RRC 200TDI by DDT

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#261 Příspěvek od teslo » 11 úno 2016 11:47

Pod torpedom nevedu ziadne kable, ktore by mali ovplyvnovat svetielko na kapote. Vzhladom na rocnik auta tipujem, ze tam bude iba sirena alarmu. Vysleduj si, kam vedu kabliky osvetlenia a zmeraj ich na zaciatku ci do nich ide 12V. Prip. skus hybat iba samotnou ziarovkou.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#262 Příspěvek od teslo » 11 úno 2016 11:53

Prave som si uvedomil, ze stale spominas kostru E200, ktora ma byt pod palubovkou a este ani raz som nevidel fotku, ze by si mal ten spodny dekel pri pedaloch dole. Stale iba ten bok. Ci sa mylim?
Driver's side footwell trim panel - vodicova strana, oblozenie priestoru pre nohy
A este ma napada, ci to je pre LHD, alebo RHD. Totiz original ma volant-vodicova strana vpravo...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#263 Příspěvek od teslo » 11 úno 2016 12:06

Nedalo mi to:
Přílohy
E200.jpg
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#264 Příspěvek od DDT » 11 úno 2016 12:12

ad E200: oddělaný je bok i spodek palubky, nad pedálama je už jen zvuková izolace a pod ní plechy, na tom tvém obrázku je E200 právě nad/pod těma žlutýma krabičkama, na mojí fotce vidět nejde a pod nima není. Jsou tam v takových plechových pásek přichycené jen ty žluté krabičky, takž tu E200 neumím lokalizovat. Resp nenašel jsem žádný šroub s maticí a černým drátem na očku jako u všech ostatních kostrách v interiéru.

ad osvětlení kapoty: ten kabel vede do kabiny, průlezem co jde vidět na fotce strany řidičových nohou. Jen mně nenapadá jak zavírání kapoty může ovlivnit svit. Ale asi to bude chtít sundat ten středový plech a rozmotat ten svazek co vede od motoru do kabiny, ten kabel tam byl totiž ulomený a já ho nadstavoval, nastudeno přes čokoládku, byl tam blbý přístup.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#265 Příspěvek od teslo » 11 úno 2016 12:17

fakt si pozri ten RAVE...alebo volaj, cislo je o par prispevkov vyssie...
Paci sa mi, ze to tu vsetko fotis a pises, ale ovela efektivnejsie by Ti bolo mozno raz v polhodinovom telefonate vysvetlit zakladne principy, ako na 14-tej strane pojednavat o kostrach.
Ale neber to ako odradzanie Ta od pisania do tohto vlakna. Je to velmi prospesne a cita sa mi velmi prijemne - forum ma byt o odovzdavani vedomosti, ale spravme to efektivnejsie ;)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#266 Příspěvek od teslo » 11 úno 2016 12:19

ten prispevok vyssie sme pisali asi paralelne obaja...

EHM...ten obrazok, co som poslal je fotka prave strany - tzn. driver's footwell ale RHD (right hand drive), tzn. u nas u spolujazdca...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#267 Příspěvek od DDT » 11 úno 2016 13:42

aha, tak to jsem špatně pochopil. Já jsem myslel že když je to RHD tak pro levostranné řízení to automaticky přehodili zrcadlově. Tak to se podívám na stranu spolujezdce.

jinak jasně, jak u toho budu tak zavolám, to bude lepší, pak to sem sepíšu ať to třeba taky někomu pomůže. Přece není možné že tady jste všichni elektrikáři, podnikatelé, co jsou taky automechanici :lol:

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#268 Příspěvek od teslo » 11 úno 2016 14:31

DDT píše: Přece není možné že tady jste všichni elektrikáři, podnikatelé, co jsou taky automechanici :lol:
Noooo...vacsina :angel Ono to s tymito starsimi kuskami ani inak nejde :lol:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#269 Příspěvek od teslo » 12 úno 2016 09:11

vid. popis obrazkov
Přílohy
karoseria-motor
karoseria-motor
karoseria-ram
karoseria-ram
ram-motor(starter)
ram-motor(starter)
motor-kapota
motor-kapota
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#270 Příspěvek od DDT » 12 úno 2016 10:25

Ahoj,

dostal jsem se k autu až v 23:00 a to jsem ti nechtěl volat. Tu kostru E200 jsem našel a je v pořádku, ony všechny ty interiérové vypadají jako nové a nic nevykazují.

Ty fotky co jsi poslal to je poklad.
Fotka:
karoserie-motor - té si vědom nejsem, myslím že ta tam není, doma dohledám
karoserie-rám - tu tam mám, pročistil jsem a naměřené hodnoty ok
rám-motor/starter - té si vědom nejsem, zespod jsem na rámu nic takového nenašel, zaměřím se na to
motor-kapota - kde na kapotě to má být uchyceno? Prošel jsem včera v noci celou kapotu a vedou k ní jen hadičky na ostřik a dva drátky na osvětlení pod kapotou, nic víc.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#271 Příspěvek od teslo » 12 úno 2016 11:04

DDT píše:Ahoj,

dostal jsem se k autu až v 23:00 a to jsem ti nechtěl volat. Tu kostru E200 jsem našel a je v pořádku, ony všechny ty interiérové vypadají jako nové a nic nevykazují.

Ty fotky co jsi poslal to je poklad.
Fotka:
karoserie-motor - té si vědom nejsem, myslím že ta tam není, doma dohledám
karoserie-rám - tu tam mám, pročistil jsem a naměřené hodnoty ok
rám-motor/starter - té si vědom nejsem, zespod jsem na rámu nic takového nenašel, zaměřím se na to
motor-kapota - kde na kapotě to má být uchyceno? Prošel jsem včera v noci celou kapotu a vedou k ní jen hadičky na ostřik a dva drátky na osvětlení pod kapotou, nic víc.
To je pre mna este normalny cas. :-)

Fotky su na inspiraciu a namet +- co hladat. Mozu a asi sa aj budu lisit podla motorizacie (toto je V8 rocnik 93). 200tdi ma starter na inej strane, takze kostra motor-ram moze byt inde. Rovnako karoseria-motor. Zalezi kde sa inzinieri rozhodli umiestnit ukostrenie na bloku motora. Kostra motor-kapota konci na skrutke uchytu kapoty.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#272 Příspěvek od DDT » 15 úno 2016 08:54

Takže za pomoci Tesla je ukostřeno vše co chybělo. Kapota+motor, kastle+rám, kastle+motor. Co to přestalo dělat, tak mohu tahat za ručku jak chci a světla svítí pořád stejně, svítí silně a není tam žádný pokles ani změna.

Nicméně nejde mi přepnout zapalování z polohy II do 0. Když dám klíč do zapalování a otočím na I nebo II, tak se vše rozsvítí a rozjede, nastartuje. Ale otočit klíč zpět jde, ale na autě se to tváří furt jako poloha II. Vše svítí, větrák jede. Setkal se s tím někdo? Ikdyž je motor vypnutý a otočím do polohy I a nenastartuji tak když otočím zpět na 0 a vytáhnu klíč tak uvnitř svítí kontrolky a ventilátor jede. Prostě se to nevypne. Když se mi tohle stalo tak jsem omylem dal do zapalování klíč kterým otvírám kufr. Mohlo se v tom zámku něco poškodit? nebo se mohl rozpojit pod palubovkou nějaký kabel který ovládá přepínání do polohy 0? Fyzicky se totiž zapalování otočí do 0, abych mohl vytáhnout klíč, ale elektronika je furt seplá.

Uživatelský avatar
Otifant
Příspěvky: 100
Registrován: 24 lis 2008 19:37
auto: LR SIII Stage One
Bydliště: Boskovice

Re: RRC 200TDI by DDT

#273 Příspěvek od Otifant » 15 úno 2016 11:30

Gratulace!!! Takže to bylo to, co tady všichni ríkáme už od začátku. Prostě chyba v ukostření. Sem rád, že ti to pomohl Teslo dát dohromady.
Co se týka té spínačky, tak tam bych to asi viděl doopravdy na tu souslednost...narvaný špatneý klíč, pocuchání vnitřku spínačky,špatná funkce. Takže asi vyhodit ven, mrknout jestli se to je opravitelné. Pokud ne,tak nová spínačka. Znám hromadu lidí, co by to s tebou hned měnili. Auto, které nejde vypnout je přeci jen lepší než auto, které nejde nastartovat :-)
Každopádně už se z toho začíná stávat použitelné auto.
LR Serie III Stage 1, břichoplaz 1,6dCi a 2,0 tDi

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#274 Příspěvek od teslo » 15 úno 2016 12:02

Vcera sme s Davidom spravili po telefonate maly test. Uloha bola nastartovat a nasledne odpojit spinacku. A aj po odpojeni konektorov ostalo auto "zive". Tak by sa to chovat asi nemalo, ci? Motor by teoreticky vypnut nemuselo, ale aspon by malo vypnut palubku, kurenie a pod. Ci?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#275 Příspěvek od DDT » 15 úno 2016 12:16

no on je problém v tom že já hledal a čistil kostry, jenže jak chceš mít čisté kostry když ti tam kostry chybí. Takže jsem 3 dodělal. Otázkou je jak tu už někdo psal, jestli jsem spíše něco nezamaskoval. Ale v pondělí jde auto k autoelektrikáři tak uvidíme.

Co se týká té spínačky, tak jsem sice rozpojil konektor, ale ze spínačky vede více kabelů a ten konektor byl jen pro pár z nich, zbytek vedl někam do útrob a ty jsem neměl jak odpojit. http://www.litep4x4.cz/detail/range-rov ... ci-skrinka

Tady vidím že jsou to dva konektory, tak ten hnědý jsem nenašel. Pohledám dneska. Pokud bych je odpojil a vše zhaslo tak je problém spínačka že?

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#276 Příspěvek od DDT » 15 úno 2016 23:14

Takže popis problému se spínačkou. Jakmile otočím do polohy II tak můžu s klíčem dělat cokoliv ale už se auto nevypne. Nemusí být a i nastartované, prostě svítí palubka a hučí větrák. Vypnout to jde jen odpojením baterky. Abych mohl určit zda je to spínačkou, tak když oddělám toto - viz obrázek, tak jsem. De fakto odpojil spínačku od elektřiny ne? Mělo by se to pak vypnout pokud je to spínačkou?
Přílohy
image.jpeg
image.jpeg (75.56 KiB) Zobrazeno 3720 x

MadTom
Příspěvky: 15245
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#277 Příspěvek od MadTom » 15 úno 2016 23:19

To měděné na obrázku by měl být samotný spínací kontakt, takže pokud do odpojíš jak jsi udělal, tak by nemělo co spínat.
Ale ze tvého popisu to spíše vypadá, že zůstane viset nějaké relé, které to udrží pod napětím. V principu to může být i nějaký spotřebič, do kterého jde jak trvalé napájení, tak spínané napájení, a který doteď, díky chybějící kostře pořádně nefungoval. Zkus vytahovat pojistky, kdy to zhasne, ať omezíš hledání na nějakou konkrétní část elektriky. Pokud teda ta spínačka doopravdy spíná.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#278 Příspěvek od DDT » 16 úno 2016 09:18

Takže jsem zase zpátky u elektriky. Ok tak budu tahat pojistky a uvidíme. ještě že jdou ven tak těžko, jinak by to mohlo být jednoduché :lol:
každopádně děkuji, zkusím jít tímto směrem.
Kdyby někdo měl nějaký tajný tip na relátko, tak sem s ním.

Měnil jsem pojistku pod sedadlem řidiče, uprostřed modrou, divné je ale že jsem nepřišel k čemu byla přišlo mi že na autě vše funguje.

Uživatelský avatar
Otifant
Příspěvky: 100
Registrován: 24 lis 2008 19:37
auto: LR SIII Stage One
Bydliště: Boskovice

Re: RRC 200TDI by DDT

#279 Příspěvek od Otifant » 20 úno 2016 15:44

Co se děje? 4 dny uplný radiový klid :-) Čekám nějaké další pokračování. Nebo se stal zázrak a auto je konečně v cajku?
LR Serie III Stage 1, břichoplaz 1,6dCi a 2,0 tDi

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#280 Příspěvek od DDT » 20 úno 2016 18:11

Dostal jsem chlapskou smrtelnou nemoc. Kašílek a rýmyčku. V ponděli vezu auto k autoelektrikáři.
Sundal jsem střešní okno abych dal ten kryt přečalounit. Nově potažená stropnice už čeká. Nové repro jsem taky nakoupil. Teď sháním funkční motorek zadního stěrače, pumpa ostřiku zadního okna se rozchodila. No a další krabice s dílama čekají.

Odpovědět