

do rrc se osobně domnívám že nejlepší řešení je 300tdi(to kdyby šlo,tak už ho tam mám )
Taková škaredá polemika ještě do tohoto vlákna. Rover už to s tím "tdi" v RRC pochopil celkem dobře. Ano, V8 v RRC je náchylný, ale pro mě zas veškeré soudobější Ameriky jsou v Evropě spojené z "elitami" z červených čtvrtí, kozačkama a stetsonem. A to sám mám Jeepa CJe, ale fakt mě po dvou srazech neláká se tam nadále objevovat...Tady mezi LR se cítím doma.tomáš štěpnička píše:do rrc se osobně domnívám že nejlepší řešení je 300tdi(to kdyby šlo,tak už ho tam mám )
I ty bruteRover píše:Pochopil jsem to tak, že 300Tdi nemá v RRC co dělat, to auto je úplně o něčem jiném než spořivém a odolném dieselu... Měl jsem ho, bylo to super a nesmrtelné auto, ale co se týká charisma, tak to nesahalo RRC V8 ani po kotníky. 200/300Tdi patří do Disca a Defa - jednoznačně.
Ale no to je jasný FrantoFranta D1 píše:Ivane v D1 není osmibouch taky k zahození, i když to nemá takový charizma.
Rover píše:No jo no... pro Tvé využití to je ale dokonalá kombinace to o tom žádná...
Rover píše:Tak Range má za sebou výměnu vadného olejové čerpadla za větší od V8 Tuner.
U tebe? Jako vždy a se všemi tvými vozyRover píše:Tak Range má za sebou výměnu vadného olejové čerpadla za větší od V8 Tuner. Proběhly už dvě etapy lakýrnických oprav, takže auto už má na sobě jen ty nejmenší kosmetické nedostatky na úrovni cca dvouletého auta... tak uvidíme co a jak bude dál.
Rover píše:Tak Range má za sebou výměnu vadného olejové čerpadla za větší od V8 Tuner. Proběhly už dvě etapy lakýrnických oprav, takže auto už má na sobě jen ty nejmenší kosmetické nedostatky na úrovni cca dvouletého auta... tak uvidíme co a jak bude dál.