MadTom píše: 28 úno 2017 16:13
A čím by jsi to startoval, když tam není díra (zámek volantu) na klíček...
Já právě nechápu,
proč sakra tam není díra na klíček? (Nemusí nutně být na volantu spojena s jeho mechanickým zámkem, žejo — třeba L322 ji má v zásadě na podlaze ve starších versích

)
Existuje pro tu pakárnu — mluvím opět o tlačítku — nějaký důvod?
Třeba, namátkou, takové bezklíčkové otvírání kufru tím, že člověk, co má klíček v kapse, kopne do nárazníku, má velmi dobrý smysl, když mám plné ruce věcí, jež do toho kufru chci uložit, žejo. Ale jako... nějak si neumím představit, že bych při odjezdu a startování měl plné ruce a tudíž nemohl zapíchnout klíček do díry a zatočit jím? K čemu je to tlačítko ksakru jako dobré?