Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
teslo
- Příspěvky: 2667
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#21
Příspěvek
od teslo » 21 pro 2016 15:33
ja sa tiez pohravam s myslienkou znizit tlak v systeme. Namiesto origo cidla pouzit cidlo napr. pre ARB uzavierky: 70-100psi. Ked sa k tomu raz dostanem, tak dam vediet

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#22
Příspěvek
od Kokesek » 21 pro 2016 17:45
Ja to predelavam uz dlouho, a je pravda ze se minimalne 3x prodlouzi zivotnost kompresoru. Problem je ze nesezenes spinaci tlakove cidlo. Vsechny jsou rozpinaci. tzn. ze sem tam vradil rele abych to negoval. Tlak potrebny pro mechy MAX 4,5atm. to co oni predvadeji s tak jednoduchym kompresorem do 11bar je uplny nesmysl. jedina nevyhoda je ze auto das pouze jednou nahoru a ne vickrat za sebou. Musis proste cekat protoze ve vzdusniku nemas takovou zasobu.
-
milos5
- Příspěvky: 12
- Registrován: 28 bře 2009 20:56
- Bydliště: Prostějov
-
Kontaktovat uživatele:
#23
Příspěvek
od milos5 » 21 pro 2016 19:28
Ahoj,mam tam budík na tlak ve vzdušníku a tlakový spínač spíná 14v pro ŘJ při cca 10,5atm a vypíná při cca 8,5atm,napětí z pojistky č29 přez zpožďovací relé a tlakový spínač na ŘJ je ok.Jinak žádý chyby to v ŘJ nepíše,ani čidla ani ventil prostě nic.
-
milos5
- Příspěvky: 12
- Registrován: 28 bře 2009 20:56
- Bydliště: Prostějov
-
Kontaktovat uživatele:
#24
Příspěvek
od milos5 » 08 dub 2017 21:05
Ahoj,tak problém s kompresorem vyřešen.v kompresoru proletován tištěný spoj (odstraněny přechoďáky) a už to maká jako nové.
