
RRC 200TDI by DDT
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
A ze skály to házet nemusíš. To auto za to nemůže
.

Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: RRC 200TDI by DDT
Zajímavé jak si to žije vlastním životem. Nechám to ještě hodinu nabíjet a půjdu zkontrołovat do garáže ty oka na baterii, ale byly čisté. Ono to hlavně 3-4 točilo, jsem to chtěl zkusit bez toho šedého kabelu jen s relátkem. A nic. Mimochodem na plyn můžu šlapat jak chci. Jakmile pustím starter tak je to mrtvé. Budu hlásit kam jsem se pohl. Tenhle topic bude fakt pro smích plno lidem. No ale tak se s tím hold peru.
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Mě to není k smíchu, ale bez urážky, mám pocit že to budeš tak dlouho opravovat až to nebude fungovat vůbec
Existují jednoduché postupy jak zjistit závadu, ale bez znalosti základních principů to nejde. Viz. Tvůj dotaz na výměnu čerpadla..

Existují jednoduché postupy jak zjistit závadu, ale bez znalosti základních principů to nejde. Viz. Tvůj dotaz na výměnu čerpadla..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: RRC 200TDI by DDT
Máš pravdu. Ale jediné co jsem udělal je odpojení šedého kabelu. A zas jeho zapojení. Nic víc. Chápu jak to vypadá.
Můj dotaz na čerpadlo souvisel s tím co mi řekl předchozí majitel a tak jsem to nadhodil.
Můj dotaz na čerpadlo souvisel s tím co mi řekl předchozí majitel a tak jsem to nadhodil.

Re: RRC 200TDI by DDT
Hm no je dost možne že sa rozsypala cievka na odstavovavie nafty na čerpadle alebo je špatny kontakt na konektore. Prvo treba zistit či to pustí palivo. Inak môže točiť aj 3 dni a nič.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Re: RRC 200TDI by DDT
takže poznatky:
- nabitá baterie, relé vytažené, šedý kabel zapojený - natočím, zabere a zdechne
- nabitá baterie, relé zastrčené, šedý kabel zapojený - natočím na drc
Nechal jsem zahřát, udělal zkušební jízdu, opět teda nejde zdechnout. Ale udělal jsem ten test který mi někdo doporučil, co to dělá při teplém zahřátém motoru. Tak je jedno jestli zahřátý nebo studený, dělá to furt. Stejné projevy.
Tak jsem se tedy neposunul nikam. Aspoň jsem nabil baterku novou nabíječkou.
No ale co mi nejde do hlavy, tak když tam to relé není tak jako by spínačka byla taková volnější a navíc dám klíč do polohy II a vše se rožne, klasicky, ale posunu s ním ještě o trochu dál, i o milimetr a vše zhasne. Když dám zpět to relé tak jde spínací skříňka víc jistěji a žádné problikávání se nekoná, když udělám ten samý postup jako jsem popsal před tím, tak nic normálně to svítí a žhaví. Prostě mi nedovolí to o ten mm posunout. Nevím jak to odborně popsat, dal jsem to na video. pro jistotu. http://sirakcz.rajce.idnes.cz/RRC_200TD ... mena_2.jpg tam jde vidět jak to problíkává když s tím klíčem jen trochu pohnu. Tak když tam to relé je tak se nic takového neděje.
Jinak prosím mne nekamenujte, příští týden auto vezu do servisu, nedělám žádné zásahy, vždy se tu radši zesměšním a zeptám se. nic nikde nebastlím neřežu nestřihám nepřepojuji náhodným stylem. jen se snažím.
- nabitá baterie, relé vytažené, šedý kabel zapojený - natočím, zabere a zdechne
- nabitá baterie, relé zastrčené, šedý kabel zapojený - natočím na drc
Nechal jsem zahřát, udělal zkušební jízdu, opět teda nejde zdechnout. Ale udělal jsem ten test který mi někdo doporučil, co to dělá při teplém zahřátém motoru. Tak je jedno jestli zahřátý nebo studený, dělá to furt. Stejné projevy.
Tak jsem se tedy neposunul nikam. Aspoň jsem nabil baterku novou nabíječkou.
No ale co mi nejde do hlavy, tak když tam to relé není tak jako by spínačka byla taková volnější a navíc dám klíč do polohy II a vše se rožne, klasicky, ale posunu s ním ještě o trochu dál, i o milimetr a vše zhasne. Když dám zpět to relé tak jde spínací skříňka víc jistěji a žádné problikávání se nekoná, když udělám ten samý postup jako jsem popsal před tím, tak nic normálně to svítí a žhaví. Prostě mi nedovolí to o ten mm posunout. Nevím jak to odborně popsat, dal jsem to na video. pro jistotu. http://sirakcz.rajce.idnes.cz/RRC_200TD ... mena_2.jpg tam jde vidět jak to problíkává když s tím klíčem jen trochu pohnu. Tak když tam to relé je tak se nic takového neděje.
Jinak prosím mne nekamenujte, příští týden auto vezu do servisu, nedělám žádné zásahy, vždy se tu radši zesměšním a zeptám se. nic nikde nebastlím neřežu nestřihám nepřepojuji náhodným stylem. jen se snažím.
Re: RRC 200TDI by DDT
Kdybych to měl řešit já, tak bych v tuto chvíli asi šel po stopách toho šedého kabelu. Je to dodělaný bastl, takže to nebude ani moc schované v kabelovm svazku. Prostě najít druhý konec šedého kabelu.
Nepropadal bych beznaději a také nic neházel ze skály. Považoval bych to za super věc, jak si zvednou osobní skill. Konkrétně elektrikářský skill. Je to sice těžké, ale je to zkušenost k nezaplacení. To auto prostě nutí majitele k sebevzdělávání. Nebýt jen ovce, co sedne a jede
Nepropadal bych beznaději a také nic neházel ze skály. Považoval bych to za super věc, jak si zvednou osobní skill. Konkrétně elektrikářský skill. Je to sice těžké, ale je to zkušenost k nezaplacení. To auto prostě nutí majitele k sebevzdělávání. Nebýt jen ovce, co sedne a jede

LR Serie III Stage 1, břichoplaz 1,6dCi a 2,0 tDi
- Lukasino
- Příspěvky: 3979
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRC 200TDI by DDT
Naprostý souhlas, ne nadarmo vznikla tahle ceduleOtifant píše:To auto prostě nutí majitele k sebevzdělávání. Nebýt jen ovce, co sedne a jede

- Přílohy
-
- 4explorers.jpg (55.5 KiB) Zobrazeno 3647 x
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RRC 200TDI by DDT
Což o to já energii mám se učit. Ale ostatním dojde dřív trpělivost.
A ta cedule je dobrá, začínám rozumět tomu co je tím myšleno. Dneska večer půjdu po stopách šedého kabelu.
A ta cedule je dobrá, začínám rozumět tomu co je tím myšleno. Dneska večer půjdu po stopách šedého kabelu.
Re: RRC 200TDI by DDT
Takže, šedý kabel vede k pojistce B4. Když ji vytáhnu motor zdechne. A B4 je zapalovač cigaret. To je nějaké divné. Ten mám odpojený zcela, leží vytažený vedle na sedadle. ikdyž zapojím, tak žádná změna. A baterie opět mrtvá.
- Mirko
- Příspěvky: 2865
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Ze zapalovače se obvykle bere proud, když je ho někde jinde nedostatek - Prostě když mi něco nefunguje v autě a nedokážu zjistit, proč tam nejde proud, a jsem kutil, tak natáhnu proud z plusu zapalovače. Měl bys tedy zjistit, proč někdo napájel to relátko "náhradním zdrojem" místo původního kabelu WLG (white light green) někde je tedy chyba v tom kabelu WLG. Jde vůbec šťáva do toho WLG? Je ten šedý opravdu jen mezi WLG a zapalovačem?
Re: RRC 200TDI by DDT
Ten šedý vede rovnou do pojistkové skřníně. Jako nemám ji vytaženou ale pohmatem ano. žádné napojení na ten šedý jsem nenašel. Ten WLG je spojený s tím šedým.
Jak mám proměřit zda tam jde proud? Pichnu do té koncovky multimetr? Myslím do té žluté koncovky kam se zasune to relé, do dirky kam vede ten WLG kabel? Otočit klíčem a změřit?
Jak mám proměřit zda tam jde proud? Pichnu do té koncovky multimetr? Myslím do té žluté koncovky kam se zasune to relé, do dirky kam vede ten WLG kabel? Otočit klíčem a změřit?
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Skoro bych si tipnul že se jedná o nějakou hrozně tajnou bezpečnostní fíčuru proti krádeži, kterou si postupní majitelé postupně zapoměli předávat mezi sebou
.

Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: RRC 200TDI by DDT
hmmm na kabelu pod středovou konzolí je přepínač, který je tam dobastlený a vyvedený a skrytý hlavně. Nikdo nepřišel na to co to je, ani předchozí majitel nevěděl. Při cvakání nic nedělal. Jdu to do auta zkust přehodit.
Nicméně co chci říct, moc protizlodějské to není :-D Ono to jde nastartovat jen to nejde zdechnout.
update - tak nic, pořád stejný, ať tím tlačítkem hýbám jakkoliv
Nicméně co chci říct, moc protizlodějské to není :-D Ono to jde nastartovat jen to nejde zdechnout.
update - tak nic, pořád stejný, ať tím tlačítkem hýbám jakkoliv
Re: RRC 200TDI by DDT
Problem bude vtom že ti nevypína rele. Rele by malo byť ovladane priamo zo spinačky. Chod za elektrikarom nech ti pripoji rele na novo k cievke a spinačke a maš po probleme.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Re: RRC 200TDI by DDT
Dalšia vec je ta či je rele vôbec potrebne. Ked som videl tie rozpanute kontakty na spinačke tak nieco nieje v poradku. Zozen si druhe kontakty na spinačku a vykruť tu malu skrutku na spinačke von to je druhá cast kontaktov v zamku spinačky. Inak kontakty spinačky by sa nemali dat rozobrať ak sa to rozpadlo dačo nieje dobre.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Re: RRC 200TDI by DDT
pokud tam to relé je, tak spínačka i auto fungují bezvadně. jen ho nezdechnu. To co je vidět na videu dělá až když tam to relé není.
nicméně držel jsem se toho co říkal Mirko, zjistit zda do toho kabelu v relé jde vůbec něco. Otočil jsem klíčkem do polohy II aby vše svítilo, vyndal relé, na multimetru nastavil 20, dal jsem červenou špici do zdířky kam vede ten třibarevný kabel který je propojený s tím šedým a černý jsem nevěděl kam pichnout tak jsem ho dal na kostru. A nic jsem nenaměřil, ale možná s tím zacházím špatně, tak mně když tak někdo opravte. Mimochodem na baterce jsem naměřil 12, což beru že je dobrá hodnota, pak ale nevím proč se to tváří jako vybitá baterie.
nicméně držel jsem se toho co říkal Mirko, zjistit zda do toho kabelu v relé jde vůbec něco. Otočil jsem klíčkem do polohy II aby vše svítilo, vyndal relé, na multimetru nastavil 20, dal jsem červenou špici do zdířky kam vede ten třibarevný kabel který je propojený s tím šedým a černý jsem nevěděl kam pichnout tak jsem ho dal na kostru. A nic jsem nenaměřil, ale možná s tím zacházím špatně, tak mně když tak někdo opravte. Mimochodem na baterce jsem naměřil 12, což beru že je dobrá hodnota, pak ale nevím proč se to tváří jako vybitá baterie.
Re: RRC 200TDI by DDT
Ak to špatne točí tak treba zmerat prud na baterke, ale multimerom to nerob je nato špecialna skušačka. Skus baterku v inom aute či bude štartovať. Ak bude točiť v inom aute ok, tak je potom problem bud zo štarterom alebo kontaktami na štartri. Daj vyrobyť pre istotu jeden ukostrovací kabel na štarter alebo samostatne odskušaj štarter.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
- Mirko
- Příspěvky: 2865
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
12 na nabité baterce je spíš málo. Zkus ještě to relátko zapojit a změřit konektor v soklu zezadu. Jinak ale byl postup správný a souhlasí to s tím, že ten šedý drát ti přiváděl do toho relé proud, který měl jít z WLG. A teď zjístí, proč do WLG nejde proud. A už taky kuchni tu středovou konzolu a zjisti kam je napojený ten záhadný přepínač. Dyť je to 15 min práce a budeš vědět a ne špekulovat.
Nechci staršit, ale vzhledem k poloze WLG to stejně skončí tak, že budeš muset rozdělat palubovku...
Nechci staršit, ale vzhledem k poloze WLG to stejně skončí tak, že budeš muset rozdělat palubovku...
Re: RRC 200TDI by DDT
ok Mirko, díky budu pokračovat v pátrání, tu středovou konzoli rozdělám, stejně je slícovaná blbě jak tam někdo napasovával tu jinou převodovku. trubky na rozvod vzduchu nejsou propojené a nedoléhají, tak to pospojuji. Ty hadice co vedou dozadu jsou teplý vzduch pro pasažéry vzadu že?