
RRC 200TDI by DDT
- Mirko
- Příspěvky: 2865
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Pod nádrží ta je celkem přístupná, musíš trochu odrhnout tu kabeláž, a hlavně vyndat baterku...je to na tom šikmým plechu podběhu.


Re: RRC 200TDI by DDT
To bych měl vyndat i tu nádrž ne? Pohmatem ani okem jsem tam nic neviděl a nenašel. Přikládám foto toho co tam pod tou nádrží je:
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/RRC_200TD ... 53.JPG.jpg
plust je tam o kus dál v místě kam plánuji pojistkovku z D1 nějaká bezprizorní matice.
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/RRC_200TD ... 54.JPG.jpg
No a tohle je ta část kde má řidič nohu, ta E200 je podle mně nahoře a kryje ji palubka.
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/RRC_200TD ... 52.JPG.jpg
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/RRC_200TD ... 53.JPG.jpg
plust je tam o kus dál v místě kam plánuji pojistkovku z D1 nějaká bezprizorní matice.
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/RRC_200TD ... 54.JPG.jpg
No a tohle je ta část kde má řidič nohu, ta E200 je podle mně nahoře a kryje ji palubka.
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/RRC_200TD ... 52.JPG.jpg
- Mirko
- Příspěvky: 2865
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Jak jsem psal:Prvně musí ven baterka, pak tam uvidíš...Moje fotka je z V8, nevím zda tam je u tdi, ale na 99 procent ano, Nádržku kvůli tomu nevyndávám. Kostru čistím celkem často, je tam u V8 ukostření vstřikování.
Ta bezprizorní matka patří k původní nádržce ostřikování, zřejmě tam je nádržka z něčeho jiného
Na mé fotce ten kolik kostry vidíš, a když si to porovnáš s tvou fotkou, tak vidíš, že je nad tím plastem...ten bude muset dolu.
Ta bezprizorní matka patří k původní nádržce ostřikování, zřejmě tam je nádržka z něčeho jiného
Na mé fotce ten kolik kostry vidíš, a když si to porovnáš s tvou fotkou, tak vidíš, že je nad tím plastem...ten bude muset dolu.
Re: RRC 200TDI by DDT
ok baterka ven a kouknu pod to zboku, stejně by to chtělo nějak učesat ty kabely, nějak postahovat, to je hrozné co je pod tim. ale podle všeho ta nádržka bude muset dolu taky, ale uvidim až bude baterka pryč. Tu jedinou jsem snad nenašel, tu a tu E200. Tu si myslim že vidim, ale je schovana.
-
- Příspěvky: 15245
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
Když už se takhle drbeš s kabelama, tak co rovnou v místech, kde to je potřeba dávat/vyměňovat ty ochranné husí krky? Dá se koupit husí krk co je podélně rozříznutej, takže se na kabel dá v pohodě nasadit. A k tomu elektrikářskou pásku na omotávání a vázací pásky na upevnění. Husí krk jsem viděl jenom černej, ale ty omotávací pásky si vybereš ve více barvách a můžeš tím rovnu začít tunit.
Ono pokud budeš mít pocit, že je problém někde pod tím stávajícím husím krkem, tak si stejně nic jiného nezbyde.

Ono pokud budeš mít pocit, že je problém někde pod tím stávajícím husím krkem, tak si stejně nic jiného nezbyde.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: RRC 200TDI by DDT
mně nejde o to vychytat všechny barvy do správného odstínu růžové, spíše jak to auto párkrát někdo vykoupal tak je tam bordel a ten rozcuchaný obal na kabely ničemu nepomáhá, kousky hlíny, prach, špinavé. Takže jestli to budu sundávat všechno tak bych to vyčistil, svázal a k něčemu chytl. Jinak podotýkám na autě mi funguje vše podstatné, najdu ten zkrat a jsem spokojený uživatel.
Koukl někdo na tu fotku té řidičovy strany co jsem dal oddeklovanou? vidí tam někdo tu E200?
Teď ale přemýšlím. Jestli ten přístroj na lokalizaci zkratu funguje tak že vysílá signál přes to místo v pojistkové skříni B2 a hraje kapota a blatníky (vydává zvuk jako drát pod signálem) tak to nemůže být přece kostrou někde pod chladící kapalinou? ale jsem laik
Koukl někdo na tu fotku té řidičovy strany co jsem dal oddeklovanou? vidí tam někdo tu E200?
Teď ale přemýšlím. Jestli ten přístroj na lokalizaci zkratu funguje tak že vysílá signál přes to místo v pojistkové skříni B2 a hraje kapota a blatníky (vydává zvuk jako drát pod signálem) tak to nemůže být přece kostrou někde pod chladící kapalinou? ale jsem laik
Re: RRC 200TDI by DDT
Je super sledovat toto realtime vlákno. Sám sem celkem zvědavý, jak celá ta zápletka dopadne. Jen se chci ale přeptat, já do teď pořád nechápu, co se vlastně řeší za závadu? Co teda jako nefunguje, funguje jinak? Jestli ta závada je "hřeje se mi ručka", tak bych si dovolil poznamenat, že u tohoto auta se středový tunel zahřívá uplně běžně. A nejde o závadu, ale vlastnost
Prostě teplej motor, výfuk a převodovka ten tunel dokáže pěkně ohřívat. Jestli by nebylo pomalu lepší do auta posadit někoho, kdo to auto vlastní, projet se a pak si vyslechnout. Všechno je OK, mně se to chová uplně stejně. Tomu autu nic není. Berte to teď jen jako určitou myšlenku. Možná se uplně pletu.

LR Serie III Stage 1, břichoplaz 1,6dCi a 2,0 tDi
-
- Příspěvky: 15245
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
Správný dotaz k té ohřívající se ručce. Doplním trošku techničtější postup - nejlépe klešťovým ampérmetrem změřit, zda skrz lanko rušní brzdy teče proud, který by tam téci neměl. Pokud neteče, tak tady chyba není, pokud teče, tak někde chybí zem.
Klešťovým ampérmetrem proto, protože se u toho nemusí nic odpojovat. Pokud není k dispozici, tak odpojit to lanko a provizorně odizolovat a změřit jestli na něm je napětí vůči karoserii, pokud je, tak opět chybí někde zem.
K té pískací zkoušečce - pokud na to drátu je někde zkrat na kostru, tak píská i ta kostra, protože se tím zkratem dostane signál i na ni. A jako zkrat na kostru se bude třeba jevit i žárovka, zapojená mezi zkoumaným drátem a kostrou.
Nedá se snížit citlivost zkoušečky a hledat nejenom, jestli tam signál je, ale-i podle jeho intenzity - vzdalováním se od zdroje by měla klesat?
Klešťovým ampérmetrem proto, protože se u toho nemusí nic odpojovat. Pokud není k dispozici, tak odpojit to lanko a provizorně odizolovat a změřit jestli na něm je napětí vůči karoserii, pokud je, tak opět chybí někde zem.
K té pískací zkoušečce - pokud na to drátu je někde zkrat na kostru, tak píská i ta kostra, protože se tím zkratem dostane signál i na ni. A jako zkrat na kostru se bude třeba jevit i žárovka, zapojená mezi zkoumaným drátem a kostrou.
Nedá se snížit citlivost zkoušečky a hledat nejenom, jestli tam signál je, ale-i podle jeho intenzity - vzdalováním se od zdroje by měla klesat?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: RRC 200TDI by DDT
Chvilku jsem přemýšlel jestli zbytku lidí tady nebude vadit to že je tento topic takový facebook. Ale přišel jsem k Vám z 7er fora, kde byl příběh auta vždy v jednom vlákně a lidi tak mohli vidět co kdo udělal, jak, s čím se setkal a hlavně jak pokročil, proto i aktualizuji vždy první stranu, toho co je na autě špatně a co jsem už odstranil.
Dalším důvodem je, že to možná pomůže někomu kdo jen čte ale má podobný trabl. Snad nikomu nevadí, že to tu řeším takhle online.
Tak co se týká zkoušečky, ano když to dám dál tak to pípá méně, jenže ty hlavni svazky vedou podél plechů, takže prostě nepomůže vzdalování. Prostě mi "hrajou" blatníky i kapota.
Co se týká zahřívání, je to opravdu horké a důvod mé obavy je zkušenost zdejšího člena, který v sekci RR založil topic právě k tomu, že se mu ručka hřála až blafla, jsou tam fotky roztaveného plastu a napsal že viděl plamínky. Tomu se chci vyvarovat.
A projevy zkratu, světla svítí slabě, když zatáhnu ručku tak se jejich svit znatelně zesílí, někdy svítí silně a zeslabí když naopak ručku povolím. Když nastartuji tak se vnitřní osvětlení hodin a budíků rožně tak na 2-5 vteřin a pak zhasne, někdy se nerožne nic vůbec. Rádio po nastartování chvíli svítí a pak zhasne, když třeba začnu couvat tak se vypne úplně a rožně se až ujedu dopředu třeba 10-50 metrů, pak už hraje dobře, ale přehodilo to z FM na AM například, když už jedu tak napětí nekolísá a rádio hraje dobře a bez problémů, ale to už musím jet. jenže jedu potmě, prostě nesvítí mi budíky, nevidím na hodiny, prostě tma. Ale když otevřu dveře tak se mi rožne vnitřní osvětlení, světlo pod kapotou se rozsvěcí jako by to bylo spíše úsporná žárovka, prostě chvíli vidíš žhavý bod, který se pomalu projasňuje až do plného svitu (při vypnutém motoru).
ještě mi nefunguje zadní stěrač ani ostřik zadního stěrače, ale tam bude problém hádám jinde, na pojistce B2 napojené nejsou. Stěrač bude zatuhlý a čerpadlo ostřiku bude KO, můj dojem z toho co poradil Mirko a co jsem vyčetl všude možně.
Dalším důvodem je, že to možná pomůže někomu kdo jen čte ale má podobný trabl. Snad nikomu nevadí, že to tu řeším takhle online.
Tak co se týká zkoušečky, ano když to dám dál tak to pípá méně, jenže ty hlavni svazky vedou podél plechů, takže prostě nepomůže vzdalování. Prostě mi "hrajou" blatníky i kapota.
Co se týká zahřívání, je to opravdu horké a důvod mé obavy je zkušenost zdejšího člena, který v sekci RR založil topic právě k tomu, že se mu ručka hřála až blafla, jsou tam fotky roztaveného plastu a napsal že viděl plamínky. Tomu se chci vyvarovat.
A projevy zkratu, světla svítí slabě, když zatáhnu ručku tak se jejich svit znatelně zesílí, někdy svítí silně a zeslabí když naopak ručku povolím. Když nastartuji tak se vnitřní osvětlení hodin a budíků rožně tak na 2-5 vteřin a pak zhasne, někdy se nerožne nic vůbec. Rádio po nastartování chvíli svítí a pak zhasne, když třeba začnu couvat tak se vypne úplně a rožně se až ujedu dopředu třeba 10-50 metrů, pak už hraje dobře, ale přehodilo to z FM na AM například, když už jedu tak napětí nekolísá a rádio hraje dobře a bez problémů, ale to už musím jet. jenže jedu potmě, prostě nesvítí mi budíky, nevidím na hodiny, prostě tma. Ale když otevřu dveře tak se mi rožne vnitřní osvětlení, světlo pod kapotou se rozsvěcí jako by to bylo spíše úsporná žárovka, prostě chvíli vidíš žhavý bod, který se pomalu projasňuje až do plného svitu (při vypnutém motoru).
ještě mi nefunguje zadní stěrač ani ostřik zadního stěrače, ale tam bude problém hádám jinde, na pojistce B2 napojené nejsou. Stěrač bude zatuhlý a čerpadlo ostřiku bude KO, můj dojem z toho co poradil Mirko a co jsem vyčetl všude možně.
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Podle mě ti upadla kostra mezi motorem a kastlí, ale to už jsme tady x krát psali. Prostě si vyrob novou a je to.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Máš u starteru dva kostřící kablíky?? Jestli ne tak si je tam dodej.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: RRC 200TDI by DDT
ten stříbrný placatý hliníkový kabel tam mám, je na řidičově straně, na druhé není. zcela jsem ho odpojil, místo kam dosedá vyleštil, prostříkl kontaktolem, a zase smontoval a fest utáhl. jestli jsou tam dva, tak mi chybí.
Akorát nevím kam vede ta levá šipka, tam má být taky kostra? Klasický drát?
Akorát nevím kam vede ta levá šipka, tam má být taky kostra? Klasický drát?
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Ta levá šipka odkazuje na další silnou kostru která má vést z těla starteru na blok motoru.
Dobře, a když jsi čistil ten kostřicí pásek, byl v pořádku? Neměl snahu se zlomit, nebyl úplně zelený oxidací?
Dobře, a když jsi čistil ten kostřicí pásek, byl v pořádku? Neměl snahu se zlomit, nebyl úplně zelený oxidací?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: RRC 200TDI by DDT
Kostry mas mat medzi ramom a karoseriou, karoseriou a motorom a motorom a ramom...ked niektoru z nich nevies najst, tak tam asi nieje a vyrob nove ako Ti chlapi radili. Vobec nevadi, keby ich bolo viac. Cim viac kostra, tym viac OK. Dolezite je, aby kontakty isli na ciste plochy. Ked ich budes mat hotove, pomeraj ich vzajome. Do hladania dalsich anomalii sa pustaj az potom.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RRC 200TDI by DDT
Ten pásek byl ve výborném stavu. Čistý stříbrný. Vše ok. Mají být teda dva nebo jen jeden?
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Ok, takže motor k rámu máme, jeden stačí. A karoserii k rámu máš ukostřenou jak, resp v jakém stavu?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: RRC 200TDI by DDT
Karoserie k rámu je ukostřena kde? když mi řekne kde to najdu, řeknu ti v jakém je to stavu.
Re: RRC 200TDI by DDT
takže sundal jsem baterii, sundal jsem nádobku na chladící směs (neodpojil jen odšrouboval a dal bokem) a pod ní byla zarezlá, od bahna, komplet zadělaná kostra a na ni tři kabely, tlustý, tenký a třetí jak vlásek. Odšrouboval jsem, mechanicky vyleštil do lesku, jak matici, tak plochu kam to dosedá, tak všechny tři očka. Prolil jsem to kontaktolem. Nasadil zpět. Co je divný, svítí mi vnitřní osvětlení budíků. Prostě svítí. Ale když zatáhnu ručku tak se světla zintenzivní, když ji povolim tak zase "povadnou". ale svítí. No takže pokrok.
Ale motor nejde vypnout
Prostě můžu točit klíčkem jak chci ale nevypnu ho. Dokonce ho můžu vytáhnout a jít pryč, klíč je v poloze 0 a prostě motor nezdechnu. Nikdy se mi to před tím nestalo. Takže jsem to zdechl zařazením 4ky a odpojil baterku a šel sem. Takže mám o závadu navíc.
Takže buď olej v turbu, nebo spínací skříňka KO, nebo elektromagnetický ventil nebo?
Když přivírám kapotu, tak se světlo vypne, pak zas zapne pak zas vypne, prostě jak to zavírám tak to blbne. Takže tam 100% někde o to brnká nějaký kabel.
ještě jeden koment, když jsem hýbal s tou nádobkou na chladící směs tak se mi odpojily ty dva kabely co jsou ve víčku, a nevím který byl v levo a který v pravo, může to mít vliv?
Ale motor nejde vypnout


Takže buď olej v turbu, nebo spínací skříňka KO, nebo elektromagnetický ventil nebo?
Když přivírám kapotu, tak se světlo vypne, pak zas zapne pak zas vypne, prostě jak to zavírám tak to blbne. Takže tam 100% někde o to brnká nějaký kabel.
ještě jeden koment, když jsem hýbal s tou nádobkou na chladící směs tak se mi odpojily ty dva kabely co jsou ve víčku, a nevím který byl v levo a který v pravo, může to mít vliv?
Naposledy upravil(a) DDT dne 09 úno 2016 20:55, celkem upraveno 1 x.
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Nevim už jde je presně kostra rámu ke karoserii. Tak si nějakou vymysli a zapoj. Nebo vlastně se můžu zítra kouknout, dyk mi jedno RRC 200 stojí na dvoře, jsem zapoměl
.

Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: RRC 200TDI by DDT
Rám je ten žebřiňák na kterém stojí kastle že? takže musím propojit nějakou tlustou matici na kastli zespod s tím rámem že? tlustý kabel, tlusté očko. ano?