U kočárku platí stejně jako u auto, že nejvíc toho projede služební - tedy ne, že bys sehnal služební kočárek, ale základem je, aby ti na něm moc nezáleželo

Nám prošlo rukama několik kusů, který jsme brali od známých víceméně zadarmo nebo za symboliku - občas lehce poškozené atd. Když pro člověka není problém někde vyměnit ségrovku nebo nýt, tak se daj ty kočárky opravovat pořád dokola a snesou nesmysl.
Velká nafukovací kola jsou základ - do terénu, treba na polní cesty doporucuju kola 4, ve skutecnosti potrebujes jen dve stopy, zatímco na trikolaku potrebujes ty stopy tri. Ctyrkolak kdyz zacne klast odpor, tak se o nej da proste vic oprit a on spis pojede, nez trikolak, co bude mit tendeci se zapichnout - a jak bylo zmineno, prevracet. trikolak je samozrejme lepsi na motani se po chodnikach a v obchodech, da se s nim zatacet pohodlne jednou rukou, na off bych ale doporucil kola 4.