RRC 200TDI by DDT

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#241 Příspěvek od DDT » 09 úno 2016 21:26

ještě jedna věc. když jsem ležel pod autem a hledal a čistil kostry. Tak jak je nějaká trubka mezi zadníma kolama a k ní vedl kabel, tak jsem povolil tu matici a byl to spíše šroub co dotahoval váleček, který byl přichycený k té hadičce, z ní asi něco teče nebo saje, proudí nevim. Nicméně ten šroub měl v sobě taky matici. Ty dvě dirky musí být naproti sobě jinak to nebude fungovat? nebo je to fuk? jsem to rozebral vyčistil prostřikl a zas složil. al enejsem si jist že dirka na tom šroubu pasovala na tu dirku v té hadičce.

Uživatelský avatar
Otifant
Příspěvky: 100
Registrován: 24 lis 2008 19:37
auto: LR SIII Stage One
Bydliště: Boskovice

Re: RRC 200TDI by DDT

#242 Příspěvek od Otifant » 09 úno 2016 22:11

DDT píše:Tak jak je nějaká trubka mezi zadníma kolama a k ní vedl kabel,.....
Nejsem si jistý, ale jestli tou trubkou myslíš nápravu, tak pak by ta věc, co jsi rozdělal mohlo být odvětrání diferenciálu....ale jak už jsem psal, můžu se plést...
LR Serie III Stage 1, břichoplaz 1,6dCi a 2,0 tDi

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#243 Příspěvek od DDT » 09 úno 2016 23:13

prosím pročíst stranu 12 ten motor fakt nejde vypnout, nerad bych aby to zapadlo

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2867
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#244 Příspěvek od Mirko » 09 úno 2016 23:38

Mám takový pocit, že se tady opravdu dost lidí snaží ti pomoct, ale když teď čtu poslední příspěvky a sousloví typu "ta trubka mezi kolama", "rám je ten žebřiňák, na kterém stojí kastle" atd. a výsledkem tvého snažení je nezhasínající motor tak opravdu nemohu s klidným svědomím dále radit touto formou, protože to předpokládá aspoň nějaké základy. Já mám obavy, že tady se už pouštíš svýma schopnostma na tenký led a že toho víc poděláš než spravíš. Prostě od určité problematiky je potřeba odborníků. Pokud v Krnově nejsou, tak naložit na plaťák a zavézt do civilizace. Že Range nebude zadarmo, to jsem tě varoval. Sorry, ale mě už to fakt příjde nesmysl, protože dohromady jsem už strávil snad desítky hodin odpovídáním na tvé otázky a nikam to nevede - hlavní problém je od začátku furt stejný.

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#245 Příspěvek od DDT » 10 úno 2016 00:03

Naopak. Mně přijde že se to hýbe dopředu naprosto znatelně. Když to srovnám se stavem když jsem to přivezl. Samozřejmě že zejména bez tvé pomoci by to nebylo. Jsem laik, terminologie zřejmě nevhodná, ale pokud jsem vyčistil jeden kontakt pod nádobkou a výsledkem je že mi nejde vypnout motor. Tak souhlas. Jsem Pat a Mat v jedné osobě a odvezu to k někomu.

Mirkovi tedy se mnou došla trpělivost. Pokud by ale někdo mohl poradit, tak budu rád, na straně 12 jsem popsal problém a snažím se nastudovat jak vznikl. Děkuji

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#246 Příspěvek od teslo » 10 úno 2016 09:46

Nezhasinajuci motor tipujem na elektromagneticky ventil uzatvarajuci privod paliva. Ci je fakt zly, alebo je to iba dosledok zaujimaveho chovania Tvojej elektriky neviem. Daj doporiadku kostry, aby si sa pohol dalej. Pokial nejaku nevies najst, tak radsej vyrob novu. Super tlusty kabel to byt nemusi - nech je adekvatny tym kostriacim pasikom, ktore si uz nasiel.

Tvoj popis predmetu objaveneho na zadnej naprave mi tiez pripomina odvzdusnovak. Rovnake a v +- rovnakych miestach by si mal najst aj na prednej naprave - skontroluj.

Jedna vseobecna rada. Neviem ako vladnes anglictinou, ale ak co i len trosku, tak si stiahni RAVE (elektronicke manualy na LR), prip. vytlac a prejdi-prelistuj si VSETKY strany workshop manualu pre RRC. Pozri si VSETKY obrazky a snaz sa pochopit co Ti zobrazuju. Ziskas tym aspon predstavu kde a co jednotlive komponenty su. Napr. odvzdusnovaky naprav tam popisane urcite su.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#247 Příspěvek od DDT » 10 úno 2016 10:59

Rave jsem stáhl a anglicky hovořím denně. Problém těch odvzdušňováků a žebřiňáku, že někdy něco nazvu popisně, nejsem odborník a radši eliminuji nedorozumění tím že se vyjádřím jasně. Kouknu na to, každopádně díky.

Ty kostry si projdu, ještě jednou. Hlavně teda dohledám tu co by měla spojovat kastli s rámem, té si nějak nejsem vědom. Hodně jich je v motorové části. Jenže jak teď poznám že jsem tu kostru vyřešil? když dám doutnavku mezi plus baterky a baterku + tak by to mělo přestat svítit? nastartováním to sice asi zjistím taky, tím že pohýbu ručkou a uvidím jestli se mění svítivost světel, ale pak to nezdechnu. navíc na této verzi turba jsem nenašel vypínací červené tlačítko které má tuším až P38.
Ještě mně napadla spínací skříňka. Protože jsem do ni omylem včera vrazil klíč co mám k zadnímu oknu, on tam strčit jde ale pak jde blbě vyndat, a samozřejmě s ním nenastartuji, tak si říkám jestli jsem tam v tom mechanismu něco nezmáčkl. Na jednom foru psali prostříkat WD, jestli se něco nezaseklo. nevím možná zase plácám.

každopádně děkuji každému kdo mi poradí!!! :Sorry:

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#248 Příspěvek od teslo » 10 úno 2016 11:48

suhlasim, ze nejde o nazvoslovie, ale vela krat to pomoze :)

Prepajacie kostry hladaj len v motorovom priestore.

Na klucik sa vykasli. To by musela byt brutal nahoda, aby si klucikom pokazil elektricku cast zamku. Jedine, ze by si nevedel vratit zamok do vypnutej polohy.

Aka dutnavka? Som sice elektrikar, ale uz dlhe roky som nepouzil nic ine ako multimeter :blush Ak nejaky mas, co predpokladam, ze mas, tak si na nom nastav rozsah pre meranie diod (aby Ti multimeter pipal ked skratujes(spojis) meracie kable). A tymto pipanim prepipaj kostry a sleduj co Ti ukazuje na display-i. Mal by Ti ukazovat male hodnoty a vsade +- rovnake. Ak Ti na niektorej zemi ukaze vyrazne viac, tak vies, ze tato je napikacu.

Resp. oneee...posli mi svoje Telefonne cislo...asi je lespie si raz zavolat ako sto krat pisat...+421905899998
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#249 Příspěvek od DDT » 10 úno 2016 12:34

mám přesně tohle: https://kat.wuerth.cz/images/cms/artikl ... 700054.jpg

Krokodýla dám na oko + a tou zlatou špicí se dotknu + na baterce a rozsvítí se. když vytáhnu pojistku B2 tak nesvítí. Jinak na všech pojistkách svítí, jediné kdy ji donutím zhasnout je B2.

Ono to bude souviset s vnitřním osvětlením, ono i pod tou kapotou to světlo svítí různě podle toho jak hýbu s kapotou, když s ní pohnu nahoru a dolu tak se světlo reguluje, takže tam někde nějaký drát podle mně škrtá.

Ale nejdříve kostry, projdu je v motorové části znovu všechny. měřák nemám, ale dneska přijde kamarád co je běžný elektrikář a veme ho sebou. Za číslo děkuji, jak budu v nouzi tak zavolám, děkuji ti.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3979
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC 200TDI by DDT

#250 Příspěvek od Lukasino » 10 úno 2016 13:50

Přijde mi, že to tu zapadlo, ale na předchozí stránce kluci zjistili, že Ti tam jedna kostra úplně chybí, tím by minimálně bylo dobré začít podle mě :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#251 Příspěvek od DDT » 10 úno 2016 14:35

Lukasino: omlouvám se, ale kterou myslíš?

Co jsem si odnesl z předchozí strany je že mám zkontrolovat zda mám:
- kostru mezi kastli a motorem, mezi motorem a rámem, mezi kastlí a rámem
- ptal jsem se jestli ty hliníkové pásky mají být dva, ale bylo to bez odpovědi tak beru že stačí na jedné straně jeden
- pak že musím zkontrolovat zda mám dva kostřící drátky na starteru

To jsem si z toho odnesl na dnešní hledání a měření.

ještě pro jistotu, multimetrem změřím na odpojené baterce, očko na + a na kostru, takhle proměříme všechny kostry a měly by ukazovat +- stejně, ta která ne, ta je špatná, chápu to správně?

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#252 Příspěvek od DDT » 10 úno 2016 18:42

Koupil jsem multimetr a začal proměřovat kostry, tahle mi začala ukazovat jiné hodnoty a píská. Rozebral jsem ji, vyčistil a složil. A výsledek je pořád stejný. Ten hnědý kabel vede v husím krku kolem motoru a za motorem jsem ho ztratil, tam se už nedostanu. Neví někdo kam vede?
Přílohy
IMG_3967.JPG.jpg

MadTom
Příspěvky: 15245
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#253 Příspěvek od MadTom » 10 úno 2016 19:33

Docela se bavím, chtěl jsem už ráno napsat, ať sem začneš dávat víc obrázků, protože tvoje terminologie je občas svérázná a díky tomu je z toho pěkná detektivka. A jak koukám, už jsi sem ty obrázky začal dávat sám.
A pořídil jsi si multimetr. Tak ho přepni na měření NAPĚTÍ (tedy aby zobrazoval volty tedy V). Rozsah pro začátek třeba 20V stejnosměrných (DC) nebo něco podobného. Jeden vývod připoj na mínus pól baterky (třeba si k tomu vem kus delšího drátu), a druhej postupně připojuj na tu kostru co jsi vyfotil a označil červeným kroužkem. A to jak na kabelové oko (případně i na vlastní kabel, pokud se k němu dostaneš), tak na šroub a na další části, k čemu je kostra připojená. Pokud bude napětí malé - mělo by být, tak přepni multimetr na citlivější rozsah. Na všech částech spojených jako zem v daném místě musí být stejné napětí, pokud není, tak tam prostě není dobrý kontakt. A tímto způsobem můžeš (pokud se k tomu dostaneš), proměřit i druhý konec kabelu a jeho připojení a okolí.
A tak furt dál s ostatníma zeměma v autě. Výhoda je, že to nemusíš hned rozebírat a zjišťovat, jestli očištění pomohlo nebo ne.
A stejně jako u kabelu to můžeš změřit na obou koncích bovdenu ruční brzdy. Navrhované přidávání zemí by ve tvém případě bylo nejspíš čistě náhodné a skutečný problém by mohlo klidně i zamaskovat.
Jo a musím při tom míst puštěnou elektriku a zapnuté spotřebiče, nebo lépe nastartováno.
A pro měření přímo na kabelu, tedy ne na jeho koncovce, se používají hroty co mají špičku jako jehlu a tou se izolace opatrně propíchne. Měření na koncovce kabelu (oko, konektor) nemusí být směrodatné, protože i připojení kabelu k této koncovce může být vadné (zoxidované, vytavené).
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#254 Příspěvek od VencaZE » 10 úno 2016 19:49

Hele bacha- to co má DDT na poslední fotce v kroužku není kostra ale B+ alternátoru!!
Měl by jsi se na to DDT vykašlat a sehnat si na pomoc někoho kdo tomu fakt rozumí a přímo na autě uvidí co a jak, nebo to špatně dopadne. Nikdo nemůže rozumět všemu, to je jasný, ale i přes tvou velikou snahu tohle nikam nepovede dokud nepochopíš základy elektrotechniky.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#255 Příspěvek od DDT » 10 úno 2016 20:20

Na jednu stranu se stydím na druhou stranu se snažím. chtěl bych říct, že do toho nijak nezasahuji a pokud něco rozdělám tak to přesně 100% složím zpět. Nic nikde neřežu, nedávám kam nemám a tak podobně.
To měření jsem nastavil na diody/pípání, tak jak mi poradil Teslo, nedělám nic jinak. Při odpojené baterce.

Zkusím tedy postup, který popsal MadTom.

každopádně děkuji každému kdo poradí, aspoň se vyškolím.

MadTom
Příspěvky: 15245
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#256 Příspěvek od MadTom » 10 úno 2016 20:45

Mě to bylo divné, že to vypadalo jako nějaký plast okolo, což by u zemnícího bodu být nemělo.
To ale nic nemění na postupu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#257 Příspěvek od VencaZE » 10 úno 2016 22:36

Mám tu Disco2 a pán si stěžoval že mu blbnou potkávačky. Dokonce mu prý zhasli i v noci. Klepnu na chladič jdou. Klepnu znovu- nejdou. Tak teď jsem se musel docela zasmát sám sobě bo jsem si říkal že hin se ukáže kdo je tu elektrikář když tady furt DDTmu něco radim :mrgreen: . Tak jsem se doklepal k pojistkovce a tam mě smích přešel i když "závada" byla nasnadě.
Tohle někdo tam někdo s prominutím někdo "najebal" na potkávačky místo té kostkové pojistky :shock: . Možné důsledky si každý může domyslet :evil: Tak přesně takhle se to dělat nemá!!!
IMG_20160210_222531.jpg
IMG_20160210_222531.jpg (66.92 KiB) Zobrazeno 2815 x
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#258 Příspěvek od DDT » 10 úno 2016 22:43

Tak všechny kostry co jsem našel jsem propipal a pak taky proměřil se zapnutým motorem a vším co šlo. Všechny vykazovali takřka neměřitelné hodnoty, žádný výkyv. Ale možná jsem nenašel všechny kostry. Na tom papíru od Mirka jich je hrozně moc a já vím v motorové části tak o 4ech, dole ten stříbrný pásek, no a pak kopa v interiéru. Ale ty jsou krásné, čisté a nic nevykazují.

Ale mám jeden poznatek, ikdybych se rozkrájel tak nemůžu najít zem E200, která má být na straně řidičovy nohy. Je tam jen vyhnilý plech ale kostru jsem tam nenašel. Kde by tady měla být?

A poznatek č. 2, světlo pod kapotou přestalo svítit. Tak jsem ho rozdělal a znovu propipal ty kabely, kabely jsou ok. Tak jsem vyčistil to čidlo, to taky ok, taky propipal a taky ok. No a pak jsem zjistil, že se to světlo pod kapotou rožně když ho začnu zavírat v určité poloze, prostě jako by tam to rameno jak zajíždí dovnitř se něčeho dotklo. Zkusil jsem simulovat zavírání kapoty na kabelech, jeslti se kabely nejsou zlomené uvnitř a nesepnou se díky ohnutí, ale ne. Takže to musí být něco do čeho to drcne při zavírání. Může taková kravina děla tohle?
Přílohy
IMG_3952.JPG.jpg

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#259 Příspěvek od teslo » 11 úno 2016 10:14

vseobecne plati, ze hnede kable su v aute +. Keby si po tom hrubom hnedom kabli isiel dalej, pravdepodobne by si skoncil pri startery, alebo baterke.

S kapotou to vyzera na krasny studeny spoj. Nepamata sa, ci idu k ziarovke dva droty, alebo kostru berie z kapoty samotnej. Ak z kapoty, tak si skontroluj, ci mas ukostrenu aj kapotu (pletenym kostriacim kablom ako ostatne). Pozri kontakty na ziarovke a v patici. Prip. vymen a kontakty v patici okrem prestreknutia kontaktolom aj trosku poskrab (pozor, aby si ich neskratol).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#260 Příspěvek od DDT » 11 úno 2016 10:33

Teslo, k žárovce vedou dva kabely. Kapota samotná ukostřená není, vede k ní jen kabel na osvětlení a hadičky do ostřikovačů.
Ty dva kabely jsem odpojil, prozvonil a v pořádku. Ještě mně napadá, že bych mohl tu koncovku uřezat a kabely celé vytáhnout a dát úplně nové. Ale nevypadalo to, že by byly poškozené. A opravdu to začne svítit až ji dám o pár cm dolů, přičemž ten spínací kolík co je na kastli na řidičově straně, tak toho se zatím kapota ani nedotkla, takže tím to není. Nicméně Mirko opakovaně říkal že pod tím středovým plechem co je mezi kapotou a předním oknem nevedou žádné kabely.

Nicméně je to podružný problém nebo tohle může být ten problém v elektrice?

Jelikož jsem nenašel kostru E200, tak tím pádem nevím čím mám ukostřenou kastli k rámu. Pokud se za kostru rám, kastle nepočítá ta kostra co je pod chladící kapalinou, protože k ní vedou 3 očka.

Odpovědět