Mám problém na D4 rok 2012 s podvozkem, respektive, na silnici normálně funguje, v terénu se z ničeho nic rozsvítí že je přehřátej kompresor na dofukování a auto se automaticky sfoukne do nejnižší polohy.
Kdyby aspoň zůstalo tam kde je, potom logicky je potřeba hodně vzduchu aby se zas nafouklo a tím pádem se kompresor hřeje o to víc.
Takže nezbývá než si dát půl hodinky odpočinek a pak se nastartuje a nafoukne a jede jako by se nic nestalo ...
Problém s podvozkem D4
Moderátor: Miky_CZ
- Lukasino
- Příspěvky: 3984
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Problém s podvozkem D4
Kompresor, pokud je na stejném místě jako u D3, tak je na levé straně, cca pod levými zadními dveřmi. Sundej kryt a podívej se, zda není obalen hroudou bahna, nebo tam není něco podobného, co by zabraňovalo chlazení 

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Problém s podvozkem D4
A víš 100%, že je to přehřátím? Měl jsi to na diagnostice, chybový kód říká, že je to přehřátím?chiefcip píše:Mám problém na D4 rok 2012 s podvozkem, respektive, na silnici normálně funguje, v terénu se z ničeho nic rozsvítí že je přehřátej kompresor na dofukování a auto se automaticky sfoukne do nejnižší polohy.
Kdyby aspoň zůstalo tam kde je, potom logicky je potřeba hodně vzduchu aby se zas nafouklo a tím pádem se kompresor hřeje o to víc.
Takže nezbývá než si dát půl hodinky odpočinek a pak se nastartuje a nafoukne a jede jako by se nic nestalo ...
Žlutá, či červená kontrolka pérování může znamenat ledasco, přehřátí je pouze jedna z mnoha možností.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: 03 srp 2010 16:12
- tel.: 720119411
- auto: Discovery 3
- Bydliště: České Budějovice
Re: Problém s podvozkem D4
Jojo je tam stejně, ještě jsem pod to nekoukal, měl jsem to rozebrané akorád u D3Lukasino píše:Kompresor, pokud je na stejném místě jako u D3, tak je na levé straně, cca pod levými zadními dveřmi. Sundej kryt a podívej se, zda není obalen hroudou bahna, nebo tam není něco podobného, co by zabraňovalo chlazení
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: 03 srp 2010 16:12
- tel.: 720119411
- auto: Discovery 3
- Bydliště: České Budějovice
Re: Problém s podvozkem D4
Vyloženě to píše na displayi že je přehřátý kompresor a když to dám na diagnostiku kterou vozím sebou tak má třeba 90 a jak se to vypne tak to pomalu leze dolu.HST píše:A víš 100%, že je to přehřátím? Měl jsi to na diagnostice, chybový kód říká, že je to přehřátím?chiefcip píše:Mám problém na D4 rok 2012 s podvozkem, respektive, na silnici normálně funguje, v terénu se z ničeho nic rozsvítí že je přehřátej kompresor na dofukování a auto se automaticky sfoukne do nejnižší polohy.
Kdyby aspoň zůstalo tam kde je, potom logicky je potřeba hodně vzduchu aby se zas nafouklo a tím pádem se kompresor hřeje o to víc.
Takže nezbývá než si dát půl hodinky odpočinek a pak se nastartuje a nafoukne a jede jako by se nic nestalo ...
Žlutá, či červená kontrolka pérování může znamenat ledasco, přehřátí je pouze jedna z mnoha možností.
Re: Problém s podvozkem D4
asi máš Honzo vadné čidlo teploty motoru nebo čidlo teploty kompresoru nebo se podívej na konektory v řídící jednotce pérování, jestli mají dobrý kontakt, případně kabeláž. Na konektoru C2030 je pin5 signál z čidla motoru proti pin7 zemi a na C2321 je signál z čidla kompresoru na pin2 proti zemi na pin17, protože nastavený teplotní limit, kdy se odpojí kompresor je podstatně výše.chiefcip píše:Vyloženě to píše na displayi že je přehřátý kompresor a když to dám na diagnostiku kterou vozím sebou tak má třeba 90 a jak se to vypne tak to pomalu leze dolu.HST píše:
A víš 100%, že je to přehřátím? Měl jsi to na diagnostice, chybový kód říká, že je to přehřátím?
Žlutá, či červená kontrolka pérování může znamenat ledasco, přehřátí je pouze jedna z mnoha možností.
Pro zvedání je mezi 130-150°C a pro plnění zásobníku je 120-140°C, takže 90°C je normální teplota.