Studený start tdi

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
MadTom
Příspěvky: 15213
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Studený start tdi

#21 Příspěvek od MadTom » 18 pro 2015 07:36

V takovém případě vstřikovače nebo žhaviče ven a rovnou změřit tlaky.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1130
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Studený start tdi

#22 Příspěvek od Forsttimber » 09 led 2016 09:42

Tak zavada odstranena. Po nastaveni cerpadla startuje na prve otocenie kluca a hned na vsetky valce bez dymovych efektov.

Nastavenie je velmi jednoduche. Ak by bol zaujem tak to rozpisem
Real Land Rover is built, not bought

kubas
Příspěvky: 1113
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: Studený start tdi

#23 Příspěvek od kubas » 09 led 2016 10:22

tak se rozepis

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1701
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Studený start tdi

#24 Příspěvek od kupec18 » 09 led 2016 10:54

Mě to zatím startuje ale určitě piš každe vyřešené téma je super :yes

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 642
Registrován: 12 lis 2010 07:13
Bydliště: Plzeň-sever

Re: Studený start tdi

#25 Příspěvek od SJ410 » 09 led 2016 19:33

Forsttimber píše:Tak zavada odstranena. Po nastaveni cerpadla startuje na prve otocenie kluca a hned na vsetky valce bez dymovych efektov.

Nastavenie je velmi jednoduche. Ak by bol zaujem tak to rozpisem

Zvědavý jsem.... :grin:
Už radši na nic...

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1130
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Studený start tdi

#26 Příspěvek od Forsttimber » 09 led 2016 20:17

Takze na motore 300Tdi v defe a aj D1 je na kryte rozvodov trojuholnikova krytka, pri verzii s klimou je ta krytka (obrazok 1 cierna sipka) nahradena napinakom remena klimi. Je prichytena troma skrutkami na 10 kluc. Po demontazi sa pod krytkou nachadzia jedna velka matica asi kluc 22 (obrazok2 zelena sipka) a po obvode 3 skrutky na 10 kluc (obrazok 2 cervena sipka). Tie 3 skrutky sa povolia a potom sa da otacat maticou v strede. Posun cerpadla si kontrolujte zrkadielkom podla umiestnenia otvorov (obrazok 2 modra sipka) ktore su na obvode medzi skrutkami. smer pootocenia je lubovolny, treba skusit ja som to posunul vpravo. Pozor staci pohnut 1mm. Takto sa nacasuje cerpadlo aby fungovalo spravne.

Takze nacasovanie t.j. predvstrek by mal byt nastaveny.

Ak by bolo nieco nejasne piste opisy mi moc nejdu.
Přílohy
obrazok 1
obrazok 1
obrazok 2
obrazok 2
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5254
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Studený start tdi

#27 Příspěvek od Rover » 09 led 2016 20:21

A co se změnilo když si tohle udělal? Opravdu jen takhle od oka metodou pokus omyl? Díky moc...
Country boy...

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1130
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Studený start tdi

#28 Příspěvek od Forsttimber » 09 led 2016 20:35

ked mi nieco podobne robila d1 tak som to dal do Diesel Bosch servisu a servisak mi to vtedy nastavil o 1mm a este mi povedal ze je to dost. Takze som to skusil podla toho a funguje. je pravda ze som to neskusal posunut aj na druhu stranu. Takze zatial spokojnost ale urcite si to este postelujem.
Real Land Rover is built, not bought

Odpovědět