
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Ako ti dopadli testy na tlaky ?bany.xf.cz píše:Tak jsem to dneska ráno konečně dodělal. Byl jsem se projet a jede to furt stejně... Jedinou změnu, kterou jsem zaznamenal, že po měsíci co byla odpojená baterie, přestalo hrát rádio. Vůbec nelupne v reprácích když ho pustim, tak jak předtim.
Jsem zvědavej, jestli ten měsíc práce a investic bude vidět na emisích...
Nemá někdo ze severu diagnostiku? Potřeboval bych zkouknout chyby... Bydlim kousek od Třebívlic.
Ak si dobre pamatam tak mu to za studena šlo ale za tepla to bolo ako chcipla krava.dava píše:Tady se člověk dozví teda věci... Skoro bych řekl že to chtělo zajet ke Kokeškovi rovnou a byl dávno rangie v pohodě.
Jestli to před výměnou lambd jelo jak má , tak bych asi hlavy nesundával. Lambdy jsou originál, zapojení souhlasí? Katalyzátory průchozí? Sání, klapka, filtr, vstřiky v pořádku? Svíčky dle předpisu výrobce? Teplotní čidlo taky?
![]()
Měřák tlaku na benzínový auto si uděláš doma, vezneš starou svíčku, vyklepeš izolátor a navaříš nátrubek na hadici, koupíš manometr a před něj do hadice dáš ventilek z duše aby ti hodnota na budíku zůstala nejvyšší. Mezi ventilkem a budíkem T kus a druhej ventilek na odfouknutí. Ale to už je luxus, já si vystačil s povolením budíku , na to domácí žvýkání...
Na naftu to samý jde udělat ze žhavičky , ale tam už musí věci trochu držet pohromadě, bo jsou tam trošku jiný tlaky.
original kable su o nicom, daj tam nieco lepsieho. europske auta mali lambdu len po jednom na kazdej strane, po 2 mali len americke a japonske verzie.bany.xf.cz píše:No jo, hlavy jsem fakt možná sundaval zbytečně. Ale zas jsem díky tomu přišel na to, že mám spálenej ten snímač klepání.
Za studena to jelo jak blázen. Když to bylo ohřátý tak po třeba hodinovym stání jsem nastartoval, vyjel, tak to taky letělo jako blázen chvilku - zhruba než se promíchá voda v okruhu...
Před výměnou lambd to nejelo jak má ale jelo to o něco líp než po tom, co jsem vyměnil lambdy, katalyzátory a svíčky. To všehno jsem měnil naráz; katalyzátory tam předtim vůbec nebyly. Na emisích mi řekl že mám lambda sondy ve zkratu. Originální nejsou ale měl by to bejt OEM díl výrobce INTERMOTOR.
Katalyzátory nový, váha vzduchu nová, vstřiky po repasi, svíčky taky nový. Lambda sondy to bude chtít asi originální.
Trochu začínám mít podezření na jiskru. Včera večer jsem vzal stroboskop a připojoval na jednotlivý kabely. První, druhej, čtvrtej a pátej válec blikal tak třikrát za sekundu. Třetí, šestej, sedmej a osmej válec blikal jak o život.
Z toho mi vychází že to bude něco, co řídí zapalování. Takže snímač na vačce, na klice, nebo samotný zapalovací krabičky.
Jen jsem měl za to, že tenhle model by měl mít čtyři lambdy... Mám tam jen dvě. Rok výroby je to 2001. Ale kdo ví, co je pravda...
Lambdy ve zkratu bych řešil hlavně, že nejsou origo by nevadilo, ale zkoukni to zapojení, jestli to nemáš přeházený v konektoru, protože to se mi kupodivu už stalo u náhrady, i když ne na LR.pooh píše:original kable su o nicom, daj tam nieco lepsieho. europske auta mali lambdu len po jednom na kazdej strane, po 2 mali len americke a japonske verzie.bany.xf.cz píše:No jo, hlavy jsem fakt možná sundaval zbytečně. Ale zas jsem díky tomu přišel na to, že mám spálenej ten snímač klepání.
Za studena to jelo jak blázen. Když to bylo ohřátý tak po třeba hodinovym stání jsem nastartoval, vyjel, tak to taky letělo jako blázen chvilku - zhruba než se promíchá voda v okruhu...
Před výměnou lambd to nejelo jak má ale jelo to o něco líp než po tom, co jsem vyměnil lambdy, katalyzátory a svíčky. To všehno jsem měnil naráz; katalyzátory tam předtim vůbec nebyly. Na emisích mi řekl že mám lambda sondy ve zkratu. Originální nejsou ale měl by to bejt OEM díl výrobce INTERMOTOR.
Katalyzátory nový, váha vzduchu nová, vstřiky po repasi, svíčky taky nový. Lambda sondy to bude chtít asi originální.
Trochu začínám mít podezření na jiskru. Včera večer jsem vzal stroboskop a připojoval na jednotlivý kabely. První, druhej, čtvrtej a pátej válec blikal tak třikrát za sekundu. Třetí, šestej, sedmej a osmej válec blikal jak o život.
Z toho mi vychází že to bude něco, co řídí zapalování. Takže snímač na vačce, na klice, nebo samotný zapalovací krabičky.
Jen jsem měl za to, že tenhle model by měl mít čtyři lambdy... Mám tam jen dvě. Rok výroby je to 2001. Ale kdo ví, co je pravda...
Ak ti sedi počet pinov v konektore tak máš bud to špatne napinovany konektor ... U nahrady je to možne, alebo tam piny su ale niesu obsadené ,alebo je tam špatna hodnota pretože je to blba nahrada ktora je len približne vybrata ako univerzalna lambda sonda. Skus niekde najst original hodnoty lambda sondy ktora je priamou nahradou alebo org. diel. Nieje možne system kalibrovať ?bany.xf.cz píše:Zkrat byl tušim na vyhřejvání tý lambdy předtim.
U novejch zkrat neni, teď to píše "Lambda sensor upstream catalyst bank 1" a to samý "bank 2" a na aktuálních hodnotách je 1.00 stále a nemění se to.
Barvy drátů jsou v konektoru zapojený steně jak starý. Jak v Lambdě nevim. A ty dva bílý taky nepoznám jestli jsou dobře protože jsou oba bílý![]()
To bych musel mít diagnostiku u sebe, přehazovat káblíky a koukat jestli chyba zmizí a lambda začne měřit.