe auto nepusti dal. At uz proto, ze neprojde pres readnes kody nebo proto ze se nespoji s autem a tim padem nemuzou pokracovat. Tedka davaji diagnostiku jako prilohu. Od 1.7. bude kolonka readnes kodu primo vyplnena v protokolu ME. Jinak predemnou byl hummer ktery mel v tp vahu 3500kg (napsano kvuli ridicaku na B) a na stitku 3900kg. Jednoznacne ho vyhodili. A to delal jenom evidencni kontrolu. Berou to vazne i to foceni. A technik uz se nepodepise pod zadny spekulant.
-
kubas
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
#65
Příspěvek
od kubas » 07 led 2016 20:08
jak myslite že se budou stavet k ne uplne citelnýmu Vinku? ten konec na kterým zaleží (cisla) vydet jsou ale zacatel SALL... neni citelnej minulou technickou to proslo ale jak to bude ted když mi to nedaji treba jen kvuly tomuhle,tak jaký mam možnosti oni mi to za poplatek vyrazej?nebo to nemam riskovat a mam si to predem udelat sam? nekterý d1 to maji ražený ja jen vyjiskřený a to moc nevydržíí
Naposledy upravil(a)
kubas dne 07 led 2016 20:11, celkem upraveno 1 x.
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#66
Příspěvek
od Kokesek » 07 led 2016 20:10
kubas píše:jak myslite že se budou stavet k ne uplne citelnýmu Vinku? ten konec na kterým zaleží (cisla) vydet jsou ale zacatel SALL... neni citelnej minulou technickou to proslo ale jak to bude ted když mi to nedaji treba jen kvuly tomuhle,tak jaký mam možnosti oni mi to za poplatek vyrazej?
vhledem k tomu ze vin foti tak je odpoved jasna... necitelnost znamena nepusteni dal a odstraneni vady tedy nova razba...
vzhledem k tomu ze nevi jak to ma vypadat. narazil bych to kousek dal at to je citelne a to stare bych nechal ztratit...Jinak pujdes pres technika ktery ti provede nahradni razbu.
-
kubas
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
#67
Příspěvek
od kubas » 07 led 2016 20:12
nevis kolik to cca stojí?
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#68
Příspěvek
od Kokesek » 07 led 2016 20:19
kubas píše:nevis kolik to cca stojí?
jak sem to resil ja tak to bylo zdarma, ale kolegu to treba stalo 500kc. Ono zalezi na pristupnosti cisla a kazda STK to muze mit zpoplatnene jinak. Dela se to na zaklade rozhodnuti dopravne spravni agendy.
-
kubas
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
#69
Příspěvek
od kubas » 07 led 2016 20:23
asi to vyřeším doma
-
petr štrof
- Příspěvky: 935
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
#70
Příspěvek
od petr štrof » 07 led 2016 20:47
to jsem zvědavej jak to dopadne až budeme muset na STK s D3
, mám na D3 zaslepené EGR ventily , při napíchnutí ŘJ to hned hodí chybu EGR , emise se stejně měří v režimu kdy EGR je zavřenej .
má už někdo zkušenost s STK 2016 ?
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#71
Příspěvek
od Kokesek » 07 led 2016 21:12
prescti si readness kody a uvidis. Podle me nemas sanci projit. Budem to samozrejme resit za provozu protoze nejsi sam a egry nejsou jedina vada teto doby. Ale kazda akce bude stejne individualni az to te doby, kdy bude udelano treba 10x disco 3 s odladenim egr+dpf(eur4). Nevim jak se bude chovat jednotka pri ignoraci jednotlivych chyb. Musim to odzkouset. Jim na stk nejde ani tak o chyby (ty jdou vzdy smazat, nektere se vrati jine nemusi) Ale zasadnim problemem je nacteni techto stavovych kodu, ktere se generuji po urcitou dobu a jejich pripravenost se vymazanim chybovych kodu smaze taky! To znamena pokud smazete chybove kody tesne pred STK pak je jasne ze i readnes kody budou v "nepripravenem stavu". Software ktery pouzivaji na STK je na platforme diagnostickeho zarizeni BOSCH a nechapu jak je mozne ze i u mercedesa a jinych znacek vidi readness kody kdyz ja na svych zarizeni ne

. To me docela stve a budu to muset trosku probadat pro dalsi vyvoj at nemusim chodit overovat vysledky vyvoje na STK
Nejlepsi to maji stare auta bez diagnosticke zasuvky, ktere se meri puvodni metodou.
-
RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
#72
Příspěvek
od RudaK » 07 led 2016 21:20
Kokesek píše: Nejlepsi to maji stare auta bez diagnosticke zasuvky, ktere se meri puvodni metodou.
Tak jsem rád,že jsem měl STK do konce roku 2015 .... aspoň je 2 roky čas na vyřešení této problematiky ...

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#73
Příspěvek
od Kokesek » 07 led 2016 21:22
to mi ani nemluv my museli udelat v prosinci tolik stk jako za cely rok....pro vsechny priznivce znacek BMW a LR

-
radekd
- Příspěvky: 305
- Registrován: 01 pro 2013 12:50
- tel.: 608337230
- auto: DII 2x 01 04, D4
- Bydliště: Pec pod Sněžkou
#74
Příspěvek
od radekd » 07 led 2016 21:32
taky jsem udělal obě DII raději v prosinci....uff a za 2 roky

-
mr-tomas
- Příspěvky: 2513
- Registrován: 10 čer 2012 23:45
- auto: Def 110 300Tdi
- Bydliště: Praha 10
#75
Příspěvek
od mr-tomas » 07 led 2016 21:35
A jak je to u defa 300tdi s ERG, kterej je vyhozenej. Budou ho tam hledat? A má to nějakou diagnostickou zásuvku?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
#76
Příspěvek
od RudaK » 07 led 2016 21:38
Kokesek píše:to mi ani nemluv my museli udelat v prosinci tolik stk jako za cely rok....pro vsechny priznivce znacek BMW a LR

radekd píše:taky jsem udělal obě DII raději v prosinci....uff a za 2 roky

Já musel , bo STK bylo do 27.12.2015 , ale jak to tady čtu,tak jsem udělal dobře . Pozitivní zas je,že ti co nemají rádi tůrování motoru na ME ,už nemusí mít o motor strach,už se netůruje - akorát to má jednu nevýhodu ....
můžou ho vyrazit z ME i bez tůrování
300 asi nemá problém i při důsledném měření ...
tam je to jednoduché - nekouří ...nejede 
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#77
Příspěvek
od Kokesek » 07 led 2016 21:47
RudaK píše:Kokesek píše:to mi ani nemluv my museli udelat v prosinci tolik stk jako za cely rok....pro vsechny priznivce znacek BMW a LR

radekd píše:taky jsem udělal obě DII raději v prosinci....uff a za 2 roky

Já musel , bo STK bylo do 27.12.2015 , ale jak to tady čtu,tak jsem udělal dobře . Pozitivní zas je,že ti co nemají rádi tůrování motoru na ME ,už nemusí mít o motor strach,už se netůruje - akorát to má jednu nevýhodu ....
můžou ho vyrazit z ME i bez tůrování
300 asi nemá problém i při důsledném měření ...
tam je to jednoduché - nekouří ...nejede 
Pro zajimavost v nemecku to funguje tak ze pokud mas readness nenactene tedy prave smazane chyby. Tak ti daji na vyber. Zmeri te klasickou metodou a nebo ti daji ME na jeden rok a readnes dolozis pozdeji az se ti nactou a potom prodlouzi o rok ME.
-
mr-tomas
- Příspěvky: 2513
- Registrován: 10 čer 2012 23:45
- auto: Def 110 300Tdi
- Bydliště: Praha 10
#78
Příspěvek
od mr-tomas » 07 led 2016 21:49
Ale nějakou černou krabičku jsem z toho vymontovával, a mělo to nějakej připojovací konektor.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
-
Kontaktovat uživatele:
#79
Příspěvek
od Hubert » 07 led 2016 21:53
Co takhle emulator OBD, který bude mět nahrané patřičné hodnoty. Soudruzi o VW na to přišli dávno

.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
MadTom
- Příspěvky: 15261
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
#80
Příspěvek
od MadTom » 07 led 2016 21:55
To by možná šlo, ale muselo by to emulovat jenom něco - myslím, že přes OBD budou chtít tahat live data - třeba otáčky, a ty by se jaksi měnit měly.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo