
Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Moderátor: Acon
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Tak to je příjemnej obrat s tím motorem
. Jsem zrovna chtěl napsat že motor je ve výsledku to poslední co by se mohlo (mělo) vy..at, obzvláště pokud bys měl čas a před tím než s tím vyjedeš na daleké cesty tak s tím pár tisíc najezdit po vlastech českých. To že je to třikrát uložené, toho bych se zas tak nebál, přeci jen to má relativně malej výkon a je to na něj dimenzované. To bych se spíš opravdu bál kdybys tam dával modernější motor, že by to pak nemuselo vydržet něco z toho co je za motorem a není a nebylo dimenzováno na výkonější a modernější motor.

Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Mně se líbí celá ta filozofie, soustředit se víc na tu cestu, než na ten dopravní prostředek, v tomto případě, investovat víc do vlastní cesty a do řádné údržby auta, než do přestavby Landyho na něco, čím nikdy nebyl a nebude. Ve finále autu nebude ublíženo a zůstane takové, jak bylo navrženo a nakonec jak už tady psal Rover, díky všem těm nedokonalostem a zastaralostem originální Série, si tu cestu člověk o to víc užije. Přeji hodně zdaru při přípravách i na vlastní cestě.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Re: Cestovní úpravy SIII 2,25 diesel, jak na to?
Na první fotce jsou vidět dvě plastové základny pro žárovku, které tam namontoval předchozí majitel. Plast se úplně rozpadá a nevím kde koupit originál/ Eliott říkal, že už se neprodává/. Nemá někdo dvě na prodej. Ty druhé dvě s korozí opravím. Děkuji.kamca píše: 15 led 2017 18:57 Dnes jsem se obrysovky a blinkry. Na fotce je vidět, že jedna strana auta už má nové plastové a druhá ne.
Ty bílé plastové jsou asi nějaký šmejd, neb plast má konzistenci písku, když se po něm přejede rukou, úplně se drolí. Originál jsou zase docela zoxidované. Jiné než plastové se nedají koupit, vyměním je tedy za nové, ale mohu nějak zachránit ty originální.
Zadní jsou všechny originál a nejsou moc zničené. jak je mám ošetřit?
No a taky jsem sundal tapecírunk ze dveří, abych se podíval v jakém jsou stavu. vyjma rohů je to docela OK. Předpokládám že vyříznutí a vyvaření bude dostačující. Jak mám ošetřit zbytek dveří? Nikdy jsem nic takového nedělal, tak moc nevím. Obrousit na natřít by mohlo stačit na nějaký ten rok. Opískovat dveře a lakovat se mně moc nechce, to bych pak musel dělat celé auto.
![]()