Zdravim ve spolek.. vim ze toto tema je vecne, jen jsem nikde nedohledal konkretni odpoved, tak odpustte.
loni jsem se rozhodl primontovat na P38 kontrolu trakce zadni napravy.
sehnal jsem tedy za velice prijatelny peniz od mistniho cely blok ABS. vymena probehla hladce, TC okamzite zaclo fungovat.
ovsem problem byl ten, ze se neustale zavzdusnovala zadni naprava, zustavalo pribrzdovane prave zadni kolo. vzdy po odvzdusneni byl na chvili klid. slo to tak daleko, az jednoho dne shorelo cerpadlo ABS, jelikoz muselo neustale dotlacovat.
vymeneno cerpadlo, vymeneny trubky na zadni naprave, stale stejny problem. znovu jsem dotahoval vsechny spoje, kontroloval vedeni, zadne uniky... existuje moznost, ze by ABS modul byl vadny? nebo je nejaky specialni postup pri odvzdusnovani? po dukladnem ovzdusneni vsech kol a modulu (doufam ze cinim spravne, hadickou do nadobky a pumpuji) se cerpadlo spina po 1 minute samocine bez brzd.. po 2 tydnech jezdeni se cerpadlo spina kazdych 8 vterin bez brzdeni, zadni kolo drhne, TC je velmi slabe.............. :/
moc dekuji za zkusenosti.
P38 - zavzdusnene brzdy
Re: P38 - zavzdusnene brzdy
quote="amadjr"]existuje moznost, ze by ABS modul byl vadny? nebo je nejaky specialni postup pri odvzdusnovani?[/quote]
ano, existuje moznost, ze ABS modul moze byt vadny
a ano, na odvzdusnovanie je specialny postup popisany v manualy.
ano, existuje moznost, ze ABS modul moze byt vadny
a ano, na odvzdusnovanie je specialny postup popisany v manualy.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: P38 - zavzdusnene brzdy
ano, existuje moznost, ze ABS modul moze byt vadnyteslo píše:quote="amadjr"]existuje moznost, ze by ABS modul byl vadny? nebo je nejaky specialni postup pri odvzdusnovani?
a ano, na odvzdusnovanie je specialny postup popisany v manualy.[/quote]

Re: P38 - zavzdusnene brzdy
http://www.rangerovers.net/maintenance/brakebleed4.html
http://www.rangerovers.net/repairdetails/abs.html
http://www.rangerovers.net/repairdetails/abs.html
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: P38 - zavzdusnene brzdy
moc dekuji, toto jsem presne potreboval

hned na to mrknu
Re: P38 - zavzdusnene brzdy
takze jeste jednou dekuji za dohledany postup. vse jsem provedl jak bylo psano v navode.
vysledek snazeni je ale zajimavy.. TC je velmi slabe, temer jakoby nebylo. krizove brzdeni na asfalte pusobi dost zajimavy efekt..
klasicke dupnuti na brzdu a probrzdeni s ABS ve vysledku znamena, ze se kola celkem snadno bloknou na zlomek vteriny, pak me neskutecne kopne brzdovy pedal zpatky, auto prestane velmi intenzivne brzdit a nasledujici asi jednu celou vterinu jen pribrzduje, nasledne me opet pedal pusti dobrzdit vice a znovu kopne a prestane brzdit
slusne se da zastavit jedine brzdou na hranici okamziku, nez sepne ABS... silne kopani ci proslapnuti bylo bez uspechu.
zrejme budu vazne menit cely blok
znovu a znovu, a pak jeste jednou....
vysledek snazeni je ale zajimavy.. TC je velmi slabe, temer jakoby nebylo. krizove brzdeni na asfalte pusobi dost zajimavy efekt..
klasicke dupnuti na brzdu a probrzdeni s ABS ve vysledku znamena, ze se kola celkem snadno bloknou na zlomek vteriny, pak me neskutecne kopne brzdovy pedal zpatky, auto prestane velmi intenzivne brzdit a nasledujici asi jednu celou vterinu jen pribrzduje, nasledne me opet pedal pusti dobrzdit vice a znovu kopne a prestane brzdit

zrejme budu vazne menit cely blok

- Mirko
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 - zavzdusnene brzdy
Něco podobného nám u Classica, který má stejný systém, dělali křivé kotouče.