#3
Příspěvek
od Neklan » 16 led 2017 10:45
Mám s ním zkušenost ve verzi pro Jaguar jak 4,2 l, tak 5,0, oba bez přeplňování a ten motor miluji. Co se týká spolehlivosti, tak tady nemůžu moc sloužit, protože první XK jsme prodávali, když mělo sice 10 let, ale jenom 45 tisíc najeto a ten druhý má 4 roky a 26 tisíc a při takových nájezdech km by bylo asi alarmující, kdyby přišly nějaké poruchy, ale i to se samozřejmě stává a i v lepších rodinách. V RR má samozřejmě dost jinak naladěnou charakteristiku a v atmosférické verzi v první generaci i jiný objem - 4,4 místo 4,2 l. Ano, plyn nebrat !! Prý to vyžaduje poměrně nákladnou úpravu hlav a pokud by to tam uděláno nebylo, znamenal by LPG koledování si o průšvih.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250