Ahoj
prosím o radu, jaký je rozdíl v přední části mezi P38 a D2? (chladičová stěna, rám a držáka nárazníku)
chtěl bych si namontit skrytý naviják, jako to mají d2, ale po předběžném přeměření, mi to úplně neštimuje.
úplně nejvíc nejlepší by bylo, kdyby se našla ochotná duše a montáž by udělala.
Díky moc
Honza
skrytý naviják na P38
Moderátor: Acon
- Balu1989
- Příspěvky: 611
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
skrytý naviják na P38
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
Re: skrytý naviják na P38
uplne odlisneBalu1989 píše: 27 bře 2017 08:48 prosím o radu, jaký je rozdíl v přední části mezi P38 a D2? (chladičová stěna, rám a držáka nárazníku)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Balu1989
- Příspěvky: 611
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: skrytý naviják na P38
já jsem právě žil v domění, že se moc neliší, a samozřejmě jsem byl línej si to ověřit
no ale já něco vymyslím


no ale já něco vymyslím
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
Re: skrytý naviják na P38
S vymyslanim drzim palce.
Inspiracii je mnoho. Je to iba otazka vkusu, narokov, casu a penazi
Ja som mal v plane povodne tiez "schovat" navijak do origo narazniku, ale bohuzial sa ukazalo, ze naraznik je velmi krehky (lame sa) - co je dost neziaduce. Som rad, ze som to zistil predtym, ako som pracne vyrobil nejaku konstruciu a potom dolamal naraznik okolo a cela pointa elegantnej skrytej montaze by bola v tahu.


Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS