Problém s podvozkem D4

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
chiefcip
Příspěvky: 123
Registrován: 03 srp 2010 16:12
tel.: 720119411
auto: Discovery 3
Bydliště: České Budějovice

Problém s podvozkem D4

#1 Příspěvek od chiefcip » 11 bře 2016 22:05

Mám problém na D4 rok 2012 s podvozkem, respektive, na silnici normálně funguje, v terénu se z ničeho nic rozsvítí že je přehřátej kompresor na dofukování a auto se automaticky sfoukne do nejnižší polohy.

Kdyby aspoň zůstalo tam kde je, potom logicky je potřeba hodně vzduchu aby se zas nafouklo a tím pádem se kompresor hřeje o to víc.

Takže nezbývá než si dát půl hodinky odpočinek a pak se nastartuje a nafoukne a jede jako by se nic nestalo ...

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3984
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Problém s podvozkem D4

#2 Příspěvek od Lukasino » 12 bře 2016 07:43

Kompresor, pokud je na stejném místě jako u D3, tak je na levé straně, cca pod levými zadními dveřmi. Sundej kryt a podívej se, zda není obalen hroudou bahna, nebo tam není něco podobného, co by zabraňovalo chlazení :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1043
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: Problém s podvozkem D4

#3 Příspěvek od HST » 22 bře 2016 17:05

chiefcip píše:Mám problém na D4 rok 2012 s podvozkem, respektive, na silnici normálně funguje, v terénu se z ničeho nic rozsvítí že je přehřátej kompresor na dofukování a auto se automaticky sfoukne do nejnižší polohy.
Kdyby aspoň zůstalo tam kde je, potom logicky je potřeba hodně vzduchu aby se zas nafouklo a tím pádem se kompresor hřeje o to víc.
Takže nezbývá než si dát půl hodinky odpočinek a pak se nastartuje a nafoukne a jede jako by se nic nestalo ...
A víš 100%, že je to přehřátím? Měl jsi to na diagnostice, chybový kód říká, že je to přehřátím?
Žlutá, či červená kontrolka pérování může znamenat ledasco, přehřátí je pouze jedna z mnoha možností.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

chiefcip
Příspěvky: 123
Registrován: 03 srp 2010 16:12
tel.: 720119411
auto: Discovery 3
Bydliště: České Budějovice

Re: Problém s podvozkem D4

#4 Příspěvek od chiefcip » 28 bře 2016 21:11

Lukasino píše:Kompresor, pokud je na stejném místě jako u D3, tak je na levé straně, cca pod levými zadními dveřmi. Sundej kryt a podívej se, zda není obalen hroudou bahna, nebo tam není něco podobného, co by zabraňovalo chlazení :wink:
Jojo je tam stejně, ještě jsem pod to nekoukal, měl jsem to rozebrané akorád u D3

chiefcip
Příspěvky: 123
Registrován: 03 srp 2010 16:12
tel.: 720119411
auto: Discovery 3
Bydliště: České Budějovice

Re: Problém s podvozkem D4

#5 Příspěvek od chiefcip » 28 bře 2016 21:13

HST píše:
chiefcip píše:Mám problém na D4 rok 2012 s podvozkem, respektive, na silnici normálně funguje, v terénu se z ničeho nic rozsvítí že je přehřátej kompresor na dofukování a auto se automaticky sfoukne do nejnižší polohy.
Kdyby aspoň zůstalo tam kde je, potom logicky je potřeba hodně vzduchu aby se zas nafouklo a tím pádem se kompresor hřeje o to víc.
Takže nezbývá než si dát půl hodinky odpočinek a pak se nastartuje a nafoukne a jede jako by se nic nestalo ...
A víš 100%, že je to přehřátím? Měl jsi to na diagnostice, chybový kód říká, že je to přehřátím?
Žlutá, či červená kontrolka pérování může znamenat ledasco, přehřátí je pouze jedna z mnoha možností.
Vyloženě to píše na displayi že je přehřátý kompresor a když to dám na diagnostiku kterou vozím sebou tak má třeba 90 a jak se to vypne tak to pomalu leze dolu.

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2570
Registrován: 25 bře 2013 09:51
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Problém s podvozkem D4

#6 Příspěvek od xxx » 28 bře 2016 21:50

chiefcip píše:
HST píše:
A víš 100%, že je to přehřátím? Měl jsi to na diagnostice, chybový kód říká, že je to přehřátím?
Žlutá, či červená kontrolka pérování může znamenat ledasco, přehřátí je pouze jedna z mnoha možností.
Vyloženě to píše na displayi že je přehřátý kompresor a když to dám na diagnostiku kterou vozím sebou tak má třeba 90 a jak se to vypne tak to pomalu leze dolu.
asi máš Honzo vadné čidlo teploty motoru nebo čidlo teploty kompresoru nebo se podívej na konektory v řídící jednotce pérování, jestli mají dobrý kontakt, případně kabeláž. Na konektoru C2030 je pin5 signál z čidla motoru proti pin7 zemi a na C2321 je signál z čidla kompresoru na pin2 proti zemi na pin17, protože nastavený teplotní limit, kdy se odpojí kompresor je podstatně výše.
Pro zvedání je mezi 130-150°C a pro plnění zásobníku je 120-140°C, takže 90°C je normální teplota.

Odpovědět