Vrzání v zatáčkách
Moderátor: Safraporte
Vrzání v zatáčkách
Při zatáčce v plném rejdu se mi ozve vravidelné vrznutí v přední části auta. Vyměnil jsem destičky ale nic se nezměnilo. Když jsme u těch brzdových destiček, tak dřív tam byly od firmy Lucas a skoro nešpinily. Teď mám Textar a kola jsou pěkně špinavý. Možná to je tím že nejsou úplně zajeté. Těžko říc
Freelander 2005 Td4, http://www.duluxpraha.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.icolor.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Zítra jedu k Adminovi na kontrolu ve 100 tis.km tak to tam probereme.



Freelander 2005 Td4, http://www.duluxpraha.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.icolor.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě jednou děkuji Adminovi a spol. za odvedenou práci na mém free. Spokojenost. 

Freelander 2005 Td4, http://www.duluxpraha.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.icolor.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
To vrzání v zatáčce v plném rejdu bylo jen při pomalé rychlosti. Na volantu nebylo nic znát. Technik to projel a je pravda, že ho nešetřil. Zkontrolavali IRD, diferák, vyčistil brzdy, vyměna motor. oleje, filtry + filtr oddychu motoru, dolití brzdovky,serva, napojení na diagnostiku. Nic nenašli. Žádné mechanické opotřebení. Nejspíš vržou manžety na poloose. Když se zatočí tak o sebe třou jak jsou vlnité a to nejspíš způsobuje ty zvuky. Nic méně zvuky přestali a to je důležité. Uvidíme jestli to zase začne nebo ne a pak se tomu budu více věnovat. Auto jde lépe za plynem a je celkově klidnější i díky tomu filtru oddychu. Nikdy ho neměnily. Můj názor. Tak si každý udělejte obrázek. Zdar Landáci
Freelander 2005 Td4, http://www.duluxpraha.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.icolor.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Admin mi připustil možnost pořádání nějakého srazu u Nové Paky. Kousek od něj jsou autokrosové dráhy, tak by se dalo pěkně pojezdit. Má sice dost práce okolo tak uvidíme. Kdo se přidá?
Freelander 2005 Td4, http://www.duluxpraha.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.icolor.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
vrzání...je pryč
tak si troufám tvrdit že jsem rozlouskl problém s vrzáním freelandera(teda aspoň u toho mého) nejsem žádný zhýčkaný mazlík bohatého taťky takže ledacos vydržim ale to vrzáni mě doj......o jednoho dne jsem se vrátil z rozvrzaného nákupu a řekl jsem dost a večer už můj miláček ani nevrzl.Celý fór byl ve dveřích,dveře jsou vyrobeny z dvou kusů plechu venkovní skořepiny a vnitřní části na které jsou panty zámek atd.,problém byl v tom že tyto dva plechy o sebe třely a to bylo to vrzání dělo se to při křížení karoserie kdy dochází ke zkrutu káry a pohybu zmíněných plechů u mě k tomu docházelo v oblasti pantu plech v tom místě není svařený pouze zafalcovaný a není nijak ošetřený proti pohybu u BMW (kde pracuju) ty plechy taky nejsou svařeny ale jen zafalcovány ale mimo to jsou slepeny nejakým tmelem a tím samím tmelem je přes celý spoj udělaná housenka po obvodu dveří.Když jsem otevřel dveře na max a namáhal jsem je ještě víc šlo zřetelně vidět jak se ty plechy hýbou.
rozebral jsem čalounění nahřál spoj horkovzdušnou pistolí regulovanou teplotou abych nepoškodil lak a celí spoj zevnitř i zvenku nastříkal sprejem na duťiny z venku utřel složil a je klid halelujá
rozebral jsem čalounění nahřál spoj horkovzdušnou pistolí regulovanou teplotou abych nepoškodil lak a celí spoj zevnitř i zvenku nastříkal sprejem na duťiny z venku utřel složil a je klid halelujá
Freelander 1.8 16v