Tak svítící kontrolka EFI je zatím vyřešena. Uvidíme jestli to vydrží nebo jestli se chyba časem vrátí, pokud ano budu na ni snad připraven a vyřeším to definitivně.
Nějak mi ale není jasné proč přesně dnes zhasla

Moje řídící jednotka je PRC6977 z roku 87-88 a vstřikování s označením 13CU ( Lukas L-jetronic ). Nemám "hranatou" diagnostickou zásuvku ale pouze "triangularní" zásuvku pro TESTBOOK. Takže čistě teoreticky by diagnostika Ecumate like RG kterou mi prozatím zapůjčil Thomas neměla fungovat a vlastně by ani neměla jít připojit z důvodu jiného konektoru. ( viz. přiložený soubor ) Ale světe div se konektor pasoval, tak jsem to zkusil. Diagnostika naběhla, projela standardní přihlašovací protokol, NEVYPSALA ŽÁDNOU CHYBU, a skončila ve stavu čekání na připojení PC se softem Rovergauge. Červená kontrolka EFI na palubní desce samozřejmě zhasla, motor šlape pořád stejně dobře s tím vlastně nikdy problém nebyl jen s tou kontrolkou.
Tak teď jsem z toho trochu jelen protože pouhé připojení diagnostiky smazalo chybu a je snad pokoj. Napadá mě jediné vysvětlení a to že chyba která původně rozsvítila kontrolku byla náhodná ( stalo se to při blbnutí v terénu - skoro plný plyn do kopce na malou dvojku, hodně vlhkosti, bahna apod. ) důvod který ji způsobil pominul ale jednotka si ji zapamatovala. A teď nevím jestli ta diagnostika funguje tak, že nejdřív po připojení sama smaže chyby z paměti a potom nějaká čas kontroluje zda se neobjeví nové ale toto jsem se v návodu myslím nedočetl. Nebo mě napadla ještě jiná myšlenka a to k čemu na té testbookové zásuvce vlastně bývá ta "zkratovací propojka" která je vidět v přiloženém návodu. Já ji tam totiž nemám tak mě napadá jestli tam není právě na nějaké to automatické mazání chyb které netrvají a mě dnes to samotné připojení konektoru diagnostiky nenasimulovalo funkci té propojky ještě během selftestu diagnostiky a proto nevypsala žádný chybový kód a kontrolka v budíkách hned zhasla.
Nebo nevíte někdo k čemu je tam ta propojka na konektoru pro testbook ? Rád se poučím.
Zítra ještě vyzkouším připojení k PC a aplikaci Rovergauge.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom