#12
Příspěvek
od Hubert » 25 dub 2016 21:59
Takže nebudu už napínat. Do Discovery 300 Tdi se mě podařilo naimplantovat ABS z Freelandera. Tím pádem se mě podařilo získat normálně fungující ABS, TC (kontrolu trakce) HDC (kontrola sjezdu).
HDC ještě není zapojené, tedy nemám tlačítko.
TC už jsem vyzkoušel LR Srazu v Jihlavě. A kupodivu to funguje není to 100% špéra, ale pomůže to dost.
ABS úplně něco jiného jak origo ABS v DI.
Vlastní přestavba znamenala vyměnit kostku ABS neboli modulátor. Tři trubky vyrobit nové ostatní šli předělat.
Přeházet dráty v origo konektoru + některé přidat. V motorovém prostoru to byla tedy celkem prkotina.
V autě už to bylo hroší. Po přepinování konektorů (celkem asi 50) celý sytém nechodil a tu jsem začal předpokládat problém.
Jeden drát slouží jako datový a jdou po něm data z ŘJ motoru dato do ŘJ ABS. Aby toho nebylo málo tak tak tam tečou zároveň tři údaje a to:
Poloha plynového pedálu
Kroutící moment motoru
Otáčky motoru
To že tam tečou tyto tři údaje jsem nezjistil hned, ale až po čase. Tomuto zjištění předcházelo v podstatě dekódování signálu. Což jsem z prvu nevěděl jak signál nahrát poradil mě MadTom. Pak už to bylo jenom o čase.
Postavit tedy simulátor ŘJ motoru a s ním vygenerovat požadovaný signál na základě polohy plynového pedálu.
Nebudu se tady rozepisovat jaká to byla anabáze třeba se zjištěním limitních hodnot atd.
V Jihlavě mě odešel simulátor ŘJ motoru, ale už vím proč takže by se to nemělo opakovat.
Nicméně celé to funguje a navíc se to dá vypnout jedním tlačítkem.
Byla to výzva a podařilo se. Jsou další tak se těšte.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.