


Od majitele jsem vyzvěděl, že 107 SW je v NL celkem 7 z toho 4 v provozu (teď o jednu méně) Trochu loučení oplakal, ale ujistil jsem ho, že se dostala do dobré rodiny. Přepsání auta bylo docela veselé. V případě prodeje v NL se vše vyřizuje na poště. V případě exportu pak je nutné jet na zvláštní úřad (taková STK a dopravka dohromady), kde se odevzdávají značky a kupující získá certifikát. Neměl jsem pas, jen občanku. Paní za přepážkou dlouho nemohla najít v asi 10 cm vysoké knize ?Identifikační kartu z ČR? Nakonec přišel ředitel se vzorem (je na každém úřadě s fotkou ženy) s tím, že ženy v Čechách identifikační karty mají, ale muži ne! Tak mu ukazoval, že mám také delší vlasy, s čímž po chvíli souhlasil, ale vadil mu plnovous


Autíčko parkovalo v Rotterdamu v klidné čtvrti a majitel ho vlastnil 9 let. Téměř denně s ním jezdil. Při úvaze o transportu tedy padaly varianty vlastní "osa" či "vlek". Nakonec, vzhledem k okolnostem (posun o týden, WM) jsem zvolil rychlejší variantu "vlek". Jak už to bývá, skutečnost byla jiná. Vzhledem k tomu, že jeden polský kamionista zatavil brzdy, chytly gumy a následně začala hořet celá cisterna, se na několik hodin dálnice zastavila


WM jsem nestihl (byl jsem trochu mrtvej) V neděli odpoledne jsem autíčko teprve důkladně prohlédl



Fotky ještě z původní domoviny: