Pohon, uzávěrky RR p38

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Hanes2703

Pohon, uzávěrky RR p38

#1 Příspěvek od Hanes2703 » 18 čer 2008 15:35

Mohl by mi prosím vás někdo vysvětlit jak na tomot autě fungují uzávěrky(automatické?, mezinápravové?...) a jestli auto má stály pohon všech kol? Děkuji, moc tomu totiž nerozumím

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od OC » 18 čer 2008 21:40

Nejlepší je podle mých zkušeností rangerovers.net, tam je to popsané hodně detailně.

Jinak ve stručnosti -- full-time 4x4, uprostřed visko, vzadu elektronické TC, vepředu u novějších aut také, u nejstarších nikoli.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Hanes2703

#3 Příspěvek od Hanes2703 » 25 čer 2008 15:28

A muzu se jeste zeptat proc se v terénu netočí obe 2 přední kola??

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MartinMM » 25 čer 2008 17:15

Hanes2703 píše:A muzu se jeste zeptat proc se v terénu netočí obe 2 přední kola??
Pockej tak ty kdyz jedes v terenu tak se ti netoci obe predni kola?? teda jak to delas ? to ji jedno kolo stoji a dres snim o zem?? :lol: A jestli jsi mozna myslel proc ti v terenu nezabiraj obe dve kola naraz , tak to asi proto ze bys tam musel kopnout uzaverku jak na predek i na zadek ta u seriovych P38 pokud ja vim neni

Hanes2703

#5 Příspěvek od Hanes2703 » 25 čer 2008 19:10

no jasny myslel sem nezabiraji

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od OC » 25 čer 2008 20:09

MartinMM píše:... proto ze bys tam musel kopnout uzaverku jak na predek i na zadek ta u seriovych P38 pokud ja vim neni
Špéra ne, ale TC ano -- ve většině případů slouží stejně dobře, ne-li lépe*. Akorát že, jak jsem psal, vepředu je halt až u těch novějších (teď nevím, zda od MY97 nebo MY99), tam, kam se dávala ECU ABS Wabco D. Já mám také ještě Wabco C, takže TC jen vzadu :(
___
* Jasně, jsou situace, kdy poctivou uzávěrku ničím nenahradíš -- ale není jich zas tak moc.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Reverend
Příspěvky: 319
Registrován: 26 črc 2007 20:12
tel.: +420777068155
auto: P38, L322
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Reverend » 10 zář 2008 15:50

a kolipa by stala treba uprava a dodatecna montaz uzaverky ???

Uživatelský avatar
Palic
Příspěvky: 194
Registrován: 13 úno 2010 11:38
tel.: LG Optimus 2x
auto: Disco Offroad
Bydliště: Piešťany

Re: Pohon, uzávěrky RR p38

#8 Příspěvek od Palic » 19 bře 2010 17:34

Je mozne aby mi nesiel predny pohon, iba zadny v rezime Hi (automat)? Zeby niekto odpojil prednu napravu? Alebo sa vyskytol nejaky problem. Ked preradim do redukovanej drahy LO tak mi zaberaju vsetky 4.
Disco I 300tdi, terrafirma +2" +2" bodylift, 285/75 R16 T3(Tagom), Recaro rs 2000, 2xpevnostny naraznik, svetelna rampa, vyfuk doboku 2xnavijak so syntetikou, Garmin Street pilot III, CB/PMR, Hi lift, hifi
LR+

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re:

#9 Příspěvek od eliott » 20 bře 2010 20:31

Reverend píše:a kolipa by stala treba uprava a dodatecna montaz uzaverky ???
Na obě nápravy pošítej okolo 60 tis.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re:

#10 Příspěvek od teslo » 22 bře 2010 15:32

OC píše: * Jasně, jsou situace, kdy poctivou uzávěrku ničím nenahradíš -- ale není jich zas tak moc.
Zalezi v akom terene jazdis :wink:
Jasne, ze TC je vacsinou lepsie ako nic, ale mne TC uradovala tak intenzivne, az znicila diferak( vykusnute 3 zuby z oboch satelitov).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Palic
Příspěvky: 194
Registrován: 13 úno 2010 11:38
tel.: LG Optimus 2x
auto: Disco Offroad
Bydliště: Piešťany

Re: Pohon, uzávěrky RR p38

#11 Příspěvek od Palic » 06 led 2011 00:34

Diskusia+foto+popis liftu P38
4"suspension lift+Arnot gen III mechy
3"body lift
35"Simexi
http://www.rangerovers.net/forum/viewto ... a3fd305cd6
Disco I 300tdi, terrafirma +2" +2" bodylift, 285/75 R16 T3(Tagom), Recaro rs 2000, 2xpevnostny naraznik, svetelna rampa, vyfuk doboku 2xnavijak so syntetikou, Garmin Street pilot III, CB/PMR, Hi lift, hifi
LR+

sanjasin
Příspěvky: 2
Registrován: 25 led 2011 19:25

Re: Pohon, uzávěrky RR p38

#12 Příspěvek od sanjasin » 25 led 2011 20:02

Jak se vlastně zapíná redukce - elektronicky nějakým ovladačem?

Uživatelský avatar
Palic
Příspěvky: 194
Registrován: 13 úno 2010 11:38
tel.: LG Optimus 2x
auto: Disco Offroad
Bydliště: Piešťany

Re: Pohon, uzávěrky RR p38

#13 Příspěvek od Palic » 27 dub 2011 23:20

na automate prevolis paku do low range drahy to znamena do neutralu a doprava. Pri manualnej prevodovke mas tlacitko znak ozubene kolo s pismenom L v miestach, kde mas tempomat alebo hmlovky a 4smerovky.
Disco I 300tdi, terrafirma +2" +2" bodylift, 285/75 R16 T3(Tagom), Recaro rs 2000, 2xpevnostny naraznik, svetelna rampa, vyfuk doboku 2xnavijak so syntetikou, Garmin Street pilot III, CB/PMR, Hi lift, hifi
LR+

Odpovědět