Charles
Moderátor: Rover
Re: Charles
Podle garáže to vypadá, že o něj bude dobře postaráno.
Re: Charles
Tak to bxlo víc km než jsem si myslel, gratulace Charlesovi a celé posádce. Odhaduju že se takhle neprojel za posledních 40 let. Děkuju za foto, skoro to vypadá že se bude mít ještě lépe než u mně.
A netvrdím že se mně po něm nestýská teda ...
A netvrdím že se mně po něm nestýská teda ...
Country boy...
- zidon
- Příspěvky: 1336
- Registrován: 17 dub 2016 13:32
- auto: DI., UAZ, Vitara, ..
- Bydliště: Pelhrimov (obcas Hlinsko v C. ) ;-) POVOLANI: Zachranar ( aneb poslani k posrani :D )
Re: Charles
Cece ses spravnej srdcar!alberth píše:po 480km.
Cim lepsi gumy tim dal se jde pro traktor :D
FOTO: http://zidon155.rajce.idnes.cz/
VIDEO: https://www.youtube.com/user/zidon155
FOTO: http://zidon155.rajce.idnes.cz/
VIDEO: https://www.youtube.com/user/zidon155
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Charles
Dědeček se z té dálky asi lehce zapotil, ale jinak to vypadá, že je pořád v super kondici. Gratuluji!
Re: Charles
tak, tak. je ve skvělé kondici. marně se snažím najít co bych na něm vyměnil ale vyjma drobností ( které naštěstí Ivanovy unikly , abych také na autě něco udělal ) není co. za těch 12hodin cesty jsme se docela seznámili a posledních 100km mne bylo spíš líto že budeme v cíli. charles je v neuvěřitelním stavu na svůj věk a nepotřebuje nic než běžnou údržbu.
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Charles
Nádhera, moje první myšlenka u fotky byla stejná jako Martinova - ta garáž je dobrá vizitka majitele
480 km je v 80" dobrý výkon, zvlášť na jeden zátah. Postupně bude cesta stále více cílem - my se teď pomalu chystáme na dovolenou dědkem do Slovinska přes rakouské alpské silnice a Triglav, dohromady 1600 km, včera jsme přípravy oficiálně zahájili koupí potápěčských brýlí dětem
Ať Charles dobře jezdí!
480 km je v 80" dobrý výkon, zvlášť na jeden zátah. Postupně bude cesta stále více cílem - my se teď pomalu chystáme na dovolenou dědkem do Slovinska přes rakouské alpské silnice a Triglav, dohromady 1600 km, včera jsme přípravy oficiálně zahájili koupí potápěčských brýlí dětem
Ať Charles dobře jezdí!
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
Re: Charles
Upřímně řečeno jsem byl z toho nápadu jet po ose takovou dálku trochu "na prášky", s autem jsem jel naposledy v červnu 2015 asi 80km, bylo nerozježděné. Sám bych si na to netroufl. Alberth je opravdu srdcař a Charles mně udělal velkou radost, že to zvládl takhle v pohodě... možná jsem ani pořádně nevěděl co jsem doma měl... Jsem rád, že se Charles opět probudí k životu aktivního důchodce, u mně měl vlastně takový spánek...
Country boy...
Re: Charles
Taky gratulace a přeji ještě mockrát zopakovat těch 480 Km.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35
Re: Charles
Gratulace novému majiteli ! Jednatk k pořízení takového ojedinělého kusu historie a druhak ke zvládnutí té cesty... Na to už člověk musí být pravý srdcař! Ať dělá jen radost.... !!
-
- Příspěvky: 274
- Registrován: 21 zář 2009 15:42
- tel.: 728609347
- Bydliště: Kaplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Charles
Je vidět, že se z dobrých rukou dostal opět do dobrých rukou. To je moc dobře!
Re: Charles
Jsem moc rád,že se našel někdo kdo se k němu bude slušně chovat.No a začátek se daří,myslím oboustranně.
Re: Charles
dekuji vsem za podporu
protoze jsme s charlsem meli dost casu na seznameni.... sveril se s tim co jej trapi... a tak to dopadlo
pp predni blatnik se trepal jak ratlik... dle stavu si evidentne zivota uzil vic nez levy... zitra dam foto kde potrebuje pomoc. rad bych zachoval puvodni dil. pokud mne budete umet poradit nekoho zkuseneho se svarovanim hliniku budu rad. nytovacku beru jako posledni moznost, ale asi lepsi nez menit blatnik z jineho auta.
protoze jsme s charlsem meli dost casu na seznameni.... sveril se s tim co jej trapi... a tak to dopadlo
pp predni blatnik se trepal jak ratlik... dle stavu si evidentne zivota uzil vic nez levy... zitra dam foto kde potrebuje pomoc. rad bych zachoval puvodni dil. pokud mne budete umet poradit nekoho zkuseneho se svarovanim hliniku budu rad. nytovacku beru jako posledni moznost, ale asi lepsi nez menit blatnik z jineho auta.
-
- Příspěvky: 15009
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Charles
Možná kacířská myšlenka - co to nevařit, ale podlepit kusem hliníkového plechu. Pokud by se na to vzal nějaký polyuretanový tmel, tak to určitě bude držet - karoserie se tím běžně lepí. A nebude potom potřeba řešit opravu laku.
Jinak na vaření hliníkových věcí, co si netroufnu sám, tak jezdím v Olomouci do prodejny a servisu (oni tam opravdu opravují) svářeček Fronius. Pán co tam dělá vařit doopravdy umí. Je to na výpadovce z Olomouce na Přáslavice, naproti autobazaru AAA. Tohle vypadá, že je to na zavaření na počkání. Akorát se to v místě svařování musí perfektně očistit od zbytků barvy a mastnoty, vadí úplně všechno. Na místě si to ještě těsně před svařováním přeběhnou nerezovým drátěným kartáčem.
Jinak na vaření hliníkových věcí, co si netroufnu sám, tak jezdím v Olomouci do prodejny a servisu (oni tam opravdu opravují) svářeček Fronius. Pán co tam dělá vařit doopravdy umí. Je to na výpadovce z Olomouce na Přáslavice, naproti autobazaru AAA. Tohle vypadá, že je to na zavaření na počkání. Akorát se to v místě svařování musí perfektně očistit od zbytků barvy a mastnoty, vadí úplně všechno. Na místě si to ještě těsně před svařováním přeběhnou nerezovým drátěným kartáčem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Charles
určitě by to chtělo do začátku a konce praskliny vyvrtat malou dirku, aby se to dál nešířilo !! a to i kdyby se to mělo svařovat
Re: Charles
není to kacířská myšlenka Tome. je to varianta méně destruktivní než svařování. zesílení, lepení plus asi nýtování. . ale nechci uspěchat, rád bych zachoval co nejvíce původních části pokud nebude souviset s bezpečností pro provoz.
pokud by měl někdo kousek nepoužitelné části karoserie ze série pro zdroj materiálu na zesílení, dejte mne vědět - stejně budu potřebovat hliník pro další drobné opravy - ten starší je přeci jen kvalitativně na tom lépe než nový.
pokud by měl někdo kousek nepoužitelné části karoserie ze série pro zdroj materiálu na zesílení, dejte mne vědět - stejně budu potřebovat hliník pro další drobné opravy - ten starší je přeci jen kvalitativně na tom lépe než nový.
-
- Příspěvky: 15009
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Charles
K tomu lepení bych to už nenýtoval, jenom tu podkladní latu udělal plošně větší a zakulacenou, aby tam nebyly rožky, které by měly snahu se loupat. Nýty by byly vidět.
Z tvého obrázku si nejsem úplně jistej, ale vypadá to, že to není strukturální věc, která by něco musel pevně držet.
Však uvidíš s čím přijdou ti, co se se Sériema baví déle, třeba na to mají lepší recept.
A ještě jsem si vzpomněl na další možnost - tvrdé pájení. Existuje pájka na hliník, která na ně doopravdy chytá a pro pájení stačí plynovej hořák. Asi by to chtělo trošku cviku, ale podle mě by to stačilo. Jmenovalo se to tuším Durafix, ale dělá to víc výrobců.
Z tvého obrázku si nejsem úplně jistej, ale vypadá to, že to není strukturální věc, která by něco musel pevně držet.
Však uvidíš s čím přijdou ti, co se se Sériema baví déle, třeba na to mají lepší recept.
A ještě jsem si vzpomněl na další možnost - tvrdé pájení. Existuje pájka na hliník, která na ně doopravdy chytá a pro pájení stačí plynovej hořák. Asi by to chtělo trošku cviku, ale podle mě by to stačilo. Jmenovalo se to tuším Durafix, ale dělá to víc výrobců.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo