při nedávném nacouvání do břehu se mi podařil sešrotovat výfuk a nakonec před středním tlumíčem se vysunul a upadl. Napadá mě řešení, že místo středního tlumiče bych použil zadní tlumič a z něho vyvedl zakončení púřed zadní nápravou, tedy výfukové splodiny by šly pod auto/případě lehce do boku. Rád bych se zeptal, zda to někdo takto nemá a zda to muže/nemusí způsobovat nějaké problémy ? Respektive spotřeba a výkon motoru ?
Počítám s tým, že ten nesnesitelný zvuk co je ted bez obou tlumičů, ten zadní tlumič docela stiší a přitom tomu nechá ,,dravost"

nějak takhle, akorát bez toho katalizátoru: http://bahnstorm.com/rover/engine/26exhaust.jpg
Děkuji
Filip
PS: hledal jsem, našel jsem pouze vývody do zadního blatníku a to mi příjde ve chvíli, kdy už ten vlnovec mám zkroucený moc pracné.