iRResova D3 - deníček oprav
Moderátor: Miky_CZ
iRResova D3 - deníček oprav
Opravy hotové :
- 220t km - nový motor
- 370t km - levý EGR ( Kosoř ) 13 000,-
- 390t km - přední brzdy ( kotouče, desky, pístky ), zadní brzdy ( kotouče, desky ) 15 000,-
- 398t km - přední náboje, zadní ložiska, silentbloky, táhla, tyčky, čepy, geometrie, náplně ( Aramy ) 74 000,-
- 399t km - nová baterie 4 000,-
Opravy čekající :
- rozvody komplet
- přeložiskování obou diferáků
- nový měnič
- servis automatu
Rozmary :
- zvednutí podvozku + 32" obutí
- 220t km - nový motor
- 370t km - levý EGR ( Kosoř ) 13 000,-
- 390t km - přední brzdy ( kotouče, desky, pístky ), zadní brzdy ( kotouče, desky ) 15 000,-
- 398t km - přední náboje, zadní ložiska, silentbloky, táhla, tyčky, čepy, geometrie, náplně ( Aramy ) 74 000,-
- 399t km - nová baterie 4 000,-
Opravy čekající :
- rozvody komplet
- přeložiskování obou diferáků
- nový měnič
- servis automatu
Rozmary :
- zvednutí podvozku + 32" obutí
Naposledy upravil(a) iRRes dne 01 srp 2016 21:43, celkem upraveno 8 x.
Re: D3 výměna zadních ložisek
Mezi akutně akutní se vměstnalo zadní ložisko. Doporučeno měnit v páru a setkaly se i tři podobné nabídky kolem 6 000 ložiska a 5 000 práce pro variantu, že půjde vše povolit. Varianta, že ne 22 000 materiál a 8 000 práce mě lehce znervóznila. Co se tam rve tak drahýho ven ? Dík
Re: D3 originální ramena vs OEM
Poradte prosím nezkušenému. Je velký rozdíl v originálních ramenech a náhradách ? Nerad bych šetřil na blbém místě a opačně pokud to je ten samý výrobek jen přeštítkovany, zbytečně utrácel.
Stejně tak uložení, originál nebo třeba LEMFORDER ?
Díky
Stejně tak uložení, originál nebo třeba LEMFORDER ?
Díky
Re: D3 olejové čerpadlo BM
Budu pokračovat ve svém monologu. Čekají mě rozvody a tím pádem i olejové čerpadlo. Je nějaké riziko vzít ho od BM nebo striktně používat originál ? Díky. D
- DjALF
- Příspěvky: 1811
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 olejové čerpadlo BM ????
Máš tady hezký monolog
no všeobecně v některých dílech je určitě lepší dát orig. Já D3 nemám takže radit nemůžu a tak budeš mít nejlepší zavolat třeba Pavlovi do Litep4x4 nebo Eliotovi a pozeptat se na ty rozdíly - určitě rádi poradí ze zkušeností 


Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Re: iRResova D3 - deníček oprav
Tak jsem se rozhodl založit deníček oprav na svoji milé. V úvodním příspěvku postupně doplním směrem do minulosti a km. Třeba se někdo mrkne co ho čeka 

- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: iRResova D3 - deníček oprav
To se to bude jezdit na novém podvozku. 

Re: iRResova D3 - deníček oprav
Upřímně, jsem v šoku
Úplně jiny auto, žadnej kravál od podvozku, žádny rány při přejíždění děr, pustím volant a jede rovně, ne hned do škarpy atd... Tolik klidu najednou, že se můžu plně soustředit na chrastící měnič 


- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: iRResova D3 - deníček oprav
To by jsme to měli zajet vyzkoušet i mimo asfalt.
Re: iRResova D3 - deníček oprav
iRRes píše:Upřímně, jsem v šokuÚplně jiny auto, žadnej kravál od podvozku, žádny rány při přejíždění děr, pustím volant a jede rovně, ne hned do škarpy atd... Tolik klidu najednou, že se můžu plně soustředit na chrastící měnič


Re: iRResova D3 - deníček oprav
Jak se říka, že první oprava jen roztočí kolotoč, tak to asi bude pravda. Kromě opravenyho podvozku jsem si odvezl taky chybu systemu motoru což mi bylo řečeno, že je regulace turba. Rozjezd dobry, dva tři dobry a potom tuhne. Muže člověk stát na plynu a nic, až po chvili se dostaví zrychlení. Po městě relativně v pohodě, mimo město peklo. Prý výměna celeho turba 

Re: iRResova D3 - deníček oprav
Regulace se opravila sama
Nepátrám, neptám se, prostě to zase jezdí jako před tím 


Re: iRResova D3 - deníček oprav
Tak další bejkárna na seznam. Volant se z nějakého důvody vytočil o cca 15 stupňů ( jedu rovně volant stočeny doleva ). Po čase hlášky o podvozku a potom nouze a podvozek dolů. Doufám, že dojedu aspoň do servisu. Nebo někde budu zatáčet, ale pojedu rovně 

- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: iRResova D3 - deníček oprav
Nesouvisí to s tou prodělanou kompletní repasí podvozku?
Re: iRResova D3 - deníček oprav
Abych si dopsal deníček. S opravou podvozku to určitě souviselo. Mohla za to sbíhavost. Byl jsem nařčen, že jsem vymetl nějakou min škarpu ve 100km/h, že to jinak není možny, takhle rozházet sbíhavost všech kol po 4000 km. Spíš bych si vsadil, že si to všechno nějak sedlo a hold bylo potřeba to doladit. Pánové to rovnali cca 1,5h a nechtěli po mě ani korunu za což píšu velké plus 

- Mrky DII
- Příspěvky: 643
- Registrován: 27 zář 2011 17:57
- tel.: 605517364
- auto: Už jen Free I 3x
- Bydliště: Smržovka
Re: iRResova D3 - deníček oprav
Dovolím si, možná s určitou nepříslušností, okomentovat. D3 se mi strašně líbí, je to moc krásný auto. Ale ty servisní výdaje jsou tak neskutečný částky, že jsem si jist hýčkáním své D2 do konce jejího života. Jsem schopen si většinu věcí opravit sám a i ceny dílů jsou dle mého v klidu. D3 považuji za celkem logický upgrade. Jenže na její provoz bych opravdu neměl. Teď jde o to, jestli to je dobře nebo špatně ...
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...