Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
Dario345
- Příspěvky: 72
- Registrován: 19 říj 2015 17:46
- auto: RR 2.5DSE
#1
Příspěvek
od Dario345 » 10 kvě 2016 16:33
Ahoj,
při výměně motoru mě chlapi upozornili, že v autě chybí čidlo tlaku turba. Konektor tam leží, ale to čidlo fakt nikde. Prý to má být přimontované na naftovým filtru. Dá se to prosím někde objednat? Auto je teď asi v nouzáku, páč než to rozmotám na 100, tak už je zase další dědina

-
eliott
- Příspěvky: 11530
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#2
Příspěvek
od eliott » 10 kvě 2016 21:26
To tomu chlapi moc nerozumí, P38ka snímač tlaku nemá, a na naftovém filtru už vůbec ne, co by tam asi tak měřilo??? Pokud nejede, je mrtvé čerpadlo.
-
Dario345
- Příspěvky: 72
- Registrován: 19 říj 2015 17:46
- auto: RR 2.5DSE
#3
Příspěvek
od Dario345 » 10 kvě 2016 21:53
Diagnóza pozná, že je špatný čerpadlo?
A pokud tam nemá být, tak potom mě nejde do hlavy, proč tam je ten volnej konektor

Už to tak bylo po té původní "kvalitní" opravě
-
eliott
- Příspěvky: 11530
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#4
Příspěvek
od eliott » 10 kvě 2016 21:56
Dario345 píše:Diagnóza pozná, že je špatný čerpadlo?
Asi ne
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od Kokesek » 11 kvě 2016 10:44
eliott píše:To tomu chlapi moc nerozumí, P38ka snímač tlaku nemá, a na naftovém filtru už vůbec ne, co by tam asi tak měřilo??? Pokud nejede, je mrtvé čerpadlo.
Jasne ze cidlo tlaku sani (tedy vytlaku turba) MA!
Je opravdu prisroubovane na naftovem filtru, A taky jednotka pozna kdyz tam neni nebo kdyz je tlak prekrocen. A korat nepozna kdyz je tlak malej
-
eliott
- Příspěvky: 11530
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#6
Příspěvek
od eliott » 11 kvě 2016 10:52
Kokesek píše:eliott píše:To tomu chlapi moc nerozumí, P38ka snímač tlaku nemá, a na naftovém filtru už vůbec ne, co by tam asi tak měřilo??? Pokud nejede, je mrtvé čerpadlo.
Jasne ze cidlo tlaku sani (tedy vytlaku turba) MA!
Je opravdu prisroubovane na naftovem filtru, A taky jednotka pozna kdyz tam neni nebo kdyz je tlak prekrocen. A korat nepozna kdyz je tlak malej
Řešil jsem to kdysi s Mírou a ten říkal, že to tlak počítá z ostatních parametrů a že to snímač tlaku nemá.
-
eliott
- Příspěvky: 11530
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#7
Příspěvek
od eliott » 11 kvě 2016 11:02
Tak se omlouvám, nedalo mi to a koukl jsem do MC a je tam, opravdu . Vede k němu hadička, takže je někde mimo motor.
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#8
Příspěvek
od Kokesek » 11 kvě 2016 11:08
vetsinou se stane ze se ta hadicka zalepi a auto pak moc nejede. Nebo upadne.
-
eliott
- Příspěvky: 11530
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#9
Příspěvek
od eliott » 11 kvě 2016 12:09
Ale to čerpadlo je často příčinou nízkého výkonu, dělá to ta elektronická hlava.
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#10
Příspěvek
od Kokesek » 11 kvě 2016 13:06
To mel snad pouze jednou jako pricinu problemu...
Ale ta hlava se da prehodit na aute, jeste nejake mam v zaloze.
-
Dario345
- Příspěvky: 72
- Registrován: 19 říj 2015 17:46
- auto: RR 2.5DSE
#11
Příspěvek
od Dario345 » 11 kvě 2016 13:55
Díky moc za rozšíření diskuze. Dneska jsem najel cca 140km a myslím to byl jenom můj pocit...Hold nemůžu očekávat od 100kW/2,2t to co od 85kW/1,5t

Musím si zvyknout...Přepl jsem potom na "sport" a řadilo jinak a potom už byla jízda trochu svižnější, ale opravdu jenom trochu :-D
-
amadjr
- Příspěvky: 179
- Registrován: 27 črc 2015 02:20
- auto: lesni vila P38, l322
#12
Příspěvek
od amadjr » 22 kvě 2016 00:15
dej chip od kokesa a zvedni tlak turba na 1,5 bar.. ano je to prasarna ale muj range jede 180 a to velice rychle..
-
Dario345
- Příspěvky: 72
- Registrován: 19 říj 2015 17:46
- auto: RR 2.5DSE
#13
Příspěvek
od Dario345 » 31 kvě 2016 18:16
Už jsem konečně objednal čidlo "Senzor tlaku vzduchu"

Chci se zeptat. Jaký můžu očekávat změny jízdních vlastností?
-
teslo
- Příspěvky: 2667
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#14
Příspěvek
od teslo » 01 čer 2016 11:55
ne ked si spominal, ze na 100-vku to ledva rozgulas, tak potom by si to mal na 100vku rozgulat trosku sviznejsie. Ale vazne, to auto by malo jazdit +- "normalne" ziadna raketa to nieje, ale zas ani uplny slimak. Chvilu trva kym zaberie turbo a potom to uz je relativne OK.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#15
Příspěvek
od Kokesek » 01 čer 2016 17:17
s cipnutym se da bez problemu udelat i 4,6 V8

do cca 90-100km/h
-
Fakír
- Příspěvky: 58
- Registrován: 21 led 2011 13:40
- tel.: 731602593
- auto: RR P38 2.5 DT
- Bydliště: Liberec
#16
Příspěvek
od Fakír » 08 čer 2016 13:10
Kokesek píše:To mel snad pouze jednou jako pricinu problemu...
Ale ta hlava se da prehodit na aute, jeste nejake mam v zaloze.
To bude asi i můj problém...spotřeba 19l/100km a než se rozjede z křižovatky, tak jede další auto

...zjisti to diagnostika? ...patrně bude asi to čidlo na teplotu paliva v háji ...pak když se hne z místa, tak to jede sice za 19l ale jede...než příjde kopec...

-
spata
- Příspěvky: 501
- Registrován: 29 led 2009 13:29
- tel.: 775664455
- auto: RANGE ROVER P38 TDS
- Bydliště: PRAHA
#17
Příspěvek
od spata » 08 čer 2016 18:29
Kokesek píše:s cipnutym se da bez problemu udelat i 4,6 V8

do cca 90-100km/h
No nevim....
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.
-
Dario345
- Příspěvky: 72
- Registrován: 19 říj 2015 17:46
- auto: RR 2.5DSE
#18
Příspěvek
od Dario345 » 09 čer 2016 08:30
Čidlo mám namontovaný, ale moc rozdíl nepozoruju. Asi netrpím syndromem "novejch stěračů"

Můj testovací kopec jezdím stále 50-55 a víc prostě nedám. Připadám si jak Avia - Vždy na čele kolony
Není potřeba vymazat nejdřív chyby, aby čidlo začalo čidlovat?
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#19
Příspěvek
od Kokesek » 09 čer 2016 17:54
urcine ne,
je potreba vedet co a jak ma fungovat a tot prokontrolovat, a hlavne vedet jak auto ma vlastne jezdit.
-
amadjr
- Příspěvky: 179
- Registrován: 27 črc 2015 02:20
- auto: lesni vila P38, l322
#20
Příspěvek
od amadjr » 12 čer 2016 10:16
Dario345 píše:Čidlo mám namontovaný, ale moc rozdíl nepozoruju. Asi netrpím syndromem "novejch stěračů"

Můj testovací kopec jezdím stále 50-55 a víc prostě nedám. Připadám si jak Avia - Vždy na čele kolony
Není potřeba vymazat nejdřív chyby, aby čidlo začalo čidlovat?
smarja, vezmi tlakomer kterej ti slusne zmeri rekneme od 0 po 2 bary. dej si T-kolinko mezi to cidlo tlaku co mas na pal. filtru a pripoj to tam.. v zatezi musis videt kolik ti to tlaci...
ja to meril nejakym takovym sracem:
http://www.ebay.com/itm/Car-2-52mm-Turb ... 3P&vxp=mtr