RRC 3,9 EFI Prechlastávanie a cukanie za jazdy
- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: RRC 3,9 EFI Prechlastávanie a cukanie za jazdy
Tak to by mohol byť ten jav, akurát že ja som nemal možnosť čakať či to pojde na volnobeh alebo zdochne a to by v tej situácii bolo nepríjemné. Aj si zistil, kôli čomu sa to stalo? Alebo to bolo niekedy v dobe tvojích problémov s váhou vzduchu?
- Mirko
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 3,9 EFI Prechlastávanie a cukanie za jazdy
Přehodil jsem snímač klapky za jiný a už to nedělal. On mi taky mechoš z Německa po tom, co jsem mu popsal tento jev hned řekl - snímač klapky. Zkus to, ale já už tomuhle vstřikování nevěřím ani pozdrav... 

- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: RRC 3,9 EFI Prechlastávanie a cukanie za jazdy
Mě se to uchlastávalo kvůli počítači. Jak to má vstřikovat levá půlka vstřiků a pak pravá půlka, tak mě ten počítač pouštěl vstřiky všechny najednou. Takže to normálně nastartovalo, běželo i jezdit se s tím dalo, ale prostě když to pak běželo někde na volnoběh tak se to úplně ulilo.
To jste měřili, jestli nevstřikuje levá i pravá půlka dohromady?
K

To jste měřili, jestli nevstřikuje levá i pravá půlka dohromady?
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: RRC 3,9 EFI Prechlastávanie a cukanie za jazdy
Mirko ďakujem velmi pekne, budem musieť skúsiť.
Karle ja myslím, že to asi súčasťou merania nebolo
Len tak medzi rečou... nenašiel by sa u teba snímač klapky? Niekde som totiž počul, že to je jedna možná príčina 
Karle ja myslím, že to asi súčasťou merania nebolo


- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: RRC 3,9 EFI Prechlastávanie a cukanie za jazdy
Stále som sa nedostal k blízkosti niakeho snímača klapky ale tak ma napadla jedna myšlienka. Totižto pokúšal som sa vypátrať načo slúži elektronický prevodník pripojený medzi tachomterové lanká a tak som narazil na niaku tunajšiu debatu kde Mirko radil Mikymu v téme o závoďáku, že, by to mohlo mať niaky súvis s dodávkou paliva. Tak som si spomenul, keďže ja mám krátke lanko prasknuté, nemože byť tá chyba ktorú to robí za jazdy spôsobená práve tým? Ja som mal totiž pôvodne roztrhnuté lanko prevodník/budíky a zadné som neskúmal. To som vymenil ale pri zistení že, to aj tak neukazuje. Po znovurozobraní (s už novým predným lankom) a naletovaní káblikov na tú vec
som zistil, že aj zadné lanko (rozvodovková časť) sa volne točí v bovdene (blbec si to neskontroloval na prvý krát lebo ho to ani nenapadlo
)
Išlo mi totiž o to, že či by sa nedal vynechať prevodník z celého tacho- systému ale napadlo mi, že snáď môže mať súvis s prevodovkou (AT), ibaže som sa niekde dočítal, že sa používa aj v manuály tak som sa v tom mierne stratil a skúšal pátrať ďalej. pritom som narazil na spomínanú debatu o závoďáku, kde to Mirko iba tak podsunul, ale o moc múdrejší som z toho nezostal, tak sa preistotu priamo pýtam:
Odvíja sa dávkovanie paliva u EFI od hodnôt načítaných v prevodníku (speed transducer)?
Ďakujem
PS: Benzínu sa už venujem iba pri studenom štarte odkedy mám nový splyňovač a auto nežere (kôli lanku neviem kolko
) ale ide jak raketa (v rámci svojích možností na tých slikových 32"
)



Išlo mi totiž o to, že či by sa nedal vynechať prevodník z celého tacho- systému ale napadlo mi, že snáď môže mať súvis s prevodovkou (AT), ibaže som sa niekde dočítal, že sa používa aj v manuály tak som sa v tom mierne stratil a skúšal pátrať ďalej. pritom som narazil na spomínanú debatu o závoďáku, kde to Mirko iba tak podsunul, ale o moc múdrejší som z toho nezostal, tak sa preistotu priamo pýtam:
Odvíja sa dávkovanie paliva u EFI od hodnôt načítaných v prevodníku (speed transducer)?
Ďakujem
PS: Benzínu sa už venujem iba pri studenom štarte odkedy mám nový splyňovač a auto nežere (kôli lanku neviem kolko


- Lukasino
- Příspěvky: 3962
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRC 3,9 EFI Prechlastávanie a cukanie za jazdy
S tím převodníkem to podle mě tak nebude. Sám jsem měl uhnilý kabel u něj, takže bez kontaktu, sjeté lanko že už převodníkem neotočilo a auto jezdilo normálně a to dlouhodobě 
Ale mám MT.

Ale mám MT.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: RRC 3,9 EFI Prechlastávanie a cukanie za jazdy
Zaujímavý zvrat vo vyšetrovaní
Tak to by som potom moc rád vedel načo to tam je. Bolo by teda možné ho úplne vynechať a nahradiť jedným celým lankom?

Tak to by som potom moc rád vedel načo to tam je. Bolo by teda možné ho úplne vynechať a nahradiť jedným celým lankom?
- Lukasino
- Příspěvky: 3962
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRC 3,9 EFI Prechlastávanie a cukanie za jazdy
Teď nevím jak to myslíš, já mám z převodovky lanko do převodníku a poté už jde jen dvoužilový kabel do kabiny. Ty máš to lanko dělené?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: RRC 3,9 EFI Prechlastávanie a cukanie za jazdy
Presne tak a preto sa teraz pokúšam zistiť k čomu to tam môže slúžiť. Pokial si dobre pamätám z Káfičovho vlákna tak ty by si mal mať už novšie gulaté ciferníky budíkov kdežto ja mám ešte starší typ (89)
- Lukasino
- Příspěvky: 3962
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRC 3,9 EFI Prechlastávanie a cukanie za jazdy
Jo je to tak
Já už tachometr na svém konečně rozchodil 
A v tom spojení je co?


A v tom spojení je co?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: RRC 3,9 EFI Prechlastávanie a cukanie za jazdy
No práve tá "zbytočnosť", ten prevodník 

- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: RRC 3,9 EFI Prechlastávanie a cukanie za jazdy
Už 4 dni to normálne funguje. Drží sa na volnobehu (až na včera večer kedy mal niaky výpadok - dnes uvidím či ho to už prešlo) a za jazdy cukol iba raz. Dúfam, že mu to vydrží. Iba ma s..e, že neviem čím to je aby to samé prestalo (ak to teda prestalo natrvalo) 

- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: RRC 3,9 EFI Prechlastávanie a cukanie za jazdy
Nechcem zakladať novú tému tak skúsim či si to tu niekto zo znalcov všimne a bude ochotný poradiť
. Aj tak už sa jedná o iné auto takže....
Mám taký menší problém a keďže sa blíži leto, rád by som s tým niečo spravil. Jedná sa o to, že mi zle štartuje. Ale iba keď trochu teplejšie alebo motor zohriaty. Keď bol teraz dva dni dozadu mráz, ták ráno chytil na hneť na prvý válec bez zaváhania. Problém je ale zvyšok dňa. Potom už to štartuje hrozne dlho a/alebo chytí a zdochne a potom naštartuje hneť, ale hrozne zasmrdí benzínom.
Môže to byť spôsobené niektorým čidlom tleploty? Ak ano, ktoré má nastarosť tieto záležitosti?
Ďakujem za všetky rady a tipy na čo pozrieť.

Mám taký menší problém a keďže sa blíži leto, rád by som s tým niečo spravil. Jedná sa o to, že mi zle štartuje. Ale iba keď trochu teplejšie alebo motor zohriaty. Keď bol teraz dva dni dozadu mráz, ták ráno chytil na hneť na prvý válec bez zaváhania. Problém je ale zvyšok dňa. Potom už to štartuje hrozne dlho a/alebo chytí a zdochne a potom naštartuje hneť, ale hrozne zasmrdí benzínom.
Môže to byť spôsobené niektorým čidlom tleploty? Ak ano, ktoré má nastarosť tieto záležitosti?
Ďakujem za všetky rady a tipy na čo pozrieť.
- Mirko
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 3,9 EFI Prechlastávanie a cukanie za jazdy
Obě dvě čidla to mají na starost - jak benzínu, tak vody. Jedno je zvrchu vpředu do sání, druhé je na "fuelrailu" stačí proměřit odpor, jestli dávají hodnoty odpovídající skutečné teplotě.
10C (14°F) 9100-9300 Ohms
0C (32°F) 5700-5900 Ohms
20C (68°F) 2400-2600 Ohms
40C (104°F) 1100-1300 Ohms
60C (140°F) 500-700 Ohms
80C (176°F) 300-400 Ohms
100C(212°F) 150-200 Ohms
10C (14°F) 9100-9300 Ohms
0C (32°F) 5700-5900 Ohms
20C (68°F) 2400-2600 Ohms
40C (104°F) 1100-1300 Ohms
60C (140°F) 500-700 Ohms
80C (176°F) 300-400 Ohms
100C(212°F) 150-200 Ohms
- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: RRC 3,9 EFI Prechlastávanie a cukanie za jazdy
No tééda to je rýchlosť. Ďakujem, pokúsim sa to zistiť 
