RRC 200TDI by DDT

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RE: Re: RRC 200TDI by DDT

#361 Příspěvek od teslo » 07 bře 2016 11:54

sendo5 píše: To puzdro je rozbité!
:yes
podla fotky si spinacku rozobral viac ako by sa standardne malo dat. Nemusi byt spravne zlozena...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
sendo5
Příspěvky: 84
Registrován: 07 lis 2015 10:15
auto: Freelander 1,2001td4

Re: RRC 200TDI by DDT

#362 Příspěvek od sendo5 » 07 bře 2016 12:24

Ja si myslim že tie kontakty by da nemali dať rozobrať, iba ked ich vypačiš von a to potom nema zmysel opravovať ak tam niečo chýba alebo je to zničene. Landrover je sice ako lego ale iste veci su dosť chulostive na rozoberanie.

Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RE: Re: RRC 200TDI by DDT

#363 Příspěvek od DDT » 07 bře 2016 12:54

Jediné co jsem se spínačkou udělal bylo sundání tohoto konektoru. Na něčí radu, za chodu motoru, jestli ho to "zdechne" nebo ne. Nic jiného jsem s tím nedělal. Každopádně pokud tento krok byl špatně, tak mám koupit novou? A ten krok jsem udělal až poté co mi nešla poloha II vypnout. Před tím jsem do spínačky nijak nezasahoval.

odstrojit to odstrojím, to není problém, většinu práce nebudu dělat já, to bude dělat eletkrikář, já na to nemám.
Přílohy
image.jpeg
image.jpeg (75.56 KiB) Zobrazeno 2992 x

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC 200TDI by DDT

#364 Příspěvek od Lukasino » 07 bře 2016 13:08

Tohle ale není konektor, ten je po kabelech někde dál... :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#365 Příspěvek od DDT » 07 bře 2016 13:26

Lukasino, jasně, terminologie, ale chápeš krok který jsem provedl ne?

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#366 Příspěvek od teslo » 07 bře 2016 13:48

sendo5 píše:Ja si myslim že tie kontakty by da nemali dať rozobrať, iba ked ich vypačiš von a to potom nema zmysel opravovať ak tam niečo chýba alebo je to zničene. Landrover je sice ako lego ale iste veci su dosť chulostive na rozoberanie.

Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Aaaaale, zas atomova elektraren to nieje...i ked chulostive ano :lol: To, ze sa mu to neumyselne podarilo dat dole znaci bud a) ze ma speci schopnosti b) ze sa v tom uz niekdo predtym vrtal...uz si fakt nepamatam, ako to v tej spinacke vyzera. Je to uz peknych par rokov, co som ju mal rozobratu.

to DDT: to s tou spinackou som Ti asi hovoril ja po telefone, ale vravel som rozpoj konektory spinacky. Ty si ale nerozpojil kontakty, ale rozobral spinacku :shock: Pls. nechaj si ju skontrlovat ci je spravne zlozena a funguje ako ma niekomu znalemu, alebo kup rovno novu.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#367 Příspěvek od Mirko » 07 bře 2016 15:07

teslo píše: Aaaaale, zas atomova elektraren to nieje...i ked chulostive ano :lol:
Kdyby atomové elektrárny byli tak choulostivé na opravy jako staré Range Rovery, tak už na zemi žije jenom Ozzy Osbourne (před pár měsící bych ještě přidal Lemmyho Kilmistra - ale ten umřel ;-) )

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#368 Příspěvek od DDT » 07 bře 2016 15:32

Mám to na seznamu toho co má autoelektrikář projít. Nicméně to co to auto dělá, dělalo už před tímto zásahem. A jediné co jsem tam udělal bylo vycvaknutí a nacvaknutí, ono to snad ani jiný způsob nenabízelo, ale prověřím to.

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#369 Příspěvek od DDT » 07 bře 2016 19:04

tak spínačka vypadá že má zapojeno vše co by mít měla, zapojit to jinak ani nejde.
Akorát tento žlutý konektor, tak ten fakt prostě nevím kam má přijít. Nikde nechybí a takhle tam je na volno už co jsem to koupil.

Ještě se zeptám, když chci zjistit zda auto má odběr z baterky ikdyž je vše vypnuto tak dělám správně když jsem odpojil + od baterky, počkal cca 15 minut a pak multimetr přiložil k + na baterce a k + na kabelu? Naměřil jsem totiž 12,45. Což je hodnota stavu baterie.
Přílohy
IMG_4075.JPG.jpg

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC 200TDI by DDT

#370 Příspěvek od Lukasino » 07 bře 2016 19:11

Na voltmetru musíš zapojit červený kabel místo V mA na 20A/10A nebo co tam máš. Černý zůstává na COM.

Jen si dej pozor, aby proud, který budeš měřit byl menší, než zvládne Tvůj multimetr (většinou 10A u těch levnějších).
Přílohy
B1Hh.jpg
B1Hh.jpg (47.7 KiB) Zobrazeno 2932 x
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#371 Příspěvek od DDT » 07 bře 2016 19:26

měřil jsem to takto:
Přílohy
IMG_4081.JPG.jpg

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC 200TDI by DDT

#372 Příspěvek od Lukasino » 07 bře 2016 19:31

Tím měříš napětí, musíš to přepojit na 10A, aby jsi měřil proud.

Napětí je stejnosměrné 12V, střídavé 230V doma, atd. Ale Tebe zajímá jaký to má odběr :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#373 Příspěvek od DDT » 07 bře 2016 19:49

takže stejné nastavení, jen posunu červený kabel do modrého?
A asi bych si měl vytáhnout kabliky ven, protože zvednutím haubny se světlo rozsvítí a tím to nebude ukazovat správně ne?

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC 200TDI by DDT

#374 Příspěvek od Lukasino » 07 bře 2016 20:01

Nastav si to na 10A na voliči
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#375 Příspěvek od DDT » 07 bře 2016 21:05

odpojil jsem + a měřím to tak že dám červený na + drát a černý na + baterku
Přílohy
nastaveno takto, naměřil jsem 0,00 prostě nic
nastaveno takto, naměřil jsem 0,00 prostě nic
nastaveno takto, naměřil jsem 0,02
nastaveno takto, naměřil jsem 0,02

MadTom
Příspěvky: 15260
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#376 Příspěvek od MadTom » 07 bře 2016 21:30

V tom prvním případě jsi správně naměřil nulu, protože pro 10A rozsah musíš použít příslušnou svorku, tak jak jsi to udělal v druhém případě.
0,02A není moc.
Jestli se ti ale zůstává viset nějaké relé, kvůli tomu, že dostane přidržovací napětí "z druhé strany" - tedy od svého výstupu, tak odpojením baterky toto napětí zmizí, relé odpadne a po připojení baterku už se znovu nezapne, a tím pádem měříš klidovej stav.

Aby jsi měl jistotu, tak nastartovat, zdechnout, připojit ampérmer na baterku a drát od baterky a teprve potom tento drát odpojit od baterky, a to tak, aby jsi nepřerušil obvod.
A v praxi se vezme klešťový ampérmetr, ten se cvakne na kabel a měří se proud bez nutnosti rozpojení obvodu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#377 Příspěvek od VencaZE » 07 bře 2016 21:53

Vida, to je nápad- u sebe můžu měřit klidový proud na bateriovým odpojovači :grin: .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC 200TDI by DDT

#378 Příspěvek od Lukasino » 08 bře 2016 09:06

Ještě mě napadlo k té baterce, zkoušel jsi jí dát do jiného auta, jestli tam bude fungovat normálně? Nebo naopak z jiného auta do RRC?

Aby jsi tady neřešil něco, za co auto nemůže (KO baterii bez kapacity).
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#379 Příspěvek od DDT » 08 bře 2016 09:51

no ono aktuálně ty problémy jsou dva, možná je to jeden spojený problém:
1. vybíjení baterie - může způsobit bod 2.
2. po nastartování nezdechnu motor - tohle bod 1. nezpůsobuje

Takže dnes po příchodu z práce zkusím ověřit co to dělá po nastartování a zdechnutí motoru, ale ještě jsem nepochopil nebo nevymyslel jak to změřit. Protože když odpojim baterku abych to proměřil tak ta věc co mně vybíjí baterii se odpojí a už ji nezměřím. Návod který dal MadTom jsem nepochopil, protože jsem laik.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#380 Příspěvek od teslo » 08 bře 2016 09:59

Vsetci tu hovorime, ze na palivovom okruhu je stop ventil, ktory vypina privod nafty. Najdi ho a spusti manualne. Uz si si pozrel RAVE?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Odpovědět