po snad úspěšné výměně oleje (+ rotační, průtočný, vzduchový i palivový filtr) mám dva dotazy:
1) je správně, že se palivový filtr i po krátké jízdě zahřívá? ruka se na něm udržet dá. nikdy dříve jsem to nezkoumal, až teď jsem si toho všimnul, tekže nevím
2) zrovna jsem zkontroloval i olej v přídavce. ačkoliv už skoro rok trochu teče, tak byla téměř plná. to deci, co jsem tam dolil zase vyteklo

co mě ale zarazilo, bylo jak ten olej uvnitř vypadal.
byl hrozně špinavý, ne černý, ale jakýsi hnědý nebo co (dělal jsem to v noci). a přitom by měl být ani ne před rokem měněný

divné.
mám to vypustit a nalit komplet nový, nebo je to normál?
díkec!
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)