RRC 200TDI by DDT
Re: RRC 200TDI by DDT
Je dost možne že tam niekto obchadzal žhavenie zmeraj pre istotu ten konektor zažltnuty na privode do spinačky. Ale vypada to tak že si niekto pomohol zo stalym prudom.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Re: RRC 200TDI by DDT
Jak psal Mirko, stálý proud si někdo vzal ze zapalovače. Otázkou je proč. Ale na tom už od zítřka bude pracovat člověk co tomu rozumí.
Re: RRC 200TDI by DDT
Musím koupit novou autobaterii, jakou tam mohu dát? Teď je tam Varta 75 Ah. Ale jelikož tady máme v Krnově tak báječný výběr tak mi nabízí nějakou jinou Vartu, ale 74 Ah. Tak se chci zeptat pro sichr co tam patří origo.
Re: RE: Re: RRC 200TDI by DDT
Elektrikar by to mal určit podla alternatora a štartera. Ale ja som mal v 200 tdi 95 až 100 Ah.DDT píše:Musím koupit novou autobaterii, jakou tam mohu dát? Teď je tam Varta 75 Ah. Ale jelikož tady máme v Krnově tak báječný výběr tak mi nabízí nějakou jinou Vartu, ale 74 Ah. Tak se chci zeptat pro sichr co tam patří origo.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Re: RE: Re: RRC 200TDI by DDT
aha, ok takže 75 a větší. Limitem je mi tedy velikost prostoru pro baterku. Změřím a podle toho ji koupím.
-
- Příspěvky: 15223
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
To je jednoduché, vezmi si metr a změř si, jak velká se ti tam vejde a podle toho kup co největší se tam vejde. Akorát si dej pozor, aby měla správně rozmístěném plus a mínus, aby ti vyšly kabely.
Všechny slušnější baterky jsou jinak co se týče parametrů jako je startovací proud podobné.
A jak jsi došel k tomu, že ji musíš vyměnit?
Všechny slušnější baterky jsou jinak co se týče parametrů jako je startovací proud podobné.
A jak jsi došel k tomu, že ji musíš vyměnit?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: RRC 200TDI by DDT
nejsem schopen ji nabít, mám dvě nabíječky, vytáhl jsem ji z auta, nechal celou noc nabíjet, dal do auta, trochu to potootočí a pak jen cvakání, na další pokus už jen cvakání. A takhle jsem nabíjel Xkrát. Nastartoval jsem jen jednou. Pak už zas ne. Nemám druhou abych si vyzkoušel jestli je to baterkou a proto nijak jinak mně nenapadá než koupí nové jak to ověřit.
- Mirko
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
A elektrikář nemá nějakou na zápůjčku? Jen pro vyzkoušení, protože u tvé elektroinstalace není jistého nic. Pravděpodobně tvá je mrtvá, ale je blbost teď koupit novou a mít jí v tvé elektrice zapojenou, protože taky může být po ní, než tu závadu opravíte...
Re: RRC 200TDI by DDT
Já nenastartuji abych k němu dojel, včera po práci jsem nenastartoval.
Dvě různé nabíječky a výsledek pořád špatný.
Jednou jsem klepl klíčem o kostru při povolování + a užil si výboj. Podle mně jsem ji zabil tímto.
Dvě různé nabíječky a výsledek pořád špatný.
Jednou jsem klepl klíčem o kostru při povolování + a užil si výboj. Podle mně jsem ji zabil tímto.
Re: RRC 200TDI by DDT
No skôr ak by si točil s malo nabitou bateriou tak ju pretažíš a odpali članok.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Re: RRC 200TDI by DDT
Neboj, tymto urcite nie.DDT píše:Jednou jsem klepl klíčem o kostru při povolování + a užil si výboj. Podle mně jsem ji zabil tímto.
Ake nabijacky pouzivas? (pokial nejake smejdy, tak moze trvat velmi dlho kym bateriu dobiju)
Ale podla toho ako to popisujes, tak sa priklanam k nazoru, ze uz moze byt mrtva - tzn. ma nizku kapacitu. Naprazdno sa moze tvarit, ze napatie je OK, ale akonahle ju zatazis velkym odberom (startovanim), tak zdochne.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RE: Re: RRC 200TDI by DDT
No hej ale to musí byť bud zasulfidovana stata vyflusana baterka alebo članok v skrate.[emoji33]teslo píše:Neboj, tymto urcite nie.DDT píše:Jednou jsem klepl klíčem o kostru při povolování + a užil si výboj. Podle mně jsem ji zabil tímto.
Ake nabijacky pouzivas? (pokial nejake smejdy, tak moze trvat velmi dlho kym bateriu dobiju)
Ale podla toho ako to popisujes, tak sa priklanam k nazoru, ze uz moze byt mrtva - tzn. ma nizku kapacitu. Naprazdno sa moze tvarit, ze napatie je OK, ale akonahle ju zatazis velkym odberom (startovanim), tak zdochne.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Re: RE: Re: RRC 200TDI by DDT
je to zánovně vypadající Varta....nabíječky jsou nějaké inteligentní. Jedna LIDL a druhá Einhell. Obě se umí přepnout jakmile je baterie plná.
Nicméně baterie byla od hlíny a bordelu, zřejmě od brodění. Jako všechno v autě, než jsem to umyl. Hlavně na spodku klasická sbírka hlíny ve všem možném.
Nicméně baterie byla od hlíny a bordelu, zřejmě od brodění. Jako všechno v autě, než jsem to umyl. Hlavně na spodku klasická sbírka hlíny ve všem možném.
Re: RRC 200TDI by DDT
Hlina a bordel nema na bateriu vplyv ale hlavne nabijací prúd. A cyklus nabijania a vybíjania pripadne neprimerane prudove zataženie a samovybíjanie ked dlho bateria stojí.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
- gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: RRC 200TDI by DDT
nabijackam neverim, tym tvojim tiez nie...
pouzivam 5A zdroj
na nic nechat nabijat a rano oderat meracom kapacity - mam ale si daleko
este skus ci sa ti nehreju kable ked startujes
idealne skusit 2hu baterku - vylucovacia metoda...
pouzivam 5A zdroj
na nic nechat nabijat a rano oderat meracom kapacity - mam ale si daleko
este skus ci sa ti nehreju kable ked startujes
idealne skusit 2hu baterku - vylucovacia metoda...
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
Re: RRC 200TDI by DDT
nová už stojí v garáži.....takže dnes auto snad dopravím na opravu....a snad u toho cestou neshořím 

Re: RRC 200TDI by DDT
Inak tebe by bolo možno dobre spravit odpojovak na bateriu aby si sa na aute mohol vozit pokym vychytaš muchy s elektrinou.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Re: RRC 200TDI by DDT
já pevně věřím že to po opravě nebude potřeba, s autem v tomto stavu nejezdím.
Re: RRC 200TDI by DDT
Tak chlapi. S novou baterkou jsem nastartoval na drc. Takže dojel jsem a předal vůz aniž by shořel a požádal o odstranění všech bastlů a navrácení až zdravého vozu.
Re: RRC 200TDI by DDT
Mám dotaz. Poté co jsem rozchodil a zpět namontoval zadní stěrač. Tak se pohyboval nějak ztuha až po pár tazích vyhodil pojistku. Je možné že jsem ho dotáhl moc? Je tam něco konkrétního na co jsem si měl dát pozor?