RRC 200TDI by DDT
Re: RRC 200TDI by DDT
Tak jsem prozatimně vyřešil důlky a začínající rez v nich. Vyměnil jsem křivý nárazník za nový (hrozná práce s rezavýma šroubama a různým kutilstvím). Teď musím dokoupit držáky na všechny rožky, protože ty držáky jsem nevěděl že budu potřebovat. Vyměnil jsem směrový blikač co byl rozbitý za nový. Spravil jsem výhřev zadního okna.
Re: RRC 200TDI by DDT
No a aby to nebylo zas tak snadné, tak mi začla blikat kontrolka na které je vyobrazen větráček. Jako kdyby voda a v ní větrák. Uniknout mi chladící kapalina nemohla. To auto stálo v suché garáži. Takže čidlo?
- Mirko
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Kontroloval jsi hladinu? Čidlo ve vyrovnávací nádržce jde taky jednoduše zkontrolovat měřením odporu při zmáčknutí. Jinak ještě může zlobit 10A pojistka pod sedadlem spolujezdce, je jich tam 6 vedle sebe v černé krabičce, za to čidlo odpovídá třetí nebo čtvrtá.
A jinak pochvala: Hne se to kupředu
A jinak pochvala: Hne se to kupředu
Re: RRC 200TDI by DDT
je tam někde riska? Já ji nenašel. Jak se to odvzdušňuje? Dolil jsem nemrznoučku, vytáhl kontakty, očistil je, prostříkl kontaktolem a teď to zhaslo. Uvidíme.
Re: RRC 200TDI by DDT
ak mas plastovu, tak vo vnutri expanzky je taky plastovy vystupok v tvare +. To je hladina.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RRC 200TDI by DDT
myslím že mám černou kovovou a když sundám víčko, tak je na něm právě přidělaný sloupek ve tvaru + a dole je pohyblivá žlutá čepička. Bylo to polezlé nějakou řasou snad a bylo to celé mokré tak z toho šlo prd poznat. Riska na tom + právě nikde nebyla. Dolil jsem dokud jsem neviděl vodu. Odvzdušní se to samo?
ještě jeden dotaz, žárovky v zadních světlech, mění se zezadu z auta, nebo musím odšroubovat kryty světel? Ptám se radši dopředu, protože se mi nechce vytahovat rezerva a nebo vrtat zbytečně do těch plastů, které už tak vypadají křehce.
ještě jeden dotaz, žárovky v zadních světlech, mění se zezadu z auta, nebo musím odšroubovat kryty světel? Ptám se radši dopředu, protože se mi nechce vytahovat rezerva a nebo vrtat zbytečně do těch plastů, které už tak vypadají křehce.
Re: RRC 200TDI by DDT
v tom pripade budes mat v expanzke bud stitok "water level", alebo ked nie, tak hladina by mala byt cca 2,5cm pod napustnym hrdlom.
Ziarovky sa menia zozadu. Nemusis demontovat cele svetla ani tie bocnice. Stacia zadne krytky - styri male skrutky na kazdom.
Ziarovky sa menia zozadu. Nemusis demontovat cele svetla ani tie bocnice. Stacia zadne krytky - styri male skrutky na kazdom.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RRC 200TDI by DDT
Zprovoznil jsem všechny 4x repro. Hrálo jedno a teď 4, pecka. Už to skoro přehraje ten traktor co mi hraje pod kapotou :-D.
Re: RRC 200TDI by DDT
Tak další opravy, směrovka na zadním světle neblikala, byl urezlý drát. Tak spraveno.
Plus jsem našel konektor ktery nevim k čemu je a jeden bastl v motorovem prostoru v pravem hornim rohu.
Plus mam dotaz. Když zatáčím a začnu blikat tak páčka nahoru (doprava) nedrží, páčka dolů (doleva) drží ale nevrací se a ve volantu něco praská.
Plus jsem našel konektor ktery nevim k čemu je a jeden bastl v motorovem prostoru v pravem hornim rohu.
Plus mam dotaz. Když zatáčím a začnu blikat tak páčka nahoru (doprava) nedrží, páčka dolů (doleva) drží ale nevrací se a ve volantu něco praská.
Re: RRC 200TDI by DDT
Když chci dát původní pružiny tak mi automechanik řekl že musím objednat i původní tlumiče protože by prý s nižšíma pružinama ten tlumič seděl nadoraz nebo tak něco mi řekl. Jelikož jsem nikdy zvedání auta neřešil tak nevím. Můžu tam nechat ty co tam jsou po nazvedání nebo mám prostě koupit ty origo? nedokážu posoudit o kolik je auto zvedlé.
Re: RRC 200TDI by DDT
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RRC 200TDI by DDT
Teslo: diky
Dnes jsem se dival na tu středovou konzoli a je tam prostě navolno a ani tam neni patrno čilm ji přichytit.
Když jsem se díval z polohy spolujezdce tak jsem našel přepínač viz fotka. Je to origo nebo bastl? Absolutně nevím k čemu ta páčka je. Je to ze strany jak je spolujezdec.
A v pravém sloupku jsem našel na prach vysušenou myš. Bohužel zdechla v otvoru, takže trčela do sloupku a ze sloupku a nešlo se k ní dostat, humus. Samozřejmě že ji zabil asi proud. Protože přesně tam jde má hlavu je kablik tomu čudlíku co rozsvěcí světla když se oteřou dveře. Ožrala izolaci ale kabel je celý, tak jsem zaizoloval, ale bez změny, vnitřní osvětlení se nerožne když otevřu dveře.
Dnes jsem se dival na tu středovou konzoli a je tam prostě navolno a ani tam neni patrno čilm ji přichytit.
Když jsem se díval z polohy spolujezdce tak jsem našel přepínač viz fotka. Je to origo nebo bastl? Absolutně nevím k čemu ta páčka je. Je to ze strany jak je spolujezdec.
A v pravém sloupku jsem našel na prach vysušenou myš. Bohužel zdechla v otvoru, takže trčela do sloupku a ze sloupku a nešlo se k ní dostat, humus. Samozřejmě že ji zabil asi proud. Protože přesně tam jde má hlavu je kablik tomu čudlíku co rozsvěcí světla když se oteřou dveře. Ožrala izolaci ale kabel je celý, tak jsem zaizoloval, ale bez změny, vnitřní osvětlení se nerožne když otevřu dveře.
- Přílohy
-
- image.jpeg (114.34 KiB) Zobrazeno 6186 x
Re: RRC 200TDI by DDT
Díky Mirko, zkusím jestli to není "tajné" tlačítko.....jestli je tak si všichni smažte paměť že něco takového mám
Mám dotaz, jak sundám tu plechovou část karoserie, která je nad blatníkem, je to u skla a jsou v ní ty průduchy nad kapotou. Chci se podívat co vše tam ta myš přehryzala, protože se mi nezdá že ji zabil proud co jde z toho čudlu do dveří na rozsvěcení. Možná je šotek v elektrice skryt tam.
Děkuji

Mám dotaz, jak sundám tu plechovou část karoserie, která je nad blatníkem, je to u skla a jsou v ní ty průduchy nad kapotou. Chci se podívat co vše tam ta myš přehryzala, protože se mi nezdá že ji zabil proud co jde z toho čudlu do dveří na rozsvěcení. Možná je šotek v elektrice skryt tam.
Děkuji
Re: RRC 200TDI by DDT
"scuttle panel" - skrutky su v podblatnikoch, pod tesnenim kapoty a aj od prednych dveri. Nezabudni dat dole stierace 

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RRC 200TDI by DDT
Poradil by mi prosím někdo kam vede tento urezlý drátek? Jedná se o řidičovu stranu, je to čidlo otevřené kapoty na světlo. A mám jen ten drátek ale nemohu se dopátrat jeho druhé části. Děkuji
Re: RRC 200TDI by DDT
...v tom kablovom zvazku co je na obrazku...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 15223
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
Jestli je to jak píše Teslo, tak podle obrázku tipuju, že se to ulomilo (uklepalo) o plastový vázací pásek, který je na obrázku vidět.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: RRC 200TDI by DDT
tak to se mi ulevilo, protože to vypadalo, že to šlo do té díry co vede pod okna, tam jsou taky nějaké dráty viditelné baterkou a už jsem se viděl jak to vše rozebírám.
Ten kabelový svazek jsem zatím nerozmotal ale koukal jsem na něj a zkontroloval ho baterkou a nikde nic netrčelo, tak rozmotám tu omotávku a budu hledat kde to má konec abych to nastavil. Někde se to musí dotýkat kostry protože vnitřní osvětlení svítí furt ikdyž jsou zavřené dveře a jak mi vysvětlil Mirko, samo to zhasne až po nějaké době kdy je to pojistka proti vybití baterky. Dveře jsem zkontroloval a tam jsou kabely v pořádku.
Mohl by tento káblík dělat v autě takový zkrat aby mi blbla elektronika? Kolísání napětí při přeřazení, brždění, ruční brzdě zesílení světel a podobně? nebo to bude jen drobnost kterou vyřeším ale větší kabel někde dělá zkrat? udělal jsem zkoušku žárovkovou zkoušečkou a zkrat někde mám. Tak mně čeká detektivní práce, kterou má jistě každý tak rád.
Ten kabelový svazek jsem zatím nerozmotal ale koukal jsem na něj a zkontroloval ho baterkou a nikde nic netrčelo, tak rozmotám tu omotávku a budu hledat kde to má konec abych to nastavil. Někde se to musí dotýkat kostry protože vnitřní osvětlení svítí furt ikdyž jsou zavřené dveře a jak mi vysvětlil Mirko, samo to zhasne až po nějaké době kdy je to pojistka proti vybití baterky. Dveře jsem zkontroloval a tam jsou kabely v pořádku.
Mohl by tento káblík dělat v autě takový zkrat aby mi blbla elektronika? Kolísání napětí při přeřazení, brždění, ruční brzdě zesílení světel a podobně? nebo to bude jen drobnost kterou vyřeším ale větší kabel někde dělá zkrat? udělal jsem zkoušku žárovkovou zkoušečkou a zkrat někde mám. Tak mně čeká detektivní práce, kterou má jistě každý tak rád.
-
- Příspěvky: 15223
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
K hledání zkratu - chce to schéma a rozpojovat - nejdřív pojistky, potom případné řídící jednotky, potom vypínače a nakonec to ostatní co je na konektorech (žárovky, tlačítka, ....). A furt měřit.
Pokud se závada projevuje stále, máš to jednodužší, nejhorší je, když se to projeví jenom občas, a na dílně je to samozřejmě v pořádku.
Pokud se závada projevuje stále, máš to jednodužší, nejhorší je, když se to projeví jenom občas, a na dílně je to samozřejmě v pořádku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo