Pískání u zadní nápravy

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
zdenek666
Příspěvky: 341
Registrován: 09 čer 2008 14:32
tel.: +420722074098
Bydliště: Vyškov na Moravě

Pískání u zadní nápravy

#1 Příspěvek od zdenek666 » 09 čer 2008 14:53

Mám Disco TD5 jenom chvilku, tak tomu moc nerozumím, a něco mi tam píská u zadní nápravy. Když nastartuju, tak je to tam. :)
Můžete poradit, co by to mohlo být? Jestli něco u difu?
LR Disco II TD5 auto

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#2 Příspěvek od teslo » 09 čer 2008 15:19

zavisi od toho ako to piska...ked to piska hned ako nastartujes a este si sa ani nepohol, tak to naprava nebude...
Blizko napravy je ale vyfuk. Ten by pri zhode okolnosti piskat mohol. malicka dierka a je to...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
zdenek666
Příspěvky: 341
Registrován: 09 čer 2008 14:32
tel.: +420722074098
Bydliště: Vyškov na Moravě

#3 Příspěvek od zdenek666 » 09 čer 2008 15:25

Píská to hned, jak nastartuju, ale spíš na druhé straně, jakoby u kola, je tam nějakej jakoby filtr nebo co - za kolem( černej válec dlouhej tak 20cm, průměr 10cm). To je vlastně co?
LR Disco II TD5 auto

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#4 Příspěvek od teslo » 09 čer 2008 16:49

:shock: nemoze to byt vzduchove pruzenie? Ak mas vzduchove mechy( namiesto pruzin) nestava sa Ti, ze ak auto dlhsie stoji( noc, vikend a pod.), tak postupne klesa k zemi?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 135
Registrován: 20 srp 2007 15:28
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Ivo » 09 čer 2008 18:45

Ahoj,
to bude asi palivové čerpadlo, je to slyšet i když neběží motor,
ale je otočeno klíčkem zapalování?
Kompresor měchů není slyšet.


Ahoj Ivo
D II - elektrárna na měchách
LR S III, 109 STW ex hasič

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#6 Příspěvek od RudaK » 09 čer 2008 19:09

Ivo čím hasíš? Prazdrojem ?
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 135
Registrován: 20 srp 2007 15:28
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od Ivo » 09 čer 2008 20:15

RudaK píše:Ivo čím hasíš? Prazdrojem ?
Rudo,
zatím jen Prazdrojem, ale až to vypukne......... :lol:

Ivo
D II - elektrárna na měchách
LR S III, 109 STW ex hasič

Uživatelský avatar
zdenek666
Příspěvky: 341
Registrován: 09 čer 2008 14:32
tel.: +420722074098
Bydliště: Vyškov na Moravě

#8 Příspěvek od zdenek666 » 09 čer 2008 22:00

Zítra vyzkouším, jestli to píská, ikdyž neběží motor a je otočeno klíčem.
A tady toto je co?
Přílohy
cerpadlo.JPG
cerpadlo.JPG (117 KiB) Zobrazeno 3584 x
LR Disco II TD5 auto

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#9 Příspěvek od karel » 09 čer 2008 22:24

Čerpadlo, jak to máš nazvané to určitě není, protože to je přímo v nádrži, podle mě to je odkalovací filtr na naftu, ale D2 není moje parketa takže to ber bez záruky :wink:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 135
Registrován: 20 srp 2007 15:28
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od Ivo » 09 čer 2008 22:28

To co máš na fotce je palivovej filtr.

Ivo
D II - elektrárna na měchách
LR S III, 109 STW ex hasič

Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

#11 Příspěvek od jantanen » 09 čer 2008 22:46

Odkalovací nádržka ( Sedimentor) je z vnitřní strany rámu
ten filtr tam trochu nechápu neměl by bejt v motor. prostoru ?
asi nějaká domácí vychytávka :lol:

Uživatelský avatar
Koudy
Příspěvky: 237
Registrován: 07 led 2008 21:14
tel.: 608984224
auto: D3 TDV6
Bydliště: Zvole u Prahy
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Koudy » 09 čer 2008 22:48

300TDi ho má v motoru, TD5 tam jak je na fotce...

Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

#13 Příspěvek od jantanen » 09 čer 2008 22:52

To Koudy
a sem zase o něco chytřejší :lol:
akorát mi to příde jako dost debilní nápad ( umístění filtru)
je to dost na ráně a ještě na to lítá veškerej sajrajt

Uživatelský avatar
zdenek666
Příspěvky: 341
Registrován: 09 čer 2008 14:32
tel.: +420722074098
Bydliště: Vyškov na Moravě

#14 Příspěvek od zdenek666 » 09 čer 2008 22:59

No co jsem zatím nastudoval, tak čerpadlo má TD5 taky v nádrži, tak asi ten pal. filtr? A je možný, že tak píská?
LR Disco II TD5 auto

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#15 Příspěvek od karel » 09 čer 2008 23:00

jantanen píše:To Koudy
a sem zase o něco chytřejší :lol:
akorát mi to příde jako dost debilní nápad ( umístění filtru)
je to dost na ráně a ještě na to lítá veškerej sajrajt
Například u V8 je to umístěno podobně na rámu nad zadním kolem, takže povolit holendry je docela horor, holt je to LR :wink:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Koudy
Příspěvky: 237
Registrován: 07 led 2008 21:14
tel.: 608984224
auto: D3 TDV6
Bydliště: Zvole u Prahy
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Koudy » 09 čer 2008 23:01

Umístění skutečně nic-moc, ale ještě jsem ho neviděl poškozený z ježdění v terénu... :wink:
Na druhou stranu, zase se dobře odvodňuje, popř. mění.

Uživatelský avatar
zdenek666
Příspěvky: 341
Registrován: 09 čer 2008 14:32
tel.: +420722074098
Bydliště: Vyškov na Moravě

#17 Příspěvek od zdenek666 » 09 čer 2008 23:05

No on je danej dost vysoko, akorát na něho lítá ten bordel.
Přílohy
cerpadlo2_resize.JPG
cerpadlo2_resize.JPG (113.34 KiB) Zobrazeno 3554 x
LR Disco II TD5 auto

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#18 Příspěvek od karel » 09 čer 2008 23:16

zdenek666 píše:No co jsem zatím nastudoval, tak čerpadlo má TD5 taky v nádrži, tak asi ten pal. filtr? A je možný, že tak píská?
Jeho činnost není dána nějakým otáčivým pohybem jako například u odstředivky takže pískat nemůže, protože přes něj jen prochází nafta.
Pískání čerpadla v nádrži se tu už řešilo a stane se to většinou tak, když vyjíždíš nádrž skoro do 0 tak se čerpadlo přidře, protože je naftou mazáno :!:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
zdenek666
Příspěvky: 341
Registrován: 09 čer 2008 14:32
tel.: +420722074098
Bydliště: Vyškov na Moravě

#19 Příspěvek od zdenek666 » 09 čer 2008 23:40

No já to auto mám chvilku, tak možná předchozí majitel. :(
A co s tím? Vyměnit? Nebo jak dlouho to ještě vydrží?
Dík.
LR Disco II TD5 auto

Uživatelský avatar
Koudy
Příspěvky: 237
Registrován: 07 led 2008 21:14
tel.: 608984224
auto: D3 TDV6
Bydliště: Zvole u Prahy
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Koudy » 10 čer 2008 00:07

Jak dlouho vydrží nikdo neřekne, paliv. čerpadlo nemusí lenout vůbec, ale zažil jsem, že odešlo u auta co mělo 80 tis. km. Jinak dost často odchází kolem 150-180 tis. km.
Auto od auta.
Nicméně, když se mění, nebo odvodňuje filtr, tak než se systém sám pořádně odvzdušní, tak je chvíli čerpadlo víc slyšet, ale když začlo samo od sebe být hlučné, tak bych mu moc života už nedával...

Odpovědět