mohu se zatím prohlásit za spokojeného až nadšeného nového majitele td5 s automatem. Mám jí na běžný ježdění, takže veškerý úpravy asi skončily u BFG KM2 235/70/16 a budu plánovat nějakej zásufkovej systém se spaním a vybavením na výlety. Žádný prasení f terénu - od toho mám Patrola K160. Mám jí sice jen asi týden, ale vzhledem k tomu, že jsem díky svým zaměstnáním okusil už stovky aut a několik offroadů jsem vlastnil, můžu říct, že mi D2 sedla jak prdel na hrnec. Koupil jsem r.v.2000, údajně po repasi převodoffky, vyřešeno spousty bolístek (nový kabely od fstřiků, nesvítí tři přátelé, ACE funguje a neteče, VIN uš je vyražený náhradní technologií...atd). Jízdní vlastnosti jsou na rám s tuhejma nápravama fantastický a jsem nadšen. Stupiditu automatu beru jako přirozenou vlastnost danou jeho konstrukcí.
přesto bych měl dotas, nebo dva... nebo tři a časem jich možná pár přibude.
1/ automat sice řadí krásně bes cukání, při přeřazování mezi P-R-N-D není cítit žádný odpor, cvaknutí, natoš rány... ale při startování (v tu chvíli logicky hnáta na brzdě a autoklacek na P) něco na chviličku zavrní do brzdovýho pedálu. Je to jenom při tom nastartování a na chviličku. Kdybych to měl popsat, je to jako když zabere ABS, ale je to jemnější. Je to normální, nebo to může značit nějaký počínající problém?
2/ při zatáčení doleva se ozývá asi větrák? z pod palubní desky. Vrzání hodně podobný větráčkům u Fabie 1, ale tady se mi ani za asistence spolujezdce nedaří určit odkud přesně to jde. Má někdo zkušenost?
díky a doufám, že tu nebudu přispívat častějc
