L322 poloos
L322 poloos
L322 - doma v garazi som sa pustil do opravy prednej napravy. Objednane spodne ramena a vonkajsie klby. Pri rozoberani som ale narazil na chybajuce naradie - na odmontovanie poloosi od naboja potrebujem kluc na 12-hran, priemer okolo 40-41mm.
Ako na to? Je 36mm 12-hranovy nastrcny kluc to, co potrebujem? Niekde v BA sa to da zohnat?
(Je to pre mna challenge, nikdy predtym som nic podobne nerobil.)
Diiky.
Ako na to? Je 36mm 12-hranovy nastrcny kluc to, co potrebujem? Niekde v BA sa to da zohnat?
(Je to pre mna challenge, nikdy predtym som nic podobne nerobil.)
Diiky.
- mipr
- Příspěvky: 673
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: L322 poloos
MIchal, hlavne sa na to psychicky priprav. Tipujem ze to bude dobre zahrdzavene...
Naradie kupis v Ento, Hornbach, Obi, atd...
Drzim palce.

Naradie kupis v Ento, Hornbach, Obi, atd...
Drzim palce.
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
Re: L322 poloos
Diky. Je to 2009, takze hrdze sa az tak nebojim, ale ta vazelina z homokinetaku s prasknutou manzetou je dost masaker. V hornbachu som bol kuknut, ale 36mm 12-hran asi nie je tak bezna vec, nemali. Objednal som z webu, snad bude velkost sediet. A snad nebudu ziadne prekvapenia, auto som nekupoval nove.
Re: L322 poloos
Ide mi to pomaly, ale blizim sa k cielu. Homokinetak na strane od kolesa isiel vcelku lahko dole, od poloosi sa mi to zatial oddelit nepodarilo. Klb bol vnutri prasknuty, kusok chybal + 1 gulove lozisko vypadlo, takze zrejme najvyssi cas vymenit.
S cim mam problem, je gulovy cap. Striekal som tam wd-cko, lacne skrutkovacie udelatko na vytlacanie capov sa mi zdeformovalo, cap sa ani nepohol. Co som zatial neskusal, je naozaj hruba sila a velke kladivo, toho sa trochu bojim. Alebo to radsej nahriat?
S cim mam problem, je gulovy cap. Striekal som tam wd-cko, lacne skrutkovacie udelatko na vytlacanie capov sa mi zdeformovalo, cap sa ani nepohol. Co som zatial neskusal, je naozaj hruba sila a velke kladivo, toho sa trochu bojim. Alebo to radsej nahriat?
Re: L322 poloos
daj foto, aky cap myslis.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: L322 poloos
ja to odfotene nemam, ale tento to je:
(este doplnim - matica isla dole relativne lahko, cize problem mam len stiahnut cap dole)
(este doplnim - matica isla dole relativne lahko, cize problem mam len stiahnut cap dole)
- Přílohy
-
- cap
- balljoint.jpg (113.5 KiB) Zobrazeno 3727 x
Re: L322 poloos
kladivo (nie kladivko
) (ak mas priestor na naprah). z druhej sprany to podopri minimalne rovnako tazkym kladivom, aby to bolo pre ten cap bezbolestne. 
alebo "skrutkovacie udelatko", ale kvalitne...


alebo "skrutkovacie udelatko", ale kvalitne...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: L322 poloos
Chce to len vyraziť konus.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: L322 poloos
teslo píše:kladivo (nie kladivko) (ak mas priestor na naprah). z druhej sprany to podopri minimalne rovnako tazkym kladivom, aby to bolo pre ten cap bezbolestne.
alebo "skrutkovacie udelatko", ale kvalitne...
na tohle staci i kladivecko..

- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: L322 poloos
Ja teda osobne radsi povolim silentblok.
Re: L322 poloos
Nahriat a dve kladiva oproti sebe a buchnut a musi to vypadnut
Re: L322 poloos
Tak po 2 tyzdnoch mam vymenu spodnych ramien konecne za sebou
Nabuduce to bude tak max na hodinu.
S capmi si nakoniec poradil uplne jednoduchy vidicovy vyrazac, 1kg kladivko a primerane mnozstvo sily.
Som dost zvedavy na kvalitu noveho klbu, vyrobca "ODM". Vymenil som zatial len 1 klb, pripraveny mam aj kus na 2. stranu.
Mam vymenit preventivne aj druhy klb, alebo nechat tak a pockat? (Povodne klby jazdili dost dlho s prasknutymi alebo zvlecenymi manzetami, takze v 100% stave urcite nie je.)

S capmi si nakoniec poradil uplne jednoduchy vidicovy vyrazac, 1kg kladivko a primerane mnozstvo sily.
Som dost zvedavy na kvalitu noveho klbu, vyrobca "ODM". Vymenil som zatial len 1 klb, pripraveny mam aj kus na 2. stranu.
Mam vymenit preventivne aj druhy klb, alebo nechat tak a pockat? (Povodne klby jazdili dost dlho s prasknutymi alebo zvlecenymi manzetami, takze v 100% stave urcite nie je.)