Nicméně hlavy jsem sundal a ventily na pohled vypadaj naprosto v pořádku. Ještě pošlu hlavy na otlakování ale nemyslim si že bude problém tady. Před emisema jsem měnil lambdy, katalyzátory, svíčky a kabely. Pán mi to ještě napojil na diagnostiku a řikal že je ve zkratu snímač klepání a lambda sondy.
A zřejmě nekecal, protože jeden snímač klepání je roztavenej

Chci se tedy zeptat - stalo se někomu že by měl roztavenej snímač klepání na straně spolujezdce, případně co by ho mohlo roztavit? Vejfuky jsou docela daleko a na druhý straně ten snímač vypadá normálně tak se bojim jestli ho nevyzkratovala jednotka motoru.
Další dotaz - podle workshop manuálu bych měl mít někde u nádobky s chladící kapalinou nějakej CVS canister vent solenoid, kterej tam neni... Mám rok 2001. Vůbec nevim jestli to tam má bejt nebo ne a jestli by to mohlo mít vliv.
Při sundavání hlav jsem si všiml že sací potrubí ke hlavám neni vůbec utažený. Né že by bylo volný ale šrouby jsem povolil bez páky úplně v klidu (ráčnu jsem držel za hlavu). Kdyby to tam sálo falešnej vzduch tak to bude dělat spíš směs chudou ne?
Vůbec nevim co s tim... Teď do toho nasypu 20 tisíc, auto přes dva tejdny rozebraný a vypadá to, že to bude k ničemu
